{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

erik s
erik s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35

Kreatin??? {{forumTopicSubject}}

Hvordan bruges kreatin og vilke doser....! og inden man træner eller efter????

Jeg træner 4 gange ugenligt 2 timer af gangen.....!

om folk som ikke aner en skid om emnet skal ikke skrive...

har brug for seriøse henvendelser da det er første gang jeg giver mig i kast med kreatin.

ps har læst lidt ved forhandler men fik ikke rigtigt andet at vide ind ca 4g 2 gange davligt...

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kreatin???
  • #1   12. nov 2007 Første uge skal du ta det 5 gange om ugen. men ikk så meget, så bagefter 3 gange om ugen men med 10-15 gram

• Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100
    #2   12. nov 2007 Der er fundet spor af anabolske steroider i Kreatin, bare så du ved det inden du går igang : )

Du kan få en folder hvor der står hvordan man bruger det.

Den første uge skal du tage meget af det, og derefter skal du tage 2-4g om dagen alt efter vægt osv. Efter 7-8 uger skal man holde en pause og så kan du bruge det igen.

Jeg mener der er det mærke der heddde "maxim" der har lavet en folder hvor det står grundigt beskrevet.

• #3   12. nov 2007 men ta det jo indfor træning halv time. og efter.

det var det jeg gjorde...

• #4   12. nov 2007 max 3 mdr må man køre kreatin af gang. og så holde en pause.

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#5   12. nov 2007 okay det lyder jo godt nok.. men forsætter man så med 3 gange ugenligt med 10-15g???

og virker det godt nok???
    fjerner det mælke syge og kan man tage mere i vægte.

ps har trænet lidt tid..... men har haft en pause men er så startet igen og ville så prøve det kreatin:...!

• Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

#6   12. nov 2007 10-15g er lige i overkanten vil jeg sige!

2-4g om dagen er nok, det andet kan umuligt være sundt.

Du vil blive stærkere med tiden, men det er ikke noget der bare virker når du tager det én gang

• #7   12. nov 2007 Hvis du spørger mig så tog jeg ca 15 gram om dagen hver dag.
    og det virkede fint på mig, og jeg steg i syrken og selve vægten..

jeg spiste det i 3 mdr og holdte pause i 2 mdr så forfra igen med protein..

• #8   12. nov 2007 Ja efter som at kroppen kun kan optage noget med 3 gram rent kreatin om dagen er det andet dumt. Men da jeg tog var det 3 gange af et gram de dage jeg trænet og 2 de andre dage.

• Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

#9   12. nov 2007 Der står på dåserne at dosen ikke må overskrides. Og når de anbefaler 2-4g om dagen alt efter vægt...

Jeg tør ikke tage mere end 4g i hvert fald:) Alt med måde

• #10   12. nov 2007 Jeg har taget ca 15 gram om dagen.
    3x5 gram.
    og det har alle mine venner oz gjort..
    men jeg vejer oz 115 kg.
    måske derfor tog jeg så meget..

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#11   12. nov 2007 mads j den folder du snakker om er det en jeg kan få på nettet????

• Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

#12   12. nov 2007 Jeg rammer så kun de 75 på en god dag smiley

Men tror man skal starte med den anbefalede dosis, og så prøve sig frem. Jeg ved bare at de 4g om dagen har gjort en del for mig

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#13   12. nov 2007 hmm må heller få sådan en folder så jeg er sikker inden jeg bruger det.

• #14   12. nov 2007 115 kg lad os få nogen billeder af det smiley

• #15   12. nov 2007 Det gør ikke noget man får for meget, kroppen optager den den skal bruge og resten ( kreatinin Bliver det omdannet til ) tisser du ud. sådan en som Markus ruhl, (tysk body builder) spiser op til 150 gram om dagen. Min mand spiser 40 gram om dagen.( ham kan du se billeder af i min profil.)

• #16   12. nov 2007 Mads> det hvir der er fundet spor af anbole steroider i kreatin, vil jeg gerne lige se et link til?

Kreatin er et naturigt stof i kroppen. Nogen kan dog ikke producere nok af det, og tager det derfor som til skud. nogen har det stor effekt, andre ikke. (Jeg har ikke meget effekt af det)

Du Kører en "opladningsfase" hvor du tager 5 gram 3 gange o dagen i en uge - 10 dage. Herefter tager du det de dage hvor du træner, enten inden, efter eller under træning. Det skal helst tages med noget kulhydrat, så hvis du tager noget weightgainer er det bare at smide det derned i. Ellers bland det med noget appelsinjuice f.eks.

HUSK AT DET IKKE DUR OG BLANDE KREATIN I JUICE OG SÅ KOM DET I TASKEN, OG LADE DET LIGGE I FLERE TIMER. frugtsyren nedbryder det.

• #17   12. nov 2007 Min mand starter med 10 gram til morgen, 10 g inden han træner, 10 g efter træning og 10g inden han går i seng.

• #18   12. nov 2007 Man skal så oss huske at det kroppen ikke optager belaster nyrerne... Og hvorfor tage mere end kroppen kan optage, bare et spørgsmål?? smiley

• #19   12. nov 2007 Det kroppen ikke kan optage kommer ud sammen med de andre affaldsstoffer i kroppen.
    Men du skal holde en uges pause med det hver 3 uge mener jeg det er.

• #20   12. nov 2007 Hader når jeg er for sløv til at skrive;-)

• #21   12. nov 2007 erik S> 2 timer af gangen i træning? Pas hun på du ikke bare overtræner, så er det alligevel spild. En træning skla gerne kunne klares på en time ca.

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#22   12. nov 2007 jeg har trænet i 2 mdr og tidligere 2 år men har holdt en pause.. ved godt hvordan jeg træner. men vidte ikke med kreatin for har hverken brugt kreatin før eller protein..

derfor spørger jeg..

SK N:

Træner spilt program så det er ingen problem.

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#23   12. nov 2007 ps og det skal lige siges at jeg ikke er den miste dreng i klassen hvis i forstår.

SKAL LIGE UNDERSTREGE AT JEG IKKE ER NY I FAGET.............!

• #24   12. nov 2007 erik S> Selvom du træner split program, så hold træningen indenfor en time ca. Hvis du træner længere og du ikke har energi nok begynder din krop at tage energi fra musklernes glukogen lagre, det betyder at du tager fra din muskler. Så er træning spildt.'

Hvis du har holdt en pause og ikke trænet længere end det der, så få fat i noget weightgainer i stedet for kreatin. Nu ved jeg ikke hvor langt (stor) du er kommet med træning, men det er slet ikke nødvendigt. Brug hellere weightgainer. Protein pulver er godt nok det mest solgte kosttilskud i DK, men for at kunne optage proteinet optimalt skal du have nogen kulhydrater os. så find en Gainer med kulhydrater og en ordentlig omgang protein. Så skulle du være dækket ind.

• #25   12. nov 2007 erik S> der kom du mig lige i forkøbet... Men vil nu sige hvis du aldrig har brugt portein/gainer før, så prøv med det først.

• #26   12. nov 2007 der findes os nogen gainer/protein hvor der er noget kreatin i os.

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#27   12. nov 2007 jeg kan ikke nå at træne bare 2 muskel grupper på 1 time....! jeg køre max 4 ting på hver muskel 4 sæt af 8 gentagelser så 12gen 8gen og så 12 gentagelse igen... 4 sæt pr maskine/vægte... og det kan jeg da ikke nå hvis jeg vil træne bryst,triceps,mave hvordan vil du nå det på en time?

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#28   12. nov 2007 og det var bare et eks på hvordan det ser ud den ene dag.

• #29   12. nov 2007 Det kan du sagtens. du kører bare sæt ind mellem hinanden. f.eks 1 sæt bryst, og så i den 2pause" tager du et sæt til triceps. Jeg kører altid imellem/indover hinanden. det er hårdt ja, men giver godt. En anden ting er at du tager alt for mange gentagelser. 8+8+12+12 =40 og det skal ganges med 4 = 160 gentagelser til en muskel! Overkill, du tærer på dine glukogen lagre i musklerne. Kør 10 gentagelser * 3 sæt og så max 3 øvelser til hver muskelgruppe. Husk på der bruges altid 2 muskler til en bevægelse. Når du træner bryst bruger du os skulder og triceps meget, derfor er det f.eks ikke nødvendigt at træne 4 triceps/4 skulder øvelser ved siden af, da det indgår i bryst os, og omvendt. selvfølgelig ikke så isoleret, men det bliver os trænet. Så kan du regne på hvor mange gentagelser dine triceps laver smiley

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

#30   12. nov 2007 ja man synes bare at man høre så mange forskellige ting. nogen 3 sæt andre 4 sæt...... men må jo bare se hvad jeg synes bedst om.....!

• #31   12. nov 2007 der er en milliard meninger om antal sæt og gentagelser... Jeg kører f.eks kun 2 sæt, men så til max! altså max er 12, kan jeg tage flere gentagelser skal jeg have mere vægt på, og så kører jeg supersæt. I bryst (bænk) starter jeg med at holde smalt, og tager dem jeg kan og så uden at holde pause tager jeg et sæt bredt lige efter, os til max. det gælder som et sæt.

Kommentér på:
Kreatin???

Annonce