{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestepiger....
  • #2   8. sep 2014 Tror 70 % af de piger der er her inde, er her pga. heste galleri, såååååå der skulle være mulighedder smiley

• #5   8. sep 2014 Ja, det ok at servere hestebøf for dine børn

profilbillede
  • #7   8. sep 2014 OKay okay smiley Nogle steder man kan prøve at ridde i kbh området, og hvad er prisen - eller hvis det er lettere at prøve lidt nord på sjælland (og måske billigere) ?

Ikke nybegynder, ved ikke hvor skrap hun er til at ridde, men nok hun springer også lidt - har ingen ide hvad jeg snakker om !

• #9   8. sep 2014 Jeg er hestepige... men bor i Nordjylland, så jeg kender desværre ikke diverse muligheder i Københavnsområdet.

• Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 66
    #10   9. sep 2014 Priserne er meget forskellige. Og bestemt ikke billigere fordi du søger mod nord.

Søger du et sted i kan starte op ?
    Jeg anbefaler dig at skrive hvilken by du er fra.
    Er det på rideskole du vil starte, eller er det på privat hest?
    Mange ting spiller ind.

• Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 66
    #11   9. sep 2014 Man kan altid tage på fortunen (ligger i dyrehaven)
    Der kan man ride med på hold, eller man kan leje en pony man kan trække.

• #12   9. sep 2014 Det er en amerikansk udvekslings student jeg snakker med, hun ridder der hjemme, og så ville jeg bare se om jeg kunne arrangere at hun prøvede det her hjemme smiley
    Er fra Brønshøj, så helst så tæt som muligt, men har bil, så lidt nord/syd/vest på skader ikke smiley

• #14   9. sep 2014 Tinder tøser rocks!
    Gu vil hun ride smiley

• #15   9. sep 2014 Kender du ingen hestepiger? Min søster har selv været (er måske lidt endnu) og folk hun kendte sagde stort ''JA'' hvis hun spurgte om jeg måtte tage med ud og ride, hvis det var at jeg altså gad, haha.

• #16   9. sep 2014 .

• ©LNM
    ©LNM Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 15 Følgere: 16 Svar: 6
    #17   10. sep 2014 Hvis du søger sted i KBH området at ride så vil jeg anbefale fortunen gode priser og der kommer man altså ud og ride i selve dyreparken det anbefales klart (er derinde hver sommer på ridelejr)

Kommentér på:
Hestepiger....

Annonce