{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Hestepiger? {{forumTopicSubject}}

Kender mig lidt, så kom til at tænke på hvorfor mange fyre synes at såkaldte "hestepiger" er mega skod??

Har selv en pony, og vil da mene at jeg har meget andet i livet end den. Jeg går lige så meget op i fester, fyre, venner og meget andet som alle andre.. smiley

men hvad er det i (nogen af jer) har i mod "os?" smiley ;b

Ved ikke om det her er postet rigtigt.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestepiger?
  • #1   29. aug 2007 søg i forumet der har lige været et emne om det..

  • #2   29. aug 2007 Jeg er også hestepige. En hestepige er et meget ansvarsfuldt samt kærligt menneske...

    Jeg tror drengene vælger hestepiger fra da de ikke kan tåle at hestene kommer før dem smiley


  • #3   29. aug 2007 Jeg gider ikke søge i forum. vil ha svar smiley

  • #4   29. aug 2007 Tror bare ikke nogle drenge har fundet ud af at en heste pige kan være andet end en tøs med fedtet hår, som lugter af stald, ikke går i bad. Måske den hestepige de mødte i 3 klasse.
    Og så tror jeg også en del af det er fordi den er så fans bange for vores store dyr smiley


  • #5   29. aug 2007 oki så.. men jeg har ikk noget i mod heste pigere..
    altså hvis de går op i deres hest.. fint nok.. går bare op i min bil i stedet--
    men syntes som relt at de piger som er pony piger er flotte og attraktive.. så det er fint nok.. har ikk noget i mod jer der rider.


  • #6   29. aug 2007 har sq heller ikke noget i mod det hvis det er noget der passer jer og det i kan lide så gør det dog og bor selvl lidt på landet så stald lugt gør ikke mig noget er blevet vant til det nu smiley

  • #7   29. aug 2007 Ser ud til det er de positive mennesker der er her i dag ;p hehe

  • #8   29. aug 2007 nææ det er bare vores menniger.. piger ser os godt ud i stramme ride bukser.

  • #9   29. aug 2007 Nicolai S: hehe. Det du den første jeg har hørt sige.. smiley

  • #10   29. aug 2007 arg tror jeg ikk.. bare kom til grenå.. der ska nok finde nogle styker der vil sige det..

  • #11   29. aug 2007 Nicolai S: Det kunne da være man sku overveje det ;b

  • #12   29. aug 2007 haha ja..

  • Pimp !
    Pimp ! Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #13   29. aug 2007 hestepiger er søde smiley

  • #14   29. aug 2007 Psykounqen xD * : hehe, dig kender jeg jo smiley Du havde El Hakim smiley

  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #15   29. aug 2007 Deres attitude og adfærd, når hestepiger er i nærheden af - eller snakker om - deres heste, er nok til at afskrække mig. Desuden finder jeg det alt andet end tiltalende, at de går og muger ud hos den, påfører sig dens stank og hvad der nu ellers hører med til at have en hest ...

    Der kan ikke argumenteres imod mit indlæg, for det er et faktum, at hestepiger gør sådanne ting - og det kan jeg bare ikke lide ... dermed ikke sagt, at jeg ikke kan LIDE hestepiger som sådan. Jeg har bare kommet sammen med én hestepige for meget! smiley


  • #16   29. aug 2007 Thomas L: hmm, hvad mener du med at de ikke skriver hvor de kommer fra? smiley

  • #17   29. aug 2007 Jesper B: hehe..Måske kan der være noget om at man lugter lidt af hest.. Men det der med når vi taler om vores heste, hmm, det kan jeg ikke følge dig i smiley

  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #18   29. aug 2007 Mit første argument var også MEGET generaliserende, det indrømmer jeg smiley Men det er bare indtil videre min erfaring. Modsat kan jeg sige, at mange af mine bekendte, som har hest, altså også godt kan snakke om andet! Hehe...

  • #19   29. aug 2007 Har oss været hestepige .. i 8 år (:

  • #20   29. aug 2007 Jesper B: hmm...
    Vil da godt indrømme at det at jeg har en pony ikke ligefrem er noget jeg reklamerer med når jeg møder nye mennesker, men så når jeg fortæller dem det, bliver de som regel overraskede, for det havde de ikke regnet med. Så, måske er det også bare noget i bilder jer ind det der med at de er som du beskriver?


  • #21   29. aug 2007 Giver Shella O ret.. Der er desværre mange af dem til, og det er jo så dem man lægger mærke til..

  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #22   29. aug 2007 Mia:
    Det er overhovedet ikke noget, jeg bilder mig ind. Jeg taler af bitter erfaring, men pointerer stadig, at der da sikkert kan være tilfælde, hvor det ikke forholder sig sådan.

    Poxi:
    Det har intet med sagen at gøre, det du snakker om dér. Vi snakker ikke om ALLE piger, men kun om såkaldte 'hestepiger'. Vi kan derfor heller ikke bare antage, at ALLE drenge roder med motorer. Jeg, personligt, går meget op i fede biler - men jeg har da folk til at lave det meste.


  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #23   29. aug 2007 ... og desuden, Poxi, kan man også vende den om og sige, at der da sikkert er mange piger, der er trætte af mænd, der kun går op i biler. Det må vi så lære at leve med - ligesom 'hestepiger' på lære at leve med, at ikke alle drenge kan lide dét!

  • #24   29. aug 2007 M E P: hehe.. smiley

  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #25   29. aug 2007 M E P:
    Al respekt for dét. Det vil jeg ikke blande mig i. Du vil nok bare aldrig blive min type så - ligesom jeg nok heller ikke er din smiley


  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #26   29. aug 2007 Jeg tror nu hellere, jeg selv ville tjene mine penge til bilen, hvis jeg skulle vælge mellem dét og fortjenesten fra en pony smiley

    Men alle mænd/drenge er da heldigvis ikke ens! Hehe...


  • #27   29. aug 2007 Nej heldigvis da for det smiley

  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #28   29. aug 2007 Nå, jamen jeg er da glad for, I kunne få jer en god bil, Sarah smiley

    Jeg har så fået råd til min bil gennem værdipapirhandler osv. - foruden mit ordinære arbejde selvfølgelig. Det er fint nok til mig smiley


  • #29   29. aug 2007 Endnu en "hestepige" her;P

  • #30   29. aug 2007 og her.... smiley


  • Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #31   29. aug 2007 Hvorfor lige en Passat? Den er da kedelig, sådan én smiley

    Smid 30.000 mere oveni og køb en Golf 1800 turbo magen til min smiley


  • #32   29. aug 2007 Endnu en hestepige her - og endda fra byen af (; man kan hvertfald ikke kalde det landet.

  • #33   30. aug 2007 Jeg bor sku også i byen. hehe.. smiley Måske du bare ikke har mødt de rigtige

  • #34   30. aug 2007 Hmm, mange af dem man ser kan let være hestepiger. Det er ikke til at se på folk.
    Selvfølgelig er der dem med fedtet hår i en stram hestehale og den berømte sweater hvor der står : I LOVE HORSES.
    Men nej, det er ikke altid tilfældet.
    Men selvfølgelig lugter hestepiger af hest når de kommer lige fra hesten, men de går jo i bad når de kommer hjem.?
    Har virkelig svært ved at se problemet.
    Og overbid? Det får man lige når man klapper en hest første gang eller hvad?


  • #35   30. aug 2007 smiley Tror du har ret smiley

    Okay okay, der er mega mange hestefolk der er totalt blæste i hovedet. Der KUN tænker på hest. hehe, men det er ikke mig smiley


  • #36   30. aug 2007 Ja klart er der dem der kun har heste.
    Men, det er bare ikke alle.
    Og, forstår godt dem der ikke gider høre at folk snakker om heste, for det er da totalt uforståeligt når der tsår to der snakker om hvor mange starter, og hvordan en hest går over/under lod.
    Hvordan skulle folk ane hvad det betyder?


  • #37   30. aug 2007 Forlanger ikke at folk forstår hvad hestefolket snakker om. Siger bare at når jeg skal høre på alt muligt andet sport, biler osv.. så må fyrene tage lidt igen smiley

  • #38   30. aug 2007 Det er rigtigt, er også lost når min kammerat og hans venner står og snakker alt muligt i biler.
    Så kan jeg stå der og pynte og være dum smiley


  • #39   3. sep 2007 .

  • #40   30. sep 2007 Heste piger har sku en go´ røv...

Kommentér på:
Hestepiger?

Annonce