{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.752 visninger | Oprettet:

Frederik M
Frederik M
Tilmeldt:
22. apr 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Motorsport - Hvad er det egentlig? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Motorsporten i Danmark er begyndt at falde voldsomt.

Og det er nok fordi at der ikke er så mange der ved hvad det er?

Jeg er elite racerkøre, og jeg skal køre det Skandanaviske mesterskab i en renault næste år.
Jeg kæmper hårdt for at kunne leve af det, derfor har jeg lavet en side på facebook, hvor jeg vil fortælle om hvad motorsport egentlig er, du kan foreksempel tage dine venner med på jyllandsringen, opleve den fede stemning, få taget nogle billeder med gridgirls, få en snak med Jan Magnussen og meget meget mere!

I løbet af året vil jeg lave små konkurencer som du kan vinde, og til sidst på året kommer en konkurence, hvor du kan få en Highspeed passagertur, i en bil med 230 hestekræfter som kører på grænsen!

Er du nysgerrig, og vil vide mere om motorsport?
Så gå ind og synes godt om min side
:
http://www.facebook.com/pages/Frederik-Mortensen/396640560414146


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorsport - Hvad er det egentlig?
  • #1   11. dec 2012 Hvis man har en sponsor, så ja selvfølgelig!! Kevin magnussen?? Og kloge åge, tror du selv at en Renault levere 230hk som ren sugemotor?

  • #2   11. dec 2012 Og hvad har du selv knægt, siden 230hk ikke ligefrem er særlig meget i dine øjne?

  • dennis
    dennis Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #3   11. dec 2012 Bilen er jo strippet for vægt, er gearet om, tunet og bliver kørt af en professionel racerkører. Jeg har selv prøvet sådan en passagertur i en DTC bil og jeg skal love for der er smæk på!!

  • #4   11. dec 2012 Alle kan skrive de har en supra. Du 21 knægt. Måske har din cykel 650 hk? Og så siger du SAGTENS, haha. Riv lige 230hk ud af en sur Renault Clio !!! Det vil jeg fandme gerne betale for, hele gildet!!!

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #5   11. dec 2012 DTC biler har mere end 230 hk på ren sug.
    Så 230 hk er ikke det store problem,


  • #6   11. dec 2012 I en gammel clio? Vi snakker ikke om DTC!!!!!

  • #7   11. dec 2012 Jamen tillykke med det !!! Tro mig, jeg er bestemt ikke misundelig !!!!! Jeg mangler vidst intet i mit liv. Som selvstændig og med 4 biler kørende 20 timer i døgnet ca, køre tingene lige rundt herhjemme.

  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #8   11. dec 2012 Ja, den har "kun" 230 hestekræfter, men sekventiel gearkasse, som er en rigtig gearkasse, 0-100 på 5-6 sekunder, og det med at opleve en bil køre på grænsen.
    Og nej, man kan ikke leve af at køre motorsport som 17-årig, men man skal da starte et sted?


  • #9   11. dec 2012 Hvorfor skulle han ikke kunne ha en supra som 21 årig?

    Jeg købte da også min Skyline r33 gtr da jeg var 21 år og fik den på plader?


  • #10   11. dec 2012 Yep.

    Men savner den godt nok når der er godt vejr. smiley


  • #11   11. dec 2012 Nu er det jo ikke noget nyt, at motorsporten har det skidt.
    DTC "døde" jo også i sin form som touringcar, og blev til Danish Thundersport Championship, med en standardbil.

    Når det er sagt, så virker dit indlæg som reklame, eller...?!


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #12   11. dec 2012 babooms voksen: Jeg tjener ikke på det, på grund af mine gode resultater fra gokart til bil, har jeg fået sponsore der gerne vil hjælpe mig, det er rigtig svært at leve af motorsport, men det kan lade sig gøre (-:

    Kan se i ikke er begejstret over en bil med 230 HK, men det er derfor jeg laver det her som jeg nu gør.

    I banerace er det ikke topfarten der er fed, der er det momentet, og bare det med at køre i bil på grænsen, så hvis du laver 1 fejl ryger du af smiley

    Det med at køre ind i et 90 graders højresving med 140 km/t, hvor du rammer kerben så bilen kører med 2 hjul ud ad svingen, hvor du skal balancere bilen så du får den rigtige fart ud ad svinget smiley

    Banerace som jeg kører er jo ikke Drag Race, det kan slet ikke samlignes (-:


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #13   11. dec 2012 Shrek: Ja, det er en slags reklame, et eller andet skal man jo gøre (-:


  • #14   11. dec 2012 Baneræs er også 1000 gange sjover en drag race. smiley

  • #15   11. dec 2012 Det ka' da godt være at 230 hk ikke er alverden, men han kommer garanteret noget hurtigere rundt på Jyllandsringen end i ka' klare i jeres 650 hk's turbo-tunede Supra'er... smiley

  • #16   11. dec 2012 tilbage til hvad emnet drejede sig om i stedet for at overgå hinanden smiley

    JEG tror og ud fra hvad jeg SELV har oplevet så er det pengene det er sku ikke alle der bare lige har råd til og gå ud og købe en bil strippe den bygge om og tune ? og derefter auto trailer for så ligge og køre land og rige rundt for at køre løb......


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #17   11. dec 2012 Jeg skrev heller ikke til jer at i skal køre motorsport?

    Jeg skrev at jeg har startet siden, så man kan få åbnet øjnene op på folk, så vi kan få flere publikum, min Facebookside vil jeg lære folk, hvordan det er at værre racerkøre, hvor hårdt arbejde det er, og hvor fedt det egentlig er (-:


  • #18   12. dec 2012 Jeg synes det er fedt du gør en indsats som en ung og kæmper mod strømmen i et Danmark, hvor motorsporten ikke har det så godt mere.

    Jeg håber da din drøm lykkes og jeg har da liket din facebook siden selvom det er reklame...


  • #22   15. jun 2013 Haha fedt at læse.. Renault Clio III laver 197-200 std. så 230 er ikke unormalt..
    En gamle Clio Williams kan lave 245hk Er en i dk!! kan få 280hk
    Clio II Sport kan få omkring 270hk
    Så jo en Clio III Sport kan godt få mange flere..


Kommentér på:
Motorsport - Hvad er det egentlig?

Annonce