974 visninger
|
Oprettet:
dovenskab. {{forumTopicSubject}}
hey alle
er medlem af fitness world, og træner gerne.. problemet er bare at jeg er helt ekstremt doven. jeg kommer ikke derned på egen hånd, men så når min far tager der ned tager ejg gerne med.
jeg mangler bare en person til at give mig et spark i røven
er der nogle der har nogle tips til noget motivation ? eller nogle der har haft det på samme måde men er kommet ud af rytmen ?
gode tips søges :D!
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 228
har det samme med at cykle, synes det er super kedeligt at selv at være afsted , men hvis jeg er afsted med andre køre det bare.
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
Mit erhverv kræver jeg træner regelmæssigt og holder mig i topform, gør jeg ikke det risikere jeg at dø, motiveret - yep.
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 117
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Jeg kender det alt for godt. Har været medlem af 2-3 kæder de sidste 4 år. Men har ikke altid kunne tage mig sammen. Tager typisk afsted 07.30 og har først fri 21 og så er jeg sulten og så inden jeg får spist. Så orker jeg ikke 22+
Synes selv det er kedeligt alene.
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 83 Svar: 1.066
Hvis jeg fortalte dig det, blev jeg nødt til at slå dig ihjel efter
Naah, jeg er kampsoldat (infanerist), topform er måske også så meget sagt, men man må ikke slacke på formen, kan godt være de gør det i livgarden eller GHR, men ved ved os 4/1 JDR er der strængere krav end normalt, men det er også derfor vi har overskudet og styr på vores shit fremfor mange andre.
dovenskab.