{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

dovenskab. {{forumTopicSubject}}

hey alle smiley
er medlem af fitness world, og træner gerne.. problemet er bare at jeg er helt ekstremt doven. jeg kommer ikke derned på egen hånd, men så når min far tager der ned tager ejg gerne med.
jeg mangler bare en person til at give mig et spark i røven smiley
er der nogle der har nogle tips til noget motivation ? eller nogle der har haft det på samme måde men er kommet ud af rytmen ? smiley gode tips søges :D!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dovenskab.
  • #1   2. jul 2012 Jamen i dit tilfælde lyder det jo til du bare må finde en makker som også træner der , eller få en til at starte samme sted.

har det samme med at cykle, synes det er super kedeligt at selv at være afsted , men hvis jeg er afsted med andre køre det bare.

• #2   2. jul 2012 Ikke andet for end at stramme op smiley

Mit erhverv kræver jeg træner regelmæssigt og holder mig i topform, gør jeg ikke det risikere jeg at dø, motiveret - yep.

• #4   2. jul 2012 Gregersen . : Hvad er dit erhverv? smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #5   2. jul 2012 Tænkte jeg også Kasper smiley

Jeg kender det alt for godt. Har været medlem af 2-3 kæder de sidste 4 år. Men har ikke altid kunne tage mig sammen. Tager typisk afsted 07.30 og har først fri 21 og så er jeg sulten og så inden jeg får spist. Så orker jeg ikke 22+ smiley Men på fridage osv! Nu er kæresten meldt ind. Så nu kommer vi derned dagligt.

Synes selv det er kedeligt alene. smiley

• #6   2. jul 2012 Kasper L

Hvis jeg fortalte dig det, blev jeg nødt til at slå dig ihjel efter smiley

Naah, jeg er kampsoldat (infanerist), topform er måske også så meget sagt, men man må ikke slacke på formen, kan godt være de gør det i livgarden eller GHR, men ved ved os 4/1 JDR er der strængere krav end normalt, men det er også derfor vi har overskudet og styr på vores shit fremfor mange andre.

Kommentér på:
dovenskab.

Annonce