{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.994 visninger | Oprettet:

morgen mad til styrketræning {{forumTopicSubject}}

jeg ville høre hva i andre spiser til morgen mad, jeg har nu trænet seriøst i 2-3 år. og har fået bygget en fin muskle masse op, først tabte jeg mig 28 kg ren fedt, så det har taget noget tid at få bygget muskler på kroppen lige nu spiser jeg nutramino proteinpulver og et stykke frugt til morgenmad, er det en go løsning? har hørt mange sige at rå æg blandet med en smule havre gryn og protein pulver i microen nogle minutter skulle være godt og mætte, andre siger det er noget pjat, da de siger der er mange kulhydrater i havregrynen.. har i nogle gode forslag til hva man kan spise, eller er det fint nok som jeg gør nu. ?

også et andet spørgsmål, da jeg har sene arbejdsdage, ville jeg høre efter træning drikke jeg igen min nutramino protein shake, ved 17-18 tiden, er det så dumt at gå hjem og spise aftens mad, kylling, tun, osv osv med salat eller grøntsager. nogle siger det bare er overflødige kcal inden man skal i seng. men er bange for jeg går hen og bliver sulten ellers i løbet af aften..
er også bange for jeg for for mange kcal inden jeg skal i seng og tager på igen.. smiley

håber i kan hjælpe på mine spørgsmål..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  morgen mad til styrketræning
Kommentér på:
morgen mad til styrketræning

Annonce