{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens bedste fodbold spiller.
  • mathias j
    mathias j Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #1   13. jan 2009 hmm vi lever i 2009 og stadig ikke alle som kan finde ud af at bruge interenettet.....

• #2   13. jan 2009 det var ronaldo

• #3   13. jan 2009 Nedern. Og ja nedern vi lever i 2009 hvor folk ikke bare kan komme med et svar, Tak sheila A

• #4   13. jan 2009 Syns ikke han er et svin. Jeg kan bare ikke lide hans spille stil. Også især ikke hans reaktioner når hans spil/driblinger fejler :S

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119
    #5   13. jan 2009 Messi har da udvidst SÅ meget mere end Ronaldo, jeg tror FIFA er bange for at blive stormet af 10000000 sure kvinde-mennesker som er utilfreds, dog aner de intet om bold.(generalisering.)

• #6   13. jan 2009 Arr. Det er skuda kun fedt han tør lukke op for den. Men syns godt nok ikke messi er noget specialt. Tvært imod, syns bare hans talent er styrt dykket det sidste 1 1/2 år !

• #7   13. jan 2009 Hvem ellers end Cristiano Ronaldo?
    Han er jo KLART verdens bedste fodbold spiller..

Messi er ikke dårlig, men Ronaldo har bare gjort det bedre i år smiley

• #8   13. jan 2009 Babooms bil nørd !::

Så er det godt det ikke sker så tit at han fejler hans driblinger/spil smiley smiley

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119
    #9   13. jan 2009 Dennis, har du overhovedet set fodbold? Messi tekniske niveau, og hans evne til at redde sit hold selv i sidste minut er eminent. Ronaldo er skadet tit, og har ikke udvist nok koldblodighed.

• #11   13. jan 2009 Babooms bil nørd!
    Måske du burde følge lidt med i fodbold, istedet for at sidde og udtale dig om sådanne ting, du tydeligvis ikke har forstand på. Messi's talent er ikke styrtdykket. Han er blomstret mere end nogen anden har gjort i meget lang tid. I øjeblikket er han Barcas topscorer, og han er også den med flest assist, han er 100% fit, og han fejler meget sjældent! Han er flere kilometer foran Ronaldo hvad angår "skills". Ronaldo blev valgt pga sidste års sæson, og der var Ronaldo også den bedste, så det er fair nok. Men hvis man tog fra denne sæson, er der ingen tvivl om at Messi havde vundet, og det ved alle med en smule forstand på fodbold smiley

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 18
    #12   13. jan 2009 ja men nu går det ligesom ud på hvem der var den bedste sidste år.. hvor ronaldo var med til at vinde the dobble og scorede 42 mål. messi var ikke i nærheden af det. jo han er røv god. men sidste år var ronaldo bare bedre

• #13   13. jan 2009 thomas. Læs hvad jeg skriver? Er det ikke også lige nøjagtig det jeg siger?

• #14   13. jan 2009 som Thomas h skriver:

Rolando score 42 mål på en sæson, og spiller bare bedre en messi..

• #15   13. jan 2009 Dennis. Han SPILLER ikke bedre end Messi. Han SPILLEDE bedre end Messi. Det kan slet ikke diskuteres. Det har ikke noget at gøre med om jeg bedst kan lide den ene eller den anden. Det er set med et "professionelt syn" på det hele

• #16   13. jan 2009 Kan godt være messi spiller bedre lige nu , men ronaldo kommer op igen, bare roligt.. smiley

Ronaldo er jo den bedste, sådan er det smiley

Kommentér på:
Verdens bedste fodbold spiller.

Annonce