{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Latterligt lønkrav fra fodboldspiller. {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/skingrende-sindssygt-se-ronaldos-skoere-loenkrav/7186672

Der er ingen tvivl om at Christiano Ronaldo er en af verdens bedste fodboldspillere,
Men ingen er efter min mening den løn vær.

Hvad mener I om dette lønkrav?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Latterligt lønkrav fra fodboldspiller.
  • #9   7. jun 2018 Nu ser jeg ikke fodbold - gider ikke spilde min tid på det, Men fakta er at de som har de bedste spillere vinder - her kan han sige: hvis jeg ikke får den løn så er der sikkert andre klubber. Så de gode spillere har fat i den lange ende.

  • #12   7. jun 2018 Ja, det er ikke småpenge de regner med. Men skal vi sådan se lidt dybere på den karriere de vælger, ved at være professionel fodboldspiller, så viger de hele deres ungdom til fodbold, det betyder, nul fester, nul dit og nul dat. Det handler om fodbold 24/7 365 dage om året.

    Så skulle jeg også have en fed løn for det. Jeg ville aldrig for min ungdom tilbage + en hel masse andet, som jeg har måttet give afkald på, jeg tror slet ikke, det er misundelsesværdigt, det er en meget kort karriere, set i menneskealder, men den ligger lige i dine allerbedste år af dit liv, nemlig i din ungdom, hvor det hele sker.

    Jeg vil tro, når karrieren er slut, at det må føles som en kold tyrker.


  • #14   7. jun 2018 Ja, det er ikke skadeløst - og måske har de heller ikke nået at få en erhvervsuddannelse, det er jo ikke dem alle, der kan blive landstræner, kommentator o.lign., men de kan nå at spare en del op, for de har jo ikke tid til at bruge pengene smiley

  • #15   7. jun 2018 Men rent bort set fra det, så synes jeg, det er nogle flotte veltrænede fodboldspillere med en fantastik teknik, vi snart har udsigt til, og det glæder jeg mig til, håber ikke, der bliver skandaler, VM i Rusland, uhuuuu - husk nu, det kun skal handler om fodbold smiley smiley

  • #19   16. jun 2018 #18 - jeg er enig i det link smiley - da han var præsident, var han også vellidt udenfor USA, var på tronen 4x2.

  • #20   16. jun 2018 #17 - Claus, jeg er ikke enig. Du kan slet ikke sammenligne en fodboldspiller med det du gør, det er jo som nord og syd. Jeg synes også han er guld værd, han kan bare spille fodbold og så har han viet hele sin ungdom og givet afkald på det, andre unge gør. Det er fodbold 24/7 365 dage i en vis årrække, så er det slut, jeg ved ikke om han har en erhvervsuddannelse, tror det ikke, så der kan han starte forfra, men men men, der er sikkert nogen, som gerne vil have ham som træner, kan ikke forestille mig andet smiley - der er nogle talenter mellem år og dag og han er en af dem.

  • #22   16. jun 2018 Der stilles store krav og så må man vel også forlange en ordentlig hyre, du bestemmer ikke længere over dit eget liv, det er i det her tilfælde fodbold fodbold fodbold, der er ikke plads til udskejelser og det foregår lige præcis i de bedste ungdomsår, som vi jo ikke får igen.

    Men udover i fodbold så er der jo også mange kingzise betalinger, gyldne håndtryk og urimelige pensioner, bag disse er der så også stort ansvar, det skal vel også betales ??


  • #27   16. jun 2018 Jeg bryder mig ikke om Ronaldo, men må indrømme at han er en fantastisk fodboldsspiller.

    Jeg er også meget uenig i at man som så højt betalt spiller, skal se tilbage på en manglende uddannelse, og mistet ungdom.

    Det ER en form for uddannelse, også en livsstil som man ønsker, og i dette tilfælde ihvertfald ikke vil mangle noget resten af livet.

    Der er sponsorpenge, reklamepenge, heltedyrkelsen, gratis varer, alt er åbent.

    Ronaldo er jo også dømt som Skattesnyder, har placeret penge i skattely. Almindelige mennesker i Portugal som skylder lidt, kommer i fængsel.

    https://www.bt.dk/fodbold/medie-ronaldo-faar-faengselsdom-og-kaempeboede-i-skattesag

    Ikke mindst skal man huske på hvem som er med til at betale de store beløb.

    Det er jo dem som gerne vil se fodbold, men hvor priserne efterhånden er blevet så store at det er vanskeligt at tage sin familie med til kamp.



  • #29   16. jun 2018 Med al respekt for hvad du skriver Claus, så kan man ikke samligne sportsverden med andre fag. Det er to vidt forskellige verdener.

    Ang.læger, så har mange nok en ganske god løn, udover den normale. Alt for mange bijober i det private, har egne klinikker, får store beløb betalt af Medicinalbranchen for at promovere fx. et produkt som koster mere end normale folk kan betale.







  • #31   16. jun 2018 Kan det ikke være lige meget om han har en uddannelse eller ej?
    Han har vel et par milliarder på kontoen, øv han ikke kan vende tilbage og blive tømrer, men må leve i armod. smiley


  • #32   16. jun 2018 Helt enig omkring det urealistiske krav.

    Men ikke enig omkring at han og andre er freelance gøglere uden fast arbejde.

    Det er forkert at se det på den måde, for det er et talent og dermed arbejde på lige fod som andet, dog med en urimelig høj hyre. Det er også fast arbejde så længe man producerer.


  • #33   16. jun 2018 Han kunne jo stoppe nu...

    Han kunne være stoppet for flere år siden.....

    Han ville lige gyldigt hvad, have så mange penge, så kun fantasien kunne stoppe forbruget.

    En spildt ungdom?

    Han havde nok flere penge som 25 årig, end de fleste danske bank direktører nogensinde ville kunne drømme om, gennem et helt liv.

    Valget var hans, men mere vil have mere.

    Jeg har ikke ondt af hans forspildte ungdom, det bestemte han selv.



  • #35   16. jun 2018 Claus.

    Jeg er enig med dig langt hen af vejen, manden er bare skide heldig.

    Sidder pt, og ser verdens bedste skakspillere spille en turnering over 5 dage, der er 10 deltagere. - Vinderen får 37,500$ og de sidste 3 får 7.500$, vinder man er der da et overskud, men havner man i bunden, er det vel kun til kost, logi og rejse.....
    Hvad mener jeg med det..... Måske det samme som der er i præmiesum mellem badminton og tennis...... Talentet er måske det samme, men har du ligget i de forkerte nosser, så havner du et sted hvor præmierne ikke er så store, selvom du har et talent.
    Vrøvler jeg, eller forstår i hvad jeg mener?


  • #37   17. jun 2018 #34 - Claus, har du set Sidney Lee fornylig, han ligner noget, der er løgn.

    Men høje lønninger - hvad med indenfor musikbranchen, der er vist også nogen, der får et højt honorar pr koncert, alt efter efterspørgsel og popularitet, mon de er det værd ??


  • #38   18. jun 2018 Sport er noget som kan samle folk, være spændende og nervepirrende. Men det skal være til at betale når man gerne vil være tilstede som familie.

    De uhyrlige lønninger som er i de store klubber, forhøjer jo priserne gevaldigt.

    Det er ikke fair overfor befolkninger som gerne vil glædes over en kamp.


  • #39   18. jun 2018 Sådan er det, når sport går hen og bliver professionelt, tænk bare på professionel boksning og mange flere sportsgrene.

    Vi kan begynde at diskutere om der skal være penge i sport. Hvis det bliver sport udelukkende for amatører, så er det nok nogle andre kampe vi ser - vi vil have max, vil vi ikke ??


  • #41   18. jun 2018 Jo, ole S, du kan bande på, jeg godt kunne tænke mig at stå og rode i deres hår. Jeg synes, der er mange af dem, som ser sunde og godt ud, det er bare så ærgerligt for mig, at jeg nok har holdt for mange fødselsdage ift dem smiley smiley

    Men det er tidens mode og så hellere smart kort herrehår end en lang hestehale, det er min smag - udover håret, så er der jo også sket noget med fodbolden, jeg er vildt imponeret over deres kondi, spillet er jo blevet meget hurtigere end det var for bare 40 år siden, nye måder at træne på og leve på, nogen siger jo, at vi bliver klogere og klogere på det område smiley


  • #44   18. jun 2018 Lone.

    Den tror jeg ikke på, tyskerne tager sig sammen, og går videre sammen med Sverige som slår Mexico.


  • #45   18. jun 2018 Aah det tror jeg nu ikke Anella.
    Mon ikke chokket var så stort for tyskerne at de vil gøre alt for at vinde den?



  • #47   18. jun 2018 Lone.

    Når nu Joachim Løw er færdig med at klø sig på bollerne og sniffe sine fingre, så kan det være holdet vågner op.
    Kan være han giver dem en sniffer af sine fingre.


  • #48   18. jun 2018 Hæ, hæ, så du mener ikke at Alan og jeg har forstand på fodbold? smiley

    Tyskerne har en stor vindermentalitet, og de vil ikke lade sig gå på af den første kamp tabt.


  • #50   18. jun 2018 Anella smiley smiley

Kommentér på:
Latterligt lønkrav fra fodboldspiller.

Annonce