{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Hjerterfri {{forumTopicSubject}}

Har lige vundet en hjerterfri turnering med 99,9% i score - har jeg aldrig prøvet før. Men som sædvanlig i en tur så svines man til, som point rytter, snydetamp - samspil. Ok - jeg spiller risikabelt og svinsk, og hvad så¨? Jeg er ikke der for at være elsket, for det har jeg fra første færd været bevist om, for ikke at skulle sidde og vurdere ens venner når man smider damen. Jeg lyver - for nogle gange er det en god ting at allierer sig med en anden som man kender for at komme videre - men det er så spille strategi og ikke i min verden snyd.

Faktisk er der nogle som laver dobbelt profil fordi de er så højt oppe at ingen tør spille mod dem. Så starter de fra 0 i rating - men spille stilen afsløre dem altid. Derfor har jeg kun valgt at spille i turneringer, hvor man ikke kan bede folk om at smutte fordi deres rating er for stor. Pt. er min rating 817 som nok er gennemsnittet - og det på bare 2 år. Andre har over 10.000 som har været med fra starten og er ret dygtige til at huske hvilke kort der er gået.

Jeg bliver jo ikke yngre og har svært med at huske alle de kort der er gået, så derfor lavede jeg et program som holder styr på alle kort der er gået - jeg har dog ikke brugt det endnu - og kommer nok heller ikke til det. Men det var mere det at man kunne, der var den drivende kraft. Om det sker, er helt op mængden at snydere som laver db profiler og sidder i turnering - samt ulysten hos Spigo som ikke gider gøre noget med beviser på snyd som anmeldes men ikke sanktioners -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjerterfri
Kommentér på:
Hjerterfri

Annonce