{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Thomas R
Thomas R
Tilmeldt:
26. aug 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451

PS3 vs Xbox vs Wii {{forumTopicSubject}}

Hej Babumser!

Overvejer at lave et lille "gamer room".

Men mit spørgsmål går på hvilken konsol der er den bedste? Jeg kender faktisk kun til PS3, men kun lidt. De 2 andre ved jeg intet om, udover at jeg har prøvet en wii da den lige var kommet. Prøvede et spil med sportsaktiviteter og grafikken var mildest talt helveds grimt. Mindede for meget om noget til børn. Ved ikke om det bare var spillet.

Det kommer til at blive vist på et 40" LED tv og spilgenrerne bliver primært bilspil, kampspil ala Mortal Kombat og Tekken, krigsspil/skydespil, og lidt ala mario spil.

Jeg hælder til PS3 da den også har bluray, og så at jeg kender mest til den af de 3.

Men hvad mener I og hvorfor??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 vs Xbox vs Wii
  • #1   18. nov 2012 Wii= Låårt, det var ikke kun det spil du prøvede hvor grafikken var ringe, det er den i alt på wii, og hvis det var det koncept med at du kan være aktiv med spillende du blev fanget af, ja så er både xbox og ps3 kommet med noget lignende.

    Men ellers er det meget forskelligt hvad du burde vælge, jeg har selv en Xbox 360 som jeg er ovenudglad for, jeg spiller primært kun forza serien, hvilket er bilspil, der kun fået til xbox. Ulempen ved xboxen frem for ps3 er at den ikke har bluray.

    Men ellers så vil jeg sige at online delen er bedre på xbox, selvom man skal betale et hvis beløb pr mdr. for det, men på den måde slipper man for de fleste 10årige skrige unger.

    Desuden er xbox sat sådan sammen efterhånden at den kan kommunikere utroligt godt sammen med computer, og mobil.

    Men altså hvis ikke det var fordi at jeg ville spille forza serien, så var det ikke sikkert det var xboxen jeg havde købt dengang. Så mit råd vil være at købe den der har lige netop de eksklusive spil titler du vil spille.


  • #2   18. nov 2012 Fordele PS3;

    GT5
    Bluray
    gratis online del
    Kanon medie server
    Flot design
    støjsvag


    Fordele Xbox

    bedre online del(Dog også det mindste de kunne gøre når man betaler for det)
    Større spil udvalg
    Forza

    Men som Patrick siger så se på hvilke spil du vil spille og køb den pågældende konsol


  • Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #3   18. nov 2012 Jeg er selv mest til xbox, men er fordi det er den jeg altid har købt og synes dens controllere er meget bedre.
    Jeg ville ikke investere i en Wii nu, men den nye WiiU ser ret interessant ud.


  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #4   18. nov 2012 Jeg vil fraråde Wii, da jeg ikke synes man kan få voldsomt mange fede spil til den, og generelt bare ikke bare ikke bryder mig om måden man styre den på.

    Xbox og Playstation fans har som regel en hetz mod hinanden,
    på lige fod med Apple-Samsung 'entusiaster'.

    Jeg har selv haft en Xbox, og den var fin til mit behov, men hvis jeg skulle købe en konsol igen ville det nok blive en Playstation fordi den som du nævner kan vise Blueray, og så skulle spillende være i bedre visuel kvalitet.


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #5   18. nov 2012 Ok, men synes da at man godt kan få forza Horizon til ps3. Har søgt på youtube med forza PS3

  • #6   18. nov 2012 Har alle 3 konsoller.
    Wii: Er mere henvendt til den lidt yngre generation - spillene derefter.

    Xbox360: Fremragende konsol og markedets bedste controller.
    Stort spilsortiment, online-delen er fænominal og grafikken er 2-3% bedre end PS3 (hvis du spørger mig).

    PS3: For dig som er en lidt mere casual gamer: Blu-ray drev til Film, god multimedie afspiller og gratis online funktion, gode spil titler osv.



  • #7   18. nov 2012 Det er en smagssag. Jeg har personligt en PS3 og Xbox 360. Jeg synes PS3 er en bedre konsol, men jeg ville købe en Xbox 360 pga. Kinect. Så kan man spille nogle forskellige spil og ikke kun de hardcore.

  • #8   18. nov 2012 hvis jeg var dig ville jeg vente.. der kommer med stor sandsynlighed en Xbox "720" og Ps4 til næste år

  • #9   18. nov 2012 Strand:
    Det er vist rygter, og hvis man tænker på at Sony lige har lanceret Playstation 3 super slim, så går der nok lige et par år endnu


  • XFX P
    XFX P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #10   18. nov 2012 er 100% procent en smagssag.. jeg har haft alle 3 konsoller selv.. Wii er jeg ikke meget til.. både ps3 og xbox er super gode konsoller. Personligt er jeg ikke meget for de originale ps3 joystick da jeg mener de er for små.. pt har jeg en Xbox og tror jeg bliver på den vogn.. primært pga at PS3 ikke har nogle exclusive titler der tiltaler mig, hvor xbox'en har Forza serien.. derudover bruger ps3'eren "såvidt jeg har hørt" en uhyggeligt masse strøm når den kører bluray, og så en bluray afspiller forleden "tror det var i elmutanten" til 400kr. sååååehhh.. Er også rigtig glad for xbox joystick.. har ellers været på PS vognen trofast siden den første playstation.. Men vil sige at det er helt op til hvilken man bedst kan lide, da der ikke er mange exclusive titler på de 2 konsoller mere.. Wii tror jeg du vil fortryde..

  • XFX P
    XFX P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #11   18. nov 2012 dertil vil jeg tilføje at jeg har en del kammerater der har PS3 som er utroligt glade for den, primært fordi online er gratis.. mig, mine brødre og min svoger har Xbox og kan godt leve med de 299kr for 14mdrs Xbox Live Guld abonnenment. Det giver kun 21kr i måneden for at kunne spille online på MS's servere uden lag osv.. "vil lige pointere, at jeg ikke siger det lagger på PS3, da jeg ikke har prøvet det"

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #12   18. nov 2012 Okay så wii bliver det ikke og havde heller ikke regnet med det. At vente på nyere modeller er ikke en mulighed, da det også er til min søn. Og så kan nan ikke vente et halvt eller helt år smiley

    Hvordan med muligheden for at spille kopi spil? Er Xbox med cd-ROM skiver som ps3 ?

    Det med online gaming tror jeg ikke jeg får brug for. Skal bare hygge spille med min søn.

    Er I sikre på at Forza Horizon ikke fåes til PS3 ?


  • #13   19. nov 2012 ps3 hel sikker da kontroller ligger meget bedre i hånden og syntes den er hurtiger en xbox
    en af mine venner har en xbox og den skulle opdateres og den vælger og slette alt hvad den hvade gemt af spil og syntes xbox kontrollere ligger af lort i hånden i sær til fifa smiley


  • #14   19. nov 2012 thomas hele forza serien er kun lavet til xbox

  • XFX P
    XFX P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #15   19. nov 2012 Forza er Xbox exclusive ligesom gran turisme er det til ps3. På xboxen er det Dual layer dvd skiver hvor ps3 har spillene på blu-ray. Kopi spil er klart nemmest på Xbox hvis man er til den slags.

  • #16   19. nov 2012 Har haft begge maskiner, dog har jeg kun PS3 nu, da Xbox'en fik de "røde ringe"

    Jeg ville vælge udfra hvilke spil du vil spille. Forskellen på maskinerne er stort set smagssager til dit forbrug.

    Ved ikke om det er blevet lavet om siden jeg havde min xbox, men dengang var det sådan at der skulle rigtige batterier i joystickene, hvor i mod ps3'en kunne oplades. Det synes jeg egentlig var lidt irreterende


Kommentér på:
PS3 vs Xbox vs Wii

Annonce