{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

X-BOX eller PS3 {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg have lidt at lege med herhjemme. Hvad er til at foretrække. Hvad er nemmest at spille brændte spil med? Kan man spille brændte spil online? Koster det noget at spille online?
Nu ved jeg at der findes forskellige modeller derude som man kan købe. Slim, Elite mm. Er I ikke flinke at fortælle hvad er at foretrække og hvorfor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  X-BOX eller PS3
  • #1   3. mar 2012 selvfølgelig kan du ikke spille brændte spil online.
    x-box koster det lidt at spille online og ved PS3 er det gratis, men der ar været en del problemer.

• #3   3. mar 2012 Xbox har jeg, og for mig er det den rigtige konsol

Har haft PS3 men det siger ikke mig noget..kan da stille + og % op for dem hver:

Xbox +:
    Støjsvag - slim model
    Bruger venlig
    Kan tage de spil jeg kan lide ( bl.a. Forza Motorsport 4 )
    Kan bruge den som mediacenter
    Nem og lave når der kommer fejl, alle kan lave dem med lidt youtube hjælp

Xbox %:
    Det koster penge at spille online, cirka 3-400 om året eller 59 om måneden
    Spiller du online og brændte spil, så bliver du banned og Xbox'en kan ALDRIG komme online igen
    Kan ikke tage bluray

PS3 +
    Gratis at spille online
    Kan afspille bluray

PS3 %
    Få spil titler der siger mig noget
    Rodet menu
    Laver meget
    Bruger mere strøm end xbox'en
    Dyrer spil

• #4   3. mar 2012 Cool tak for svar.

1. Hvilke af X-box modellerne er så til at foretrække?
    2. hvis man nu er mere til racing spil, fodboldspil og kampsport spil er stadig det rette valg?
    3. Og til sidst og ikke mindst. Hvor er det billigst at købe spil fra? Specielle hjemmesider i benytter jer af?

• #5   3. mar 2012 Køb en slim på 250GB, også tag ned på Biblioteket og lån de spil du har lyst til, også overføre dem til harddisken, eller lån af kammerater

Ellers skriver jeg bare f.eks. Forza Motorsport 4 pricerunner

På google, også for du de billigeste først

• #6   3. mar 2012 STIG !
    rent objektivt kan du ikke bruge det som et argument at du bedre kan lide spillene til x-box

Men Ps3 har også en del spil i 3D og har oftest væsentlig bedre grafik end x-box.
    Og Ps3 har nok den mest brugervennelige menu.

X-box er billigere, men igen forskellen er ikke ret stor og Ps3 har så blu-ray og kan afspille 3d spil og film.

Men kig på spillene og vælg der ud fra hvilken du vil have

• #7   3. mar 2012 du skal vælge ud fra de spil du vil spille... De andre forskelle kommer du hverken til at mærke eller kende til da du kun vil have en konsol

Jeg har begge konsoller og spiller mest på PS3, men det skyldes UDELUKKENDE at de fleste af mine venner spiller på PS3.

Vælg derfor også hva dine venner har.

• Mikkel U
    Mikkel U Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #8   4. mar 2012 har lige et par spørgsmål til det her indlæg:
    kan man få det nye GTA til xbox?
    kan man få Grand turismo til xbox?

kan man få FORZA 4 til ps3?

Håber der er en der kan svare mig for ved ikke om jeg skal købe xbox eller ps3? vil helst spille bil spil, meeen GTA er også genialt!!

på forhånd tak.

mvh mikkel

• #9   4. mar 2012 Køb det dine venner har.

• #10   4. mar 2012 Mikkel U

Du kan få det nye GTA til begge.

Du kan ikke få Gran Turismo til Xbox, og omvendt kan du ikke få Forza til PS3.

• Mikkel U
    Mikkel U Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #11   4. mar 2012 Alter ego M: så det vil sige den ligger på bilspillene?
    hvilket kan så bedst anbefales, gt eller forza? har set meget fedt om forza men kender jo det gamle granturismo og det er heller ikke dårligt smiley

• #12   4. mar 2012 Så længe Forza-serien er et Xbox-spil, så bør valget være relativt simpelt mht. valg af konsol, hvis du er til bilspil.

Det er naturligvis et minus, at Xbox Live koster penge, men til gengæld er online-delen dog en hel del stærkere end PSN, der dog er gratis.

Man kan i øvrigt købe Xbox Live langt billigere end hos Microsoft, fx på www.pointheaven.com .

Men altså, spiller dine venner på PS3'en, så bør du nok overveje den. Det er trods alt sjovest at spille med vennerne smiley

• #13   4. mar 2012 Plus xboxen har muligheden for en lille ting kaldet Kinect.

Jeg har prøvet stemmestyringen i Mass Effect 3 demoen, og det er der satme fremtid i. Plus menustyring kan gøres 100 % med stemmen smiley

• #14   4. mar 2012 Synes x-boxen er LANGT mindre gennemført end PS3en er. Larmer af helvede til, ekstren strømforsyning, ingen wifi, ingen ladefunktion til controllerne osv.
    Det er en fin maskine, den er bare ikke ligeså fin som PS3en.

• #16   4. mar 2012 Steve Pek: Kenneth har allerede sagt det, men alligevel;

"LANGT mindre gennemført" bør du simpelthen uddybe.

Et Play&Charge-kit koster 140,- i Bilka.

Xbox Slim (som er den Xbox, man kan købe i dag til 1400,- for en 250 GB model) har både WiFi og larmer ikke. Den siger kun noget når den skal læse noget fra disken, men det gør din PS3, bærbar eller stationære computer vist også, ikke?

Og at transformatoren skulle være et problem, ja, så er man sgu også nede i petitesserne.

Du fremstår ikke andet end unuanceret og blank, synd.

• #17   5. mar 2012 Nedenstående er min egen holdning og mening.

Gran Turismo er et mere seriøst spil end Forza og føles meget større.

Forza er til gengæld meget nemmere og sjovere at komme i gang med.

Jeg ville ikke anbefale andet end at du tager den konsol dine venner spiller på for i sidste ende er dét, det vigtigste for mig og det jeg må gå ud fra,,,

Kommentér på:
X-BOX eller PS3

Annonce