{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Diablo 2! {{forumTopicSubject}}

Ey Baboomer! smiley Dette indlæg henvender sig nok mest til de mennesker der sidder og spiller Diablo 2:) Jeg har været så heldig at jeg havde pengene til at købe spillet, og for den sags skyld også udvidelsen smiley anyway, såå har jeg altså fået et problem :S Den kode jeg har fået med passer slet ikke til den jeg skal bruge til at installere :S Den jeg har er på 16 tal/bogstaver.. men den jeg skal bruge skal være på 26, hvordan kan det lige hænge sammen?? :S Og spillet er købt på ærligste vis! smiley Nogle der kan hjælpe mig med lige at løse den? smiley Ville være fantastisk!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diablo 2!
  • #1   8. dec 2011 er det lord of destrution eller ??

skal du spille på battle net eller ?

• #3   8. dec 2011 lav en bruger på battle.net

derinde kan du tilføje dit spil med din 16cifrede kode... og så når du har gjort det kan du downloade den derinde fra igen..

dunno why xD

• #4   8. dec 2011 det skulle jeg sku ikke de andre gange smiley Jeg har spillet det nogle år efterhånden smiley Men har aldrig haft problemer før nu smiley Men det prøver jeg da lige på smiley Og det er både Diablo 2, og Lord of destruction jeg har Mads S. smiley Udvidelsen smiley

• #5   8. dec 2011 - Og jeg ved endnu ikke om jeg skal spille på Battlenet eller for mig selv smiley Det må tiden vise smiley

• #6   8. dec 2011 det er lige meget om du skal spille online eller offline , du skal oprette en B.net acc og registere spillet derinde , så får du en ny nøgle og du kan downloade det derinde fra også

• #7   8. dec 2011 i know smiley Nu fik jeg så bare et nyt problem smiley Der er et eller andet galt med cderne smiley Jeg skulle sætte cd nr. 2 i smiley Men den bliver ved med at stå stille og ingenting gøre.. det er playdiscen den beder mig om at indsætte.. så den tror den skal starte spillet, det kan den ikke, så den beder mig lukke startboksen ned, og indsætte installdiscen, det hjælper heller ikke så meget, for så begynder den mere eller mindre bare forfra smiley Så jeg har nu opgivet smiley Men jeg har fået fat i de rigtige koder, så det siger jeg tusind tak for, med mht. hjælpen! smiley

Kommentér på:
Diablo 2!

Annonce