{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diablo 2
  • #1   11. nov 2010 *Freja Og Rullepølsen *
    Kan din comp ik render d2 smiley Er den fra 1880 ?? smiley

Og din acc bliver bannet næsten med det samme hvis du bruger map-hack... Og var altså i 1.08 du kunne bruge det.. Sidst jeg spillet for et par år siden var det umuligt at få udover til single player smiley

• Grud :
    Grud : Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 47
    #2   11. nov 2010 Bb's Alfa-Han .

Tal nu ikke om noget, du ikk ved noget om smiley .. Jeg har kunnet spille det med hack de sidste 2 år.. På samme acc - så drop dit snak om ban smiley

• #3   11. nov 2010 Grud :
    Jamen tilykke, vil du ha en medalje for det er da godt nok umenneskeligt godt klare.. Det må jeg sku gi dig.. Klap dig selv på skulderen..

Fucking taber, er vidst det første ord der dukker op når du er så stupid at skrive sådan.. Tiløk mæ de..

• #4   11. nov 2010 Hov hov begge to. Jeg oprettede ikke tråden for, at I kunne skændes, men fordi jeg manglede hjælp til noget singleplayer smiley
    *Freja, det er også et genialt spil smiley

• Grud :
    feb 2008

#5   11. nov 2010 Chill bitch.. !
    Hvad får dig til at komme med sådanne raseri-udbrud ?

Grunden til jeg skrev som jeg gjorde var, at hvis man ikke ved bedre, burde man nok bare holde mund i stedet for at give falsk info smiley ..

Men held og lykke med det du smiley ..

• #6   11. nov 2010 *Freja, jamen altså smiley Ved det godt, men dovenskaben har overtaget smiley

• #7   11. nov 2010 Grud :
    Derfor fik jeg et raseri anfald..
    Har spillet d2 siden ja godt og vel lige før det udkom..

Så ved bestemt godt hvad jeg snakker om..
    Og at du sidder og reklamere med du snyder, ja det siger vel mere om dig og dit kendskab til spillet end mit, enig ;)?

• #8   11. nov 2010 Lige efter det udkom skal der naturligvis stå*

• Grud :
    feb 2008

#9   11. nov 2010
    Lad mig citere dig: "Sidst jeg spillet for et par år siden var det umuligt at få udover til single player :)" ..

Kan godt være du startede tidligt (hvilket jeg også gjorde), men eftersom du også stoppede for et par år siden, ved du jo åbenbart ikke hvilke "nye" hacks der er lavet smiley ..

.. At jeg snyder kan vel være min egen sag, og ikke din. (og kan desuden slet ikke sammenlignes med kendskab til spillet) Jeg har det lidt på samme måde som Sami - dovenskaben har overtaget. Hvorfor bruge 5 minutter på noget man kan nøjes med at bruge 2 minutter på smiley ..

• #10   11. nov 2010 HAHAHA..

Ja der er vel kommet nye hacks til tabere som dig, sorry to say..

Men map hack er nok en af de ældste hacks, så om jeg er stoppet for flere år siden kender jeg stadigvæk map hack, har ligesom intet at gøre med sagen..!

Og ja at snyde er da helt din sag.. Men ja igen siger mere om dit gameplay end mit..
    Altså hvis du alligevel vil snyde hvorfor så ik bare få sig et liv og komme væk fra computeren smiley Var ligesom derfor jeg stoppet, man havde ligesom tappet det spil for hvad der skulle spilles.. At man så er så dum at gå ned til at snyde i stedet for at stoppe ja siger jo lidt om din person smiley

• Grud :
    feb 2008

#11   12. nov 2010 Kan godt være du kender til maphack, men åbenbart ikke de "nye" maphacks, siden du siger som du gør smiley ..
    ..og jaja, "taber, taber, taber/få dig et liv" smiley .. Simpelthen umuligt at have en fornuftig diskussion med et så blankt individ som dig. - Du ved absolut intet om mig, og om hvad jeg laver i min hverdag, så drop nu dit fis med at "komme væk fra computeren" smiley

At du gider sidde og finde på sådanne fordomme om mig, siger vel også lidt om din person i forhold til mig smiley ..
    Men ja gider ikk diskutere med dig, så ha' ed og held og lykke med resten af dit liv. Du skal nok nå langt...

• #12   12. nov 2010 Jamen ok nu har jeg siddet og læst lidt på tingene, hvad er forskellen så fra det "nye" som du kalder det og så det gamle map-hack??

Ja er da nok blank skal jeg ik kunne sige, men synker da ik så dybt at snyde mig frem til sejr.. Så hvad er bedst?

Og ja hvis man kan være så snotdum at sidde herinde og reklamere med man cheater ja så skal der vel komme fordomme, ik?

Kommentér på:
Diablo 2

Annonce