669 visninger
|
Oprettet:
Diablo 2 {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg søger Map-Hack til Diablo 2 LOD, nogen der ved hvor det kan skaffes?
Har den nyeste patch.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Kan din comp ik render d2
Og din acc bliver bannet næsten med det samme hvis du bruger map-hack... Og var altså i 1.08 du kunne bruge det.. Sidst jeg spillet for et par år siden var det umuligt at få udover til single player
feb 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 47
Tal nu ikke om noget, du ikk ved noget om
jan 2007
Jamen tilykke, vil du ha en medalje for det er da godt nok umenneskeligt godt klare.. Det må jeg sku gi dig.. Klap dig selv på skulderen..
Fucking taber, er vidst det første ord der dukker op når du er så stupid at skrive sådan.. Tiløk mæ de..
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 40 Svar: 128
*Freja, det er også et genialt spil
feb 2008
Hvad får dig til at komme med sådanne raseri-udbrud ?
Grunden til jeg skrev som jeg gjorde var, at hvis man ikke ved bedre, burde man nok bare holde mund i stedet for at give falsk info
Men held og lykke med det du
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 40 Svar: 128
jan 2007
Derfor fik jeg et raseri anfald..
Har spillet d2 siden ja godt og vel lige før det udkom..
Så ved bestemt godt hvad jeg snakker om..
Og at du sidder og reklamere med du snyder, ja det siger vel mere om dig og dit kendskab til spillet end mit, enig ;)?
jan 2007
feb 2008
Lad mig citere dig: "Sidst jeg spillet for et par år siden var det umuligt at få udover til single player :)" ..
Kan godt være du startede tidligt (hvilket jeg også gjorde), men eftersom du også stoppede for et par år siden, ved du jo åbenbart ikke hvilke "nye" hacks der er lavet
.. At jeg snyder kan vel være min egen sag, og ikke din. (og kan desuden slet ikke sammenlignes med kendskab til spillet) Jeg har det lidt på samme måde som Sami - dovenskaben har overtaget. Hvorfor bruge 5 minutter på noget man kan nøjes med at bruge 2 minutter på
jan 2007
Ja der er vel kommet nye hacks til tabere som dig, sorry to say..
Men map hack er nok en af de ældste hacks, så om jeg er stoppet for flere år siden kender jeg stadigvæk map hack, har ligesom intet at gøre med sagen..!
Og ja at snyde er da helt din sag.. Men ja igen siger mere om dit gameplay end mit..
Altså hvis du alligevel vil snyde hvorfor så ik bare få sig et liv og komme væk fra computeren
feb 2008
..og jaja, "taber, taber, taber/få dig et liv"
At du gider sidde og finde på sådanne fordomme om mig, siger vel også lidt om din person i forhold til mig
Men ja gider ikk diskutere med dig, så ha' ed og held og lykke med resten af dit liv. Du skal nok nå langt...
jan 2007
Ja er da nok blank skal jeg ik kunne sige, men synker da ik så dybt at snyde mig frem til sejr.. Så hvad er bedst?
Og ja hvis man kan være så snotdum at sidde herinde og reklamere med man cheater ja så skal der vel komme fordomme, ik?
Diablo 2