{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

xbox live Vs playstation network? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Mange af mine venner har en xbox .. og de vil rigtig gerne spille mod mig, jeg har da en xbox men ikke xbox live, fordi jeg har psn på playstastionen istedet det er gratis smiley
ville det så være dumt at købe xbox live os? smiley
hva har i gjordt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xbox live Vs playstation network?
  • Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #1   30. nov 2010 Nej det ville ikke være dumt hvis du vil spille med dine venner
    alternativet er jo de køber ne ps3 men det tvivler jeg på de gør

• #2   30. nov 2010 Du har mange flere fordele ved xboxlive fremfor ps3 network, det koster sølle 500kr for et helt år. og du kan meget mere på xboxlive..

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #3   30. nov 2010 Og du kan jo altid starte med og prøve i en måned for sølle 60 kr.

• #4   30. nov 2010 Jeg ville aldrig give 500 kroner for xbox live når psn er gratis , der er ikke den helt store forskel på de to , lidt mere kan du ja i xbox live men bestemt ikk noget jeg gad give 500 kroner for ! men det bare min mening...

• #5   30. nov 2010 Xbox Live fungerer meget bedre end PSN af hvad jeg hører fra mine venner, der bruger PSN hvor jeg har Xbox live...

Og kender man de rette steder på nettet kan man få et år for 290 kr smiley

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#6   30. nov 2010 jeg vil bestemt mene de ting der i i xbox live som ikke er hos ps3 er de 500 kr værd på et år, derudover kan det jo fås helt ned til 300 kr, hvis man finde de rigtige steder.

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#7   30. nov 2010 Du var lige et halvt minut hurtigere med den information end jeg var smiley

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #8   30. nov 2010 Syntes bestemt heller ikke det er pengene værd men hvis det er den eneste måde du kan spille med dine venner på tja så køb det

• #9   30. nov 2010 Kris - altså vil du bare spille med vennerne online hente demoer temaer og sådan , så er psn kanon... - på psn kan man os købe playstation guld , hvis du køber det så koster spil du køber online vist det halve af den rigtige pris smiley

vil du ha det ^^ plus lidt ekstra funktioner så giv penge og få xbox live

• #10   30. nov 2010 Jo men vennerne spiller xbox og jeg ps3 men Skal Jo både ha et spil og betale Xbox live ???

• #11   30. nov 2010 altså har du Penge til det så køb dig en xbox 360 så har du da begge to smiley

hvis ikke og du skal af med din ps3 så er det bare en smagsag om spilserie , såsom gran turismo til ps3 og forza til xbox , der skal du selv vælge smiley

Kommentér på:
xbox live Vs playstation network?

Annonce