{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Hvor ville I invitere en date hen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg skal invitere en sød pige ud på en weekend-date smiley Jeg har tænkt mig at give den hele armen, men er sgu i tvivl om, hvordan jeg skal gøre det.

Jeg er dog ret sikker på, at vi gerne skal et sted hen, hvor der er en smule luksuriøst - gerne lidt spa.

Når man søger er der dog VILDT mange alternativer. Der er også en del deals såsom denne http://travelbird.dk/58908/lazy-sunday-schaeffergaarden/?ref=bownty&suppress_popup=1&utm_medium=cpl&utm_source=bwnt&utm_campaign=dk-wk31-2015-kat-dan-schaeffergaarden-lazy-sunday-gentofte .

Dog er der ikke rigtig noget spa der, og jeg vil helst ikke virke nærig, hvilket jeg lidt synes man gør på en date, hvis man har købt det via en deal - altså for at spare...

Mit budget er 1.500-2.200 kr. pr. person. Hvad kan I anbefale?

Jeg har også tænkt lidt på Ystad Saltsjöbad, for det ser satme lækkert ud her: http://www.rejsesektionen.dk/anmeldelse-ystad-saltsjobad/ ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor ville I invitere en date hen?
  • #2   8. okt 2015 Uh, sikke da en sød og betænksom date, du er. smiley

    Hvor godt kender du pigen? Jeg tænker, at hvis du skal lave noget, som VIRKELIG tager kegler, så er det en fordel at kende lidt til hendes interesser og tilrettelægge lidt efter dem.

    Jeg synes, det der "Schæffergården", ser enormt lækkert ud og ret romantisk. Men hvad skal I lave, når I ikke lige spiser eller opholder jer i sengen? Her ville jeg nok tænke lidt i pigens interesser, hvis jeg var dig, og prøve at finde noget spændende at opleve i nærheden af hotellet. smiley

    Havde det været sommer, ville jeg også have anbefalet en lille let picnic på et smukt sted med champagne, chokolade og jordbær.... meeen det bliver nok lidt koldt og blæsende på denne årstid. smiley

    Held og lykke med projektet, uanset hvad du ender med at vælge. smiley


  • #4   9. okt 2015 curt det er da utopia med højt belagt smørebrød det sted "S" næ du biksemad 5 gange om ugen har der været eksempler på.-

  • #6   11. okt 2015 Seb - jeg er spændt på at høre om den date smiley smiley

  • #7   21. okt 2015 Det endte med at blive Ystad, da der er en masse ting som man kan lave - ingen skal jo føle sig fanget på værelset ;-P

    Heldigvis gik det super godt, og vi havde et par meget hyggelige dage. Det kan klart anbefales smiley


  • #8   21. okt 2015 Skønt at høre, Seb - jeg har også kun hørt godt om Ystad smiley

Kommentér på:
Hvor ville I invitere en date hen?

Annonce