{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det gule marked, Prag
  • gorm r
    gorm r Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #1   28. maj 2013 det gule markede er ikke så udbredt dernede mere som det var førhen....

selvom det ikke er alle der er ramt af "krisen" har vi den altså stadigvæk så ved ikke hvor mange forskellige forboldtrøjer de sælger der

• Lasse Andersen
    Lasse Andersen Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #2   28. maj 2013 Folk dernede hiver dig ind i butikkerne.
    giv aldrig den pris de forlanger. gi under halvdelen de ber' om. bare begynd at gå, endten løber de efter dig eller så finder du en anden som har det.
    Men for for trøjer dernede så koster det nok ikke ret meget mere end 100kr.

det er nok mest landshold trøjer, og de store klubber som fc barcaloner og sådan nogen trøjer der har.

Hvis det er fake så mangler det vel nok en eller anden lille detajle,

god tur.

• #3   28. maj 2013 Hvis du giver 100 kr så det overpris.
    Da jeg var derned havde jeg en maks grænse på 50kr på tshirts og det solgte de gladeligt til efter lidt tid med lomeregneren smiley

Samt vandpipetobak købte jeg for 10kr pr pakke (koster 60 - 70 kr her hjemme) smiley og det noget falck noget, skulle være noget af det bedste smiley

Og pas på med at bagtal dem, de fleste af dem kan fandme Dansk, hehe det meget sjovt smiley sælgerene er meget sjove og venlige.

• #5   29. maj 2013 Jeg har oplevet flere dernede som talte flydende dansk. De forstod alt hvad vi sagde, og kommenterede vores samtaler relevant.

Udover det, så er de ret gode til at læse folk, og forstår bestemt dit toneleje. Du skal aldrig gå med ud bagi, heller ikke for at prøve tøj. Prøv det i selve butikken, hvor alle folk befinder sig.

Kommentér på:
Det gule marked, Prag

Annonce