{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Hakkeren
Hakkeren
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

"Det gule marked" Prag {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal til Prag i sommerferien, så ville lige høre om der er nogle der har set om man kan købe Adidas La Trainer, håndbolde,ralph lauren, og fodbldtrøjer. På det gule marked, og hvad priserne på tingene evt. er ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Det gule marked" Prag
  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #1   26. maj 2013 Ved ikke om du kan få det hele, men noget af det har de da og hvad det koster kommer helt an på, hvor god du er til at forhandle.

• #2   26. maj 2013 Jeg var der nede for lidt over et år siden, og der kunne du købe stort set alt det du nævner det bortset fra Håndbolde. Men priserne svinger jo meget og tit står der ikke pris på varen så de nemlig kan få turister til at betale meget mere end hvad lokale gør, så det er mere hvad du selv kan få det til, men hver gang de siger en pris skal du bare siger ca 25% af det de sagde, og hvis de siger nej til din pris så bare gå derfra. De render efter dig det meste af tiden for at finde en pris i begge "kan lide" men du skal bare være iskold og sætte priserne fucking lavt.

• #3   26. maj 2013 og pas på hvordan du snakker til dem, de er ligeglade med om du er kunde, de kan godt finde på at klappe dig en smiley

• #4   26. maj 2013 25 ?:P er du tosset? mindst 70 %, alt andet er fuldstændig sindssygt
    De regner ikke med at få mere end halvdelen af den pris de siger

• Hakkeren
    Hakkeren Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #5   26. maj 2013 ok mange tak for svarene smiley

• #6   26. maj 2013 Baun, nu ligger 25% også et pænt stykke under halvdelen smiley
    Han siger at man skal byde 25% af deres pris. Ikke at man skal trække 25% fra den smiley

• #7   26. maj 2013 Adrenaline . # Jeg tror ikke Baun gad læse mit indlæg igennem..

Kommentér på:
"Det gule marked" Prag

Annonce