{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sunny beach
  • Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #1   29. jun 2010 -<Fluen>-

Det er ca som du selv beskriver der .. Druk hor og strand .. ihvertfald det alle laver denede

• #2   29. jun 2010 heh, ja det jo det:) har du været der eller?

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #3   29. jun 2010 Ja en enste gang og gør det aldrig igen

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #4   29. jun 2010 jeg har været der 2 gange inden det blev til det det er idag , der var det godt ,

• #6   29. jun 2010 Jeg har været der, og det er SLET ikke som i nyhederne!
    Det er et rigtig godt sted. Der er et mega godt kæmpe vandland, så kan man tage på Flower street også leje en golfbil eller en scooter. Så kan man køre rundt på strand vejen. Ellers så er der ikke så meget at lave end at ligge på stranden eller gå i butikker. Hvis man tager hjem fra sunni beach inden 23, så er der slet ingen problemer med Discoteker og fulde mennesker:P
    Jeg ville aldrig tøve med at tager derned:D God tur!

• #7   29. jun 2010 det er et elendigt sted. slet ikke pengene værd på nogen måde... elendige forhold og elendige hoteller.. dem der synes om at være der, må virkelig komme fra landet og ikke være bedre kendt!!!!

• #8   29. jun 2010 Haha M&M
    Fordi at Du har været på et skod hotel eller har hørt om 5 andre der har, er det ikke en begrundelse til at alle hoteller er elendige.
    Du er da dum at høre på.

• #9   29. jun 2010 Jeg har været dernede, dog med min mor. Men det er helt klart et fed ferie sted og komme til, når man er ung. Og vil opleve ting smiley

• #10   29. jun 2010 jeg har været der 2 gange, og begge gange på 4 stjernet hotel, og begge gange var det langt fra pengene værd.. så jo ved hvad jeg snakker om.. og de sidste 2 år har jeg brugt mine penge på andet end sunny beach..
    og du kan på en tysk hjemmeside gå ind og se hvor mange stjerne de forskellige steder får med hensyn til rengøring, stand osv.. og så vil du kunne se at du er dum at hører på og ikke ved hvad du snakker om..

• #11   29. jun 2010 det er så bare min mening om sunny beach, og anbefaler kun at man smider pengene efter et andet sted.. har jeg selv gjort ..

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #12   29. jun 2010 m&m mig tiltaler det ikke mere , dårlig mad på restuarenter, og dårlig service, men hvis man er ung og skal være fuld i 7 dage, er det sikkert lige så godt som andre steder.

• #13   29. jun 2010 det er alt for ordinært. Prøv Kroatien i stedet.

• #14   29. jun 2010 Jeg takker for de mange svar, jeg vil da ihvertfald overveje det nu:)

Kommentér på:
sunny beach

Annonce