{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Gardasøen til sommer {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Kæresten og jeg skal til Gardasøen til sommer.. Vi skal bo lidt uden for Lazise. Er der nogen der kender til nogle seværdigheder i området? Vi har bil til rådighed, så det behøver ikke være lige indenfor 10 km., men heller ikke flere 100 km væk .. Vi har været der før, så ting som Gardaland, Monte Baldo osv. er prøvet smiley Vi tænker mere seværdigheder, altså borge, sejlture, osv smiley

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gardasøen til sommer
  • #1   21. mar 2010 Jeg har nogle gode tips!
    Har familie dernede..
    Mvh Danny

• #2   21. mar 2010 aquabelle eller sådan , kan sku ikk lige huske hvor det er præcis men det ikk utrolig langt fra garda søen , ellers så er der den dejlige borg simione smiley elsker italien smiley i må have en helt vild god tur smiley

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #3   22. mar 2010 Lej en båd. Kan man gøre de fleste steder ved søen. Utrolig lækkert at sejle rundt og kigge på seværdigheder som ligger på tæt på vandet. f.eks. ligger der store borge osv.

Udover det kræver det kun kørekort at leje en båd og det er ikke noget der koster en halv arm smiley

• #4   22. mar 2010 Danny M - Sender lige en pb smiley

Michael H - Vi har også aftalt at vi skal til Simione .. Har været der én gang før men damen har aldrig set det smiley Og mange tak smiley

Jonas C - Ved du hvad det ca. koster, og om der er nogen steder det er billigere? Fx er det ikke dyrere at leje den på campingpladsen?

feb 2010

#5   22. mar 2010 Ah, kan sku ikke huske det helt præcis da det ikke var mig der betalte smiley men mener det var omkring en 4-500 kr for 3 timer ca.
    Vi boede på en camping plads så vi fik det vidst lidt billigere, fordi vi boede der.

Men bestemt et rigtig lækkert sted især lazise

• #6   22. mar 2010 Jonas C - Vil jeg sq lige prøve at undersøge smiley kunne være rigtig skægt .. tak for hjælpen smiley

feb 2010

#7   22. mar 2010 Det er super super fedt. Der er kun enkelte regler der skal følges, og så er du faktisk parat til at sejle. Så kan man medbringe øl etc smiley

Det var så lidt..

• #8   22. mar 2010 Lækkert, det vil jeg sq prøve smiley Andre der har idéer ?

feb 2010

#9   22. mar 2010 Ellers en tur til en af storbyerne er lækkert smiley

Har i prøvet Movieland og Aqua paradise? Det er også et kig værd, helt bestemt!

• #10   22. mar 2010 Jonas C - Nej vi har ikke været derinde, men har kørt forbi mange gange smiley Men tænker mere nogle seværdigheder som Slotte osv smiley Behøver ikke være omkring gardasøen, vi gider bare ikke kører 200 km for at komme dertil smiley

• #11   22. mar 2010 Ok jeg kan se at jeg lige skal sende lidt historiske billeder fra min fødeby med... ;o)
    Store kirker, store slotte og udstilling i Gonzagas slot.
    Hyggelig by med masser af historik og steder at spise osv.

• #12   22. mar 2010 Ja man , gør lige det smiley

Kommentér på:
Gardasøen til sommer

Annonce