{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

kør selv ferie Italien {{forumTopicSubject}}

Hej
Mig og en kammerat har besluttet at vi vil ud at opleve noget af verden her til sommer og vi er blevet enige om at vi vil køre til gardasøen da der vist sku være dejlig klima og en masse vandsport som vi begge godt kan li

Men jeg har lige et par spørgsmål
Hvor mange steder skal man betale for at køre ?
Hvor skal man køre hen der nede vis man gerne vil lidt uden om passionister og børnefamilier da vi selv er henholdsvis 18 og 19?
Har de nogle mærkelige love vedrørende. Alkohol i Italien?
Og sidst men Aller vigtigst hvordan holder vi vores øl kolde når vi ikke har tænkt at tage køleskab med?

Vh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kør selv ferie Italien
  • #1   15. jun 2015 Til det aller vigtigste spørgsmål - kølebox, kan holde sådan nogle sataner kolde - men selvfølgelig ikke hele ferien!

  • #3   15. jun 2015 Tak så kan man næsten ik overse det smiley

    Ja var også min første tanke og tror jeg også det blir og vis vi ikke kan få den "ladet op" der nede må vi jo gøre det i bilen smiley


  • #4   16. jun 2015 man køber sku da bare kolde øller, de koster ikke mange basseøre

  • #6   16. jun 2015 Vi har selv været afsted til Italien i bil og jeg var imponeret af Gardasøen hvor flot området var. Videre til Firenze og til Barolo distriktet og derefter Toscana som er sindssygt flot med de lange alleer med cypresser.

    Rækkefølgen kan godt være smuttet for det er 6 år siden

    At køre selv giver megen frihed s¨ens radius ikke er baseret at man skal tilbage til hotellet eller anden indkvartering.


  • #7   16. jun 2015 har været der ned for 2 år siden og tager afsted igen om små 3 uger. (vi skal være omkring sirmione)

    - har en køletaske til turen så alt er dejlig koldt. man kan få en model der kan køre både 12V og 230V og koster ikke mange penge så den kan stå på hotellet om aftenen og i bilen og dagen.

    - og en god ide er at mellemlande et sted på vej ned da det er en rigtig lang tur. ca 1000km nede det passer med man køre en 10-14 timer efter antal pauser.

    - vi kørte der ned med mellemlanding og kørte hjem i 1 streg. og gør det aldrig igen smiley

    - i skal have en vinetta (stave) for at køre igennem østrig og den koster 10 eur(ca.) for 10 dage og skal bare klistres i forruden.

    - når i er der nede skal i betale for at køre på motorvej. man får en billet når man køre ind på motorevejen og betaler når man køre af motorvejen. og det foregår nemmest med visa og man skal ikke taste pin kode. bare afsted.


  • #8   17. jun 2015 Hvor mange af de der betalings tunller osv skal man betale ved Østrig når man køre til gardersøen? smiley

  • #9   17. jun 2015 et vinetta er en afgift der gælder for alle veje i østrig og det er en engang beløb. jeg har lige købt mig hos FDM. men kan fåes på de sidste tankstationer i tyskland og de første i østrig.

  • #10   18. jun 2015 Den gælder vel ik for de der skide tundler ?

  • #11   18. jun 2015 Er lidt i tvivl om hvad du mener ?

Kommentér på:
kør selv ferie Italien

Annonce