{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.948 visninger | Oprettet:

Politiet - misbrug af magt - svinskhed {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg godt lige dele min vrede med jer for det simpelthen forfærdeligt det danske politi er sådan her, politiet er jo ved at blive statsansatte rockere!

Det en lang historie så I må bære over hvis der noget som mangler eller ingen mening giver for har lige fået den fortalt smiley

C og M (nævner ingen navne) og deres hund var gået i 7 elleven, (hunden er ikke derinde) og tager nogle vare de skal have osv. og går hen til kassen, så går de op til kassen og vil betale og så siger kassemanden "I må ikk handle her" og han havde trykket alarmen, så kommer hunden ind og så går der panik i ham (lol xD) politiet kommer og stiller dem ud på fortovet, fair nok (selvom de burde kunne handle der, men det bestemmer syv elleve jo) så går de og så vælter politibilen op på fortovet (HUSK de har allerede haft fat i dem en gang, så sagen den burde være afsluttet) lige foran dem, og de går helt amok, ligger dem på jorden, og giver dem håndjern på (stramme håndjern selvfølgelig!) politi manden prøver at true M til at lave noget ulovligt sådan han kan arrestere ham for noget, mens C han sidder på bagsædet og har sneget sig op på føresædet og så bruger så radioen til at kontakte andre betjente sådan at der måske nogen der vil stå frem og fortælle dem hvad ret og ikke ret er! "Kalder alle vogne, kalder alle vogne, jeg er alene i politi bilen har ikk gjort noget kom og hjælp "hvad sker der vogn ???" bare kom og hjælp, HURTIGT" og så efter et par minutter holder der 6 politi biler rundt om politi bilen (muhahaha xD) og aner ikk hvad de skal, så går der lidt snak osv. og så brokker C sig over at han er blevet taget for NOTHING, og hans håndjern er pisse stramme, så siger betjenten "SYNES DU DET HER ER STRAMT?" og tager fat om håndjernene og VIRKELIG strammer til, (han har stadig pisse ondt selvom det 4 dage siden) og så bliver de arresteret (for ingenting ja!) og bliver først løsladt kl. 3 om natten.

Dette gør mig virkelig sur, for de havde intet gjort, jo måske har de misbrugt politi radioen, men det jo ligsom ikk derfor de bliver knaldet i jorden, det skete jo først senere.

I må undskylde det er lidt overskueligt men der jo ikk mange punktummer at dele det op i smiley

Hvad mener I om det her? Min mening er det er totalt unødvendig (mis)brug af magt, og chikane, det er bestemt ikke første gang noget lingene dette sker, og det kan en af mine bekendte bekræfte!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet - misbrug af magt - svinskhed
  • #1   15. jan 2009 Der er vel en grund til at de ikke må handle i den 7/11, man sætter jo ikke bare en alarm i gang for sjov og uden grund.

• #2   15. jan 2009 Syntes det virker en anelse underligt.
    Har selv haft lidt ting med politiet, men syntes altid de har været total flinke osv. , så kan ikke helt følge deres handlinger ..
    Måske et attitude problem, smart i munden eller kendt af Politiet ?

Den beskrivelse af Politiet som du giver er fuldstændigt vendt på hovedet i forhold til min opfattelse.

• #3   15. jan 2009 * Fregne *

Havde en kollega som havde arbejdet i 7/11, og han sagde det kostede en formue (x antal tusinde) og bruge alarmknappen, så går også stærkt ud fra at han måtte have haft en grund.

• #4   15. jan 2009 hej cykel.. i dette emne er jeg så tilgengæld enig med dig smiley jeg har selv været ude for at politiet var nogle rigtige svin, flere gange... men dog lyder denne historie noget underlig...

• #5   15. jan 2009 Selvfølgelig Fregne, men når de allerede har ført dem udenfor uden problemer, og så bagefter laver det nummer, det giver jo ingen mening?!

Alle pansere er forskellige, nogle af dem opføre sig bare svinsk!

Lange Lajz det jeg da glad for at høre xD Ja, den lyder meget underlig, det derfor den undre mig, de kan sgu da ikk bare føre dem ud, gå hen i deres bil, lade M og C gå lidt, og så bagefter bare storme dem somom at de lige havde tæsket en gammel mand, altså hallo?

• #6   15. jan 2009 Sikker på det ikke er en røver ? - eller at de har råbt noget til dem ? for det virker lidt for Hollywood agtigt at de bare skal nedlægges på den måde.

• #7   15. jan 2009 tja.. jeg har blandt andet været ude for dette i kun en episode.. at også blev smidt ind i vognen og sidde.. jeg sad helt stille, men lige pludselig bliver jeg hevet ud af bilen, fordi de siger jeg pillede i deres ting ??? jeg får så MEGET STRAMME håndjern på og kastet ind igen.. derefter står de og truer med at slå min ven i maven og jeg ved ikke hvad.. derefter kører de med på stationen med 130 km/t over for rødt, UDEN sirene på.. bremser og acc. selvfølgelig ALT hvad de kan så jeg rigtig får boret håndjernene ind i ryggen.. derefter lyver de for mig og tar dna (SOM DE IKKE HAVDE RET TIL) osv osv osv.. og det var bare en gang..

• #8   15. jan 2009 Lyder godt nok utroligt.

• #9   15. jan 2009 skal så lige siges at jeg også har haft okay/gode/tilfredsstillende oplevelser med panserne, men langt langt de flest har været rigtige dårlige !

• #10   15. jan 2009 er C og M perkere ?

• #11   15. jan 2009 dovenskab - det kunne jeg meget vel forestille mig smiley

• #12   15. jan 2009 Vil også sige at der højtt sandsynligt har været en grund til at der blev ringet efter politiet... Det er da også provokerende at gå ind i en 7/11 hvis de er blevet afvist før, eller fået at vide at de ikke må komme igen ?
    mht. politiets væremåde, så kan man jo sige at denne historie kun er fortalt fra den ene side, og medmindre du har set det selv, så kan der meget vel lige være pudset lidt extra på C & M's glorie... Som de andre siger, det kan være at de er tidligere kendt af politiet, og så ved man jo heller ikke hvad de har stået og sagt til dem.

Jeg stoler på ordensmagten, og mener at når de går til handling, så er det fordi de har en grund til det.

• #13   15. jan 2009 Der er altid to sider af en sag den her er din ... og den lyder som "god fantasi" hvis du er så uskyldig som du gerne vil have det til at lyde.

• #14   15. jan 2009 De er bare mennesker med et arbejde som alle andre.. De kan jo også have en dårlig dag..

Har aldrig selv oplevet andet én flinke politifolk. Det kan have noget med at gøre at jeg respektere dem og snakker ordenligt til dem. Er man smart i munden er det klart de bliver trætte af det. Så forrestil jer 25 gange på én dag hvor folk er skide smarte at hører på. Kan sgu godt forstå de bliver trætte af det..!!!

• #15   15. jan 2009 John : well said!!

• #18   15. jan 2009 Troels ! >> du hader jo bare politiet fordi de har gjort deres arbejde, og taget dig i det ulovlige du nu har været igang med..og hvis fejl er det så ??

• #20   15. jan 2009
    Overværede et slagsmål til en mindre festival i Kalundborg sidste år, hvor folk mente politiet gik totalt over stregen da de brugte peberspray, hvilket jeg synes er helt grotesk at sige.
    Politit skal stoppe gadeuorden, og hvis de skodunger der slås ikke stopper første gang, så må de lære det på den hårde måde, om det er med knipler eller perberspray er jeg i teorien ligeglad med.

Der stod så en politimand med en hund for at holde evt. nysgerrige mennesker væk fra de anholdte, og da der er en der løber lige forbi hunden og hen imod de anholdte bliver han/hun bidt i armen, og synes ikke det er hans/hendes egen skyld?
    Det er jo komplet idiotisk. Alle ved at en hund vil reagere på sådanne hændelser, og hvis du vælger at overtræde de regler der nu er på det område, så skal du straffes.

• #21   15. jan 2009 Troels >> det du sidder og skriver er lidt det samme som denne tråd startede med.. Det er historien fra én side, og det gider jeg egentlig ikke at forholde mig til..

Politiet er ikke en slags carebears for dem som laver kriminalitet..

• #22   15. jan 2009 man skal huske at der er to sider af en historie.....det politiet ´gjorde var måske fuldt berettiget...ved jo ikke hvad de to gutter mere har gjort/ sagt/ råbt osv.

MEN selvfølgelig skal politiet passe deres arbejde og ikke provokere, udøve vold osv .

• #23   15. jan 2009 BaBoom's Cykel ved at Træ elsker ham inderst inde< 3!!!1

Det var satans så meget du har mod politiet??
    det her er nummer 3 indlæg jeg ser dig svine politiet, og måske er C og M dine venner? og hvis du ikke var der, tror du så ikke C og M evt fortæller historien til deres side?
    OG hvis du har så skide svært med policen i dette land, så fis da ud? tag til tjekkiet rusland Somilia med alle de korrupte betjene der ned, så ka du da bestikke dem!

ja der er sikkert nogle dårlig fisk i vandet af betjente, men er der ikke det alle steder? og politit bliver da nød til og køre en fucker hård linje fordi unge mennesker nu om dage ikke ka finde ud af at ind finde sig under lovgivning!
    Det danske politi sku satme have samme retighedder som Amrikansk Panser. Så var der delme noget respekt om det!
    er du klar over hvor sur røv deres arbejde kan være? er du klar over hvor utaknemlig deres arbejde er ? er du klar over hvor tit de bliver svinet? har du sat dem ind i deres sted? Har du overhovedet tænkt længeren ind din 130-160 iq som du så stor snudet påstår og have!

Kæft din kage..

• #24   15. jan 2009 HAHA.. Hold kæft en gang røverhistorier.. HAHA!!

• #25   15. jan 2009 Dovenskab C og M er pære danske

kenn H C har tidligere været derinde og væltet rundt i en brandert, derfor har han ikke længere tidadelse til at være derinde

john J det burde være som du siger, men det ser jo ikke sådan ud, jeg har kun fået historien fortalt, så jeg kan ikke afgøre hvad der er sandt eller forkert, men jeg kan fortælle C han har store smerter i håndledene

¤©º ° BaBoom's Nåsåer ¤©º ° ° jeg har ikke været indblandet i noget, har kun fået historien fortalt!

Kasper V de er bare mennesker, ja, men det giver dem ingen ret til at behandle C og M (som også bare er mennesker) på den måde, de har afgivet et løfte om at opretholde lov og orden, og det skal de ikke have lov til at bryde fordi de 'bare er mennesker'

Troels ! Præcis, hvis du gør noget panserne ikk kan li så får du tæsk, om det lovligt eller ej!

kenn H ville du begå en forbrydelse fordi en panser siger du skal, mens han står og truer dig med tæsk? I don't think so! Kenn du tror ikk panserne er korrupte, men det fordi du ikk har været i situationen.

Martin K det synes jeg ikke, men hvis du læser historien igemmen så var det HELT ubegrundet, de havde allerede afsluttet sagen, og derefter bliver de anholdt på groveste vis

**Babooms undercover Politi * De kom ud igen pga. de ikk havde en skid på dem, hvordan kan det så være fuldt berettiget? Nemlig, det skal de nemlig ikke, de skal holde lov og orden, ikke overtræde det selv!

Anonmy først og fremmest vil jeg bede dig om at bruge et andet sprog i mit emne, det skaber bestemt ikke en god stemning, og du ryger på filter næste gang. Dette er den første tråd hvor jeg sviner politiet, jeg har intet imod politiet, men jeg har bestemt noget imod korrupte pansere, C og M er nogle bekendte, de er begge over 40, så unge vil jeg BESTEMT ikke kalde dem. Her kan de skam også bestikkes. Jeg er ligeglad hvor svært de har det, de skal gøre deres arbejde, eller os skal de stoppe med at være politi betjente, that's it!

• #26   15. jan 2009 BaBoom's Cykel ved at Træ elsker ham inderst inde< 3

vil du virkelig have jeg ska til og linke til de 2 andre emner hvor du sviner politet?/ disser dem? Er da ligeglad med om de så var 50? de har sikkert sagt noget de ikke sku! that´s it!
    Sæt du mig bare på filter, når du tror du ka komme og disse nogle der gør deres arbejde, du skære jo alle over en kam? ikke alle betjente der er sådan vel? så syntes måske du sku lære og omfuler dig:) Burde du ku med din 130-160 iq tak..

/stave fejl er bouns..

• #27   15. jan 2009 Må du skam selvom om du vil. De formulerede dem som unge, derfor nævner jeg alderen for dig. Alle pansere er ikke sådan nej, men der bør ikke være NOGEN som er

• #28   15. jan 2009 Ka du jo aldrig ungå? du ka heller ikke undgå der er nogle der er dårlig læger, nogle der er dårlig sagsbehandler, dårlig adovakater, vi er ikke et perfekt somfund, dog ska der gøres mere for at få de dårlig fisk væk.

• #29   15. jan 2009 Anonmy de her pansere er her kun for at opretholde lov og orden, er det så fair de selv overtræder loven? Og truer folk til at overtræde loven?

• #30   15. jan 2009 Martin læser du hvad jeg skriver, eller læser du bare det du vil læse? De blev sat ud af butikken, politiet gik, de gik, de går i et minut, og BANG, så kommer de med fuld udrykning ind på fortovet foran dem og truer dem til at begå ulovligheder, og strammer håndjernene så meget at det er farligt!

• #31   15. jan 2009 ja jeg syntes sku også det er som er lamme at høre på.. måske er der pøntet lidt på denne historie, men mange pansere er sku korrupte ! når sidder derhjemme i sofa'en og kigger på politiet på tv, ja så er noget så fine.. og når du lige hilser på dem på gaden.. men det er fordi i ikke har haft noget med dem og gøre.. mange er nogle rigtige svin, som bruger midler langt ud over deres beføjelser.. "der er vel en grund" ja men derfor skal de vel forhelved selv overholde de regler som gælder for dem, ellers er de ikke en skid bedre end de som de står og anholder.. og jeg vil skide på om de har hårdt job LOL, hvis de ik kan klare det, så må de forhelved fucke af !

• #32   15. jan 2009 Lange Lajz >> alletiders indstilling...

eller

• #33   15. jan 2009 john j - ja det vil jeg da mene !

• #34   16. jan 2009 Lange Lajz enig!

Martin du har lige bekræftet at du ikk læser en skid af hvad jeg har skrevet, har skrevet svarne mindst 1 gang før!

C HAR VÆRET DERINDE OG VÆLTE RUNDT I EN BRANDERT!
    De blev sat ud på gaden, det alt, og bagefter bliver de så chikaneret, for det første er der ingen grund, de kunne ikk sige hvorfor de anholdte dem, derfor blev de løsladt, hvor meget grund er der så? Og om der er en grund eller ej skal de fandme ikk stå og true dem og gøre skade uden nogensomhelst grund! De er ikke kendt af politiet, har jeg sagt det? Nej, godt nok. Du skal lige prøve at høre efter og lade være med at forstille dig at jeg har sagt noget som jeg ikke har sagt!

Kommentér på:
Politiet - misbrug af magt - svinskhed

Annonce