{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

LORTE START :/ {{forumTopicSubject}}

Det hele startede som en god nytårs aften. Jeg var lettere beruset , vi var på værthus og det hele var SÅ hyggeligt.

Ditte og jeg gik i seng klokken 4, og klokken 5 bankede det på døren.

Jeg drømte halvt om halvt og troede det var nogle der SKULLE komme, og som stod og sang. Jeg kunne så høre at det var en der græd.

Jeg åbnede døren og så stod Dittes nabo der og græd og sagde:" Ellen Jeg tror Erik er død" og så græd hun videre.
"jaaja" tænkte jeg og bad hende komme ind, og hun græd og skreg og fik vækket ditte, og hun skyndte sig ind ved siden af. Jeg lagde mig ned igen og tænkte at han nok bare sov, da veronica havde lavet det nummer før. Pludselig skreg hun og jeg styrtede ud, og så kunne jeg se en fra samme bygning der ringede til 112 og bad mig løbe over til dittes mor, for erik var død.

Jeg løb og løb, men dittes mor var så dårlig og fuld at det ikke hjalp meget.
Jeg løb tilbage og diana stod og råbte ind i tlf'en at de skulle se at komme nu!
Jeg tog tlf'en og sagde at de skulle lette røven, og se at komme. Han sagde bare"Læg ham på ryggen og giv ham hjerte massage"
Jeg sagde til ham at ingen kunne, og at vi alle var fulde og så græd jeg, så sagde han"Lad være med at tude og gør så hvad jeg siger"
Han blev ved med at sige at ambulancen ville komme om 20 min, og bla bla, og blev ved med at være flabet og mente at hvis vi ikke gjorde hvad han sagde kunne vi være skyld i hans død, men da vi fandt ham var han allerede død, og hvis og blå og iskold.

Ditte og Camilla hentede Veronicas forældre, og jeg ringede til Kristian i min ulykkelige stund.
Veronica's mor kom og vi sad inde hos ditte og hun sad og græd, og gik i chok.
Veronica fortalte at de havde fixet, med noget heroin der var stryknin i, og de vidste godt at Erik var allergisk og havde først filtreret det. Og så havde han bare lagt sig ned og sovet ,

-De var altid langt væk. (INGEN KOMMENTARER TIL DETTE!)
Ambulancen kom og de sad blot inde ved siden af og ventede på lægen og politiet som skulle erklære ham død. Veronica skulle have noget beroligende, og dette ventede vi 3 timer på! Og da havde lægen været der, og ikke kommet ind til veronica som lovet , så vi måtte ringe efter vagtlægen som så kom.
SIKKE EN BEHANDLING!
Klokken 9 kom politiet ind og afhørte ditte og jeg, og så gik vi i seng.

Erik passede, trods sit misbrug sit arbejde. tjente penge til føden og til dagligdagen. Han var en god dreng. og døde i en alder af 27 år.
Han var sød, og sjov, og hyggelig at sidde og snakke med.
Hvorfor skete det nu!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LORTE START :/
  • #1   1. jan 2008 Puha det jo samme alder som mig det var da en frygtelig oplevelse............

  • #2   1. jan 2008 Ja, det var slet ikke rart. Kan ikke fatte han er død. sidste år døde min kæreste, og i januar smiley

  • _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #3   1. jan 2008 Fordi han junkede? Jeg ved godt det lyder hårdt, men folk der junker må leve med den mulige konsekvens af deres misbrug. Det er dybt tragisk at en mand i den alder dør af et misbrug, og jeg føler dybt med dennes familie og venner

  • #4   1. jan 2008 Jeg har sku ikk ondt af ham, kan ikk ta det seriøst. Folk der selv vælger at ta stoffer vælger os selv at risikere livet.

  • #5   1. jan 2008 men har ondt af jer smiley

  • #6   1. jan 2008 Ja mon ikke en lortestart på det nye år.
    Det var ærgeligt at han var misbruger, men så længe folk kan styrre det er det jo ikke så vildt farligt.


  • #8   1. jan 2008 Ja ved godt at han døde at kunk, og jeg har heller ikke den store medlidenhed på det punkt. men han var min ven, og trods hans misbrug var han noget at sødeste og mest rolige.

  • #9   1. jan 2008 ja men det er stadi frygteligt, kender også mange som tager stofferog hver gang efter en bytur kan jeg gå helt i panik over jeg ikke kan få fat på dem...........

  • #10   1. jan 2008 *junk

  • #11   1. jan 2008 fuck vi staver godt idag nogen som har en stave plade........

  • #12   1. jan 2008 Var du på anden i stege ???

  • #13   1. jan 2008 Nej. Mølleporten.

  • #14   1. jan 2008 ej er i fra møn der er jeg opvokset, har åndet og levet på anden og mølleporten og på parkhuset gik i skolei hjertebjerg og på stege skole

  • #15   1. jan 2008 Ella B

    var du ikke inviteret til fest i præstø ?


  • #16   1. jan 2008 I præstø? nej var inviteret til nyråd med min kæreste, men da havde jeg arrangeret det hele med ditte,

    Anja H.
    Ja jeg var også glad for pakhuset dengang det var der. min mor og far havde hjulpet med at starte det op. Jeg har gået på alle skoler undtagen hjertebjerg.


  • #17   1. jan 2008 har du gået på fri skolen ??

  • #19   1. jan 2008 ved godt du skriver ingen kommentare,

    men det sku hans egen skyld , han kan/kunne bare lade være med at fikse, også oven i købet heroin ...


    når anyways lyder sq som en nedern aften/nat


  • #20   1. jan 2008 Don c. Ja.
    I børnehave klassen. den gang hed det dog gammelsøskolen.

    Jens. Som sagt har jeg heller ikke medlidenhed med dem pga stofmisbruget. Men udover det var Erik en flink mand, og en god ven. og det er det jeg er ked af.
    Ja historien er rodet, men altså. Nu har jeg det heller ikke fedt. har ikke rigtig sovet, og er forvirret og ked af det. så bær lige over med mig.


  • #21   1. jan 2008 Fuld sympati for dig Ella, det er virkeligt skide synd for dig.

    Men jeg har ikke rigtigt nogen medlidenhed med stofmisbrugere, der er en dødsrisiko ved lortet, som man må forholde sig til.

    - Det er skide skægt når det står på, ingen tvivl om det, det kan jo være paradis for en, men jo tættere på paradis man er, jo større er dødsrisikoen også.

    Narko er ikke en dans på roser, men en dans på grænsen af døden.


  • #22   1. jan 2008 Ella B , jeg føler helt hundred procent med dig og dem omkring dig.
    Jeg er tit til Technofester. især skovfester, og hver gang er der et par stykker der får OD, og det er aldrig rart at se på , men så skulle jeg overveje at se en af dem ikke trække vejeret mere?. det er hårdt at forestå døden , men det er synd helt hundred procent.
    Men se det på den lyse side, hvis man vil ha lidt lys på tingene, din kammerat døde, under det han åbenbart bedst kunne lide?
    - Han fix, han døde høj. R.i.p


  • #24   1. jan 2008 Dan J:
    Ja, Vi har hele tiden sagt til os selv at de ikke ville holdelænge. Men nu er det sket, og det er ikke til at fatte at man aldrig ser ham mere. Nogensinde.
    Og de var lige blevet forlovede.Erik havde friet til veronica og de havde aftalt at starte på en frisk her i det nye år. Og virkelig trappe ned. Og så var de lige grådige én gang. smiley


  • #25   1. jan 2008 det er trist for venner og familie. men jeg har intet til overs for folk der selv sætter deres liv over styr og de VED de gør det.

    stoffer - folk VED hva det indebærer.

    Ulovligt fyrværkeri og sprænge kropsdele - NÅ? de ved det er ulovigt g at de kan sprænge sig selv i stykker.

    Spritkørsel - NÅÅÅ? de vidste det



    holdte nytår med en hvis kæreste kørte galt i nat i en 7 hestes brandert, uden sele og mega hurtigt. han ligger i koma.. men hvad kan man sige? hvor dumt er det ikke?

    mig og kæreste var lige ude og se hvor.. han har knækket en lygtepæl og bilen er helt krøllet sammen og ligger på en mark.

    ja hvad kan man sige, der sker meget på sådan en nat som ikke burde ske, men folk er oftest selv skyld i det.


  • #26   1. jan 2008 var han fra stege af ellen ?

  • Erik  N
    Erik N Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #27   1. jan 2008 Don't do drugs, Dårlig oplevelse for dig, men manden var selv uden om det.
    Bare min mening


  • #28   1. jan 2008 kennet vi siger ikke at folk der tager stoffer ikke er gode mennesker, men at de selv har været uden om deres død. den har de sq selv taget på deres skuldre. derfor kan vi ikke have ondt at dem på den måde at det er ih oh åh så synd.. FOR gør man noget man ved man ikke kan tåle (ingen mennesker kan tåle) så ved man der er en risiko...

    men det er synd for pårørende.


  • #29   1. jan 2008 Kennet folk der kører stærkt ved også der er en risiko... jo det er da synd, men hvad kan vi gøre? det er ikke vores problem. de har valgt det.
    tage smrtestillende og kallapser fordi hjertet ikke kan det, jamen hvis man træffer sådan nogle valg, så må man tage de eventuelle konsekvenser...


  • #30   1. jan 2008 Kennet for at tage et eksempel med mig selv. Jeg rider, hvis jeg falder af og kommer tilskade, brækker ryggen whatever så er det ene og alene MIN skyld. jeg har taget chancen. det er det man satser. nogle satser bare mere risikabelt end andre. de VEEEEED det kan ske. man får det afvide gang på gang, og der er eksempler gaaaang på gang.

    men nu tager jeg så ikke så mange vilde chancer, så har altid en hjelm på hovedet og en sikkerhedsvest når jeg springer.


  • #31   1. jan 2008 selfølgelig er det trist. men kan ik ha ondt af sådan en han er selv skyld i det

  • #32   1. jan 2008 kennet har heller ikke ondt af kendte der dør fordi de udfordrer skæbnen? nu taler vi stoffer, jeg tager STOR afstand fra det. har aldrig prøvet, kommer heller aldrig til.
    fol dør af det, vi ser det hele tiden. ALLE ved det.


  • #33   1. jan 2008 Kennet nej alt hvad man gør er der en risiko ved. men nogle er bare for dumme at tage.. nogle er der nlsten garanti for at det går galt ved. ?

    OG man skal tænke på at det ikke kun er en selv det går ud over. det går ud over folk der holder af personen.


  • #34   1. jan 2008 Jeg ønsker ikke en diskussion.
    Ja folk der tager stoffer kender konsekvenserne og ved hvad det indebærer. Men man tænker jo altid:
    "Jeg kan håndtere det, det sker ikek for mig"
    Er man først inde i det styrer man det ikke selv. stofferne styrer en. Men udover det kan man stadig være en alletiders person,


  • #35   1. jan 2008 Don c

    Ja han var fra møn.


  • #36   1. jan 2008 Kennet L
    har det ligesom dig har heler ik ondt af folk der dør af rygning og sådan noget. og hvis jeg går over for rødt og bliver kørt ned jamen så er det min egen skyld. og jeg har bare det princip jeg gidder ik gå rundt og ha ondt af folk hvis de selv er udden om det det livet sku for kort til. men som sagt selvfølgelig er det da trist


  • #37   1. jan 2008 Kasper J du ser forkert. Kennet HAR ondt af dem..


    min er ked af det på ella og alle de andres vegne. familie og venner, bekendte, arbejdskammerater osv.


  • The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 121
    #38   1. jan 2008 Ella...

    Føler med dig smiley

    Fatter så ikke at manden i telefonen sagde at det ville være jeres skyld at han døde... er da ikke pænt sagt :s
    Hvis det kan være en trøst så kunne i ikke rede ham selvom i kunne førstehjælp og ikke var fulde... Desværre...


  • #39   1. jan 2008 Jeg har fået at vide at det var mig der var hysterisk osv overfor alarm manden.

    Men jeg sagde at ingen kunne første hjælp. så kunne han have sagt hvad vi skulle gøre.


  • #40   1. jan 2008 Ella det er sq for dårligt. men de har jo også så meget at se til på sådan en nat. men stadig..

  • #41   1. jan 2008 Ja. jeg synes ikke behandlingen var fair,

  • The Snowman .
    The Snowman . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 121
    #42   1. jan 2008 Ella...

    Selvfølgelig er du hysterisk... Hvem ville ikke være det... Det er alarm mandens opgave at tale dig til ro og få dig til at gøre som "du skal" som han siger... Det gør han ikke ved at sige at i er skyld i en persons død... Tvært imod...

    Men hvis jeg har forstået det rigtigt var det pga strykninen at Erik døde... Og så kunne i intet havde gjort...


  • #43   1. jan 2008 Ja det var derfor. Han havde haft en lille allergisk reaktion før, og derfor havde de filtreret det,

  • #44   1. jan 2008 The beast ! :
    Hvor du syg? Ja det kan godt se at du finder dette ufatteligt morsomt. Så må det være dig der fejler noget.
    Kan godt være du hader narkomaner. Men så må du tydeligvis også hade mig.
    For jeg er ked af at han er død, og det synes du er sjovt? Også selvom jeg aldrig i mit liv har rørt stoffer. Så skal det også gå ud over mig.
    Nææh min fine ven. Tænk dig om en ekstra gang inden du taler.


  • #45   1. jan 2008 The Beast ! :
    Det kan ikke være hjernen der trykker.
    Hvis du ikke kan regne ud at jeg blev ked af det er det ikke din intelligens der er mest fremme i skoene. Selvfølgelig blev jeg ked af det?
    Jeg har mistet min ven for under 24 timer siden, og det griner du af?


  • #46   2. jan 2008 Nå, ja du grinte fordi en narkoman forlod jorden. Men den narkoman var min ven, og derved sårer du mig ved at grine af det.
    Tror ikke selv du forstår det, men det forlanger jeg heller ikke.
    Det kan godt være det er en fryd for dig, men prøv at forstå hvor meget det sårer mig, at du skriver sådan.


  • #47   2. jan 2008 Det er for mig ikke nogen undskyldning.
    Du vidste ud fra mit start indlæg, hvad det handlede om. Og du vælger at lægge ud med en for dig, ret morsom besked.
    For mig virker det som om du slet ikke overhovedet har sat dig ind i situationen.
    Måske så så du det bare for dig : mand - død - fix - narkoman - HAHA .
    Og så mente du at du havde ret til at håne ham.
    Der er ikke noget mere svagt end at håne en død person.
    Uanset dødsårsagen er alle personer mennesker der fortjener en lille smule respekt. Uanset baggrund. Hvis alle hjalp alle, og så lige på dem, så ville der angiveligt ( da dette emne er aktuelt) være færre junkier rundt omkring.

    Jeg er ked af din umenneskelighed. Men jeg håber du fortstår at selvom Erik var narkoman, og selvom han levede livet farligt, var min ven, og en alletiders sød person, som mange holdt af.
    Det var bestemt ikke rart at skulle finde sin ven død på et gulv. Men det kan være svært for folk som ikke har oplevet det, at forestille sig.

    Men tænk dig om en anden gang.


Kommentér på:
LORTE START :/

Annonce