192 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "gode venner"
Telia og jeg bliver aldrig gode venner
Ringer ind i dag for at få låst min iPhone 4 op, da jailbreak ikke er endvidere gavnligt for telefonen. Siger jeg er klar over det koster 500 kr., blabla, og jeg skal så bare sætte iPhonen til com...
Ringer ind i dag for at få låst min iPhone 4 op, da jailbreak ikke er endvidere gavnligt for telefonen. Siger jeg er klar over det koster 500 kr., blabla, og jeg skal så bare sætte iPhonen til com...
Skrevet af: Servisol - 2. sep 2010
Venner søges
Hej Baboom, Jeg søger nogle gode venner og veninder. Lidt om mig, jeg samler på kapsler, går til gemmeleg og rolle spil, jeg er ved at uddanne mig til hav biolog som tager 11år, jeg intrassere ...
Hej Baboom, Jeg søger nogle gode venner og veninder. Lidt om mig, jeg samler på kapsler, går til gemmeleg og rolle spil, jeg er ved at uddanne mig til hav biolog som tager 11år, jeg intrassere ...
Skrevet af: !SHARK! . - 31. jul 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Udskiftning af køkken armatur 500 kr.
- Installering af 3 genvexs anlæg med rør føring 23.600 kr.
- Reparation af Texas plæneklipper (træksnor) 600 kr.
- Sætte lampe i loft 350 kr.
- Fjerne tapet 2.830 kr.
- Fixet stue dør så den kan åbne og lukke uden støj 550 kr.
aug 2011
Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 66
Jeg mindes ikke at de stod på valgkortet i år? Ellers havde de sgu nok fået en stemme herfra. Specielt ham den tykke, med den sjove dialekt.
Spøg til side, så kan man godt savne den form for åben og fandenivoldskhed der var muligt den gang.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på den kære Hr. Paludan, som der uden tvivl har trukket inspiration fra netop Mogens. Hans forsøg fremstod dog mere som en cirkus, hvor klovnen var på tur rundt i manegen for at samle stemmer fra publikum. Måske var der en grund til at han var så populær blandt folkeskoleeleverne rundt omkring i landet. "Peak meme status", som de nok ville sige.
Tror ikke der er mange stemmer at hente i dette emne mere. Hele højrefløjen har gået på valg med løfter om stramninger på udlændingepolitikken i mange år, og er det snart ikke kun rasmus-modsat kommunisterne fra Enhedslisten, og så selvfølgelig muslimernes eget parti Alternativet, som ikke går ind for sund fornuft på dette område? Selv SF og S har jo indset at folket er trætte af indvandrenes kultur, og har pænt rettet ind til højre.
Mange ville mene at Glistrup ville vende sig i sin grav, hvis han så på dagens Danmark. Men jeg tror nu egentlig at han ville være tilfreds nok, i og med at hans efterkommere i DF, formåede at bringe udlændingedebatten op på et plan, hvor alle andre partier blev nødsaget til at forholde sig til det. Efter deres jordskredsvalg i 2015, virkede det i hvert fald til at alle partier fik et klart syn af hvad der kan trækker stemmer. Det blev jo så også deres egen død, men nogle gange er det værd at ofre sig, for sine egne mærkesager.
gode venner