{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Har du venner?? {{forumTopicSubject}}

Ja... som det lyder.... Næsten da... :o))

Har du rigtige gode venner - som du bare er afslappet med og føler du er dig selv overfor... Eller er det "venner" hvor du "gemmer" dig bag en facade...?

Self. har jeg en bagtanke med dette indlæg.. men det gir ingen mening hvis jeg afslører det nu. ;o))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hovedrengøring 1.300 kr.
  • Min store grund har et pænt stort stykke midt på græsplænen som ser sjusket ud efter vinteren det kan køres ned med græsslåmaskine eller med buskrydder som jeg selv har - begge slags . Desuden har jeg lavet bunker af blade og grene foran huset som jeg regnede med blev fjernet i går 2.800 kr.
  • Reparation af TV 700 kr.
  • Samle et nyindkøbt EL hæve/sænkebord 600 kr.
  • slibning af kniv på elektrisk plæneklipper 750 kr.
  • Montere stikudtag på åben installationsledning under håndvask 620 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du venner??
  • #3   11. mar 2008 JA ! smiley
    jeg har ægte venner ! smiley

• #4   11. mar 2008 JA :.. Men ikk mange, mange gemmer jeg sku min rigtige fasade ved smiley

• #5   11. mar 2008 Jeg har mange som giver sig ud for og være mine venner. Jeg er der gerne for dem, men jeg har aldrig rigtig oplevet at de virkelig er der hvis jeg har haft brug for en ordenlig snak.

Jeg har en rigtig god kammerat som desværre er flyttet til Århus, og har rigtig travlt med sine studier, men ham kan jeg være mig selv overfor. Og min ekskæreste, som jeg er begyndt og snakke med lidt igen, er også en af de få personer, som jeg bare kan være mig selv overfor.

De andre "venner" er jeg da også mig selv overfor. som Mads P også siger, men det er bare på en anden måde.

• #6   11. mar 2008 Hvis man er sig selv, er de venner der blir tilbage Ægte venner, nemmere kan det ikk siges... smiley

• #7   11. mar 2008 Har begge dele

- selvom jeg aldrig er mig selv 100%
    fordi jeg ik er typen der lukker folk for tæt på smiley

• #8   11. mar 2008 de fleste af mine venner er sådan. men dem fra min skole er ikk mine rigtige venner. kun et par stykker af dem.. de gemmer sig nemlig alle sammen bag deres mærketøj og lag af make-up og det kan jeg bare ikk ta ! jeg skal ha venner der tør være sig selv og dem har jeg manger af. og det er jeg glad for (:

• #9   11. mar 2008 Hvor ville det være fedt jeres venner læste hva I skrev om dem.. mange ville blive meget glade... ;o)

Nogle gange kommer man til at tage venner for givet.... det er ikke rart - hverken for ens venner eller for en selv... :o/

• #10   11. mar 2008 undskyld mig lige hvis jeg trænger mig på det var slet ikk min mening at komme her forbi men tilfældigvis, må jeg ikk nok være en af dem du sir' du kan lig'? please, en af dem du en sommerdag ku' byde på en pils' please?
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    bare lige en stille sang jeg fik lyst til at srkive op her... men jeg kæmper self for at være mig selv always selvom det til tider kan være hårdt når folk lever op til helt andre personlighedder end dem man kender dem for.

• #11   11. mar 2008 Kenneth: hmmm uenig... har prøvet - og ved fler har prøvet det samme - at man blotter sig selv for nogen man tror er ens venner - og pludselig er de væk... Ligeglad... eller de gir en kniv i ryggen...

• #12   11. mar 2008 Jeg tror ikk på folk der ikk er sig selv.... Hvad er der farligt ved det... Hellere være noget man er, end noget man ikk er.... ?

• #13   11. mar 2008
    *Heidi Pitt *

Det er lige præcis det jeg frygter. Jeg skrivedr ikke om mine venner da de kan resikere at se det her indlæg.. Ikke fordi de er drålige! bestemt ikke. Faktisk har jeg det med mine venner som
    René L
    har det med sine venner :).. men de kunne jo blive kede og droppe end totalt hvis man skrev at de ikke var der for en og de selv havde den holdning at det var de!

• #14   11. mar 2008 Heidi - Du behøver jo heller ikk fortælle alle dine hemmeligheder... Og ting der kan skade dig selv...

• #15   11. mar 2008 En ting vil jeg ikke holde hemmeligt. jeg er stadigvæk på jagt efter de helt rigtige venner. Dem jeg kan snakke med om alt. Men de kommer sgu ikke af sig selv. Tja dem jeg har nu var jeg fjender med til at starte med men så kom vi tættere på hinanden og her er vi så nu. Jeg kan ikke sige lige hvad jeg vil til dem men hvem fanden skulle jeg ellers forholde mig til.

• #16   11. mar 2008 heidi har gennemskuet dig hehe

• #17   11. mar 2008 Så er der den værste af dem alle!
    Den person som opfatter en som reserve vennen. Det betyder at hvis personen ikke kan være sammen med nogen af de "sjove/seje/anderledes venner" tager han bare lige den person som altid sidder alene. "tja han er såmen alligevel bedre end ingen ting pff.."

det er virkeligt ikke fedt at og den person det går udover VED at han opfatter en somreserve ven fordi det kan mærkes.. Jeg er selv "reserve ven" og så er jeg også rigtig ven så i skal ikke forstå det som jeg ingen venner har overhovedet.

• #18   11. mar 2008 kæft jeg skriver elendigt idag.. gider ikke rette teksten, i må lige slv få brikkerne til at falde på plads i mine tekster :P..

• #19   11. mar 2008 Tror jeg har en enkelt jeg er helt og holdent mig slev overfor,, og alligevel tager jeg mig sommetider i at holde ting hemmeligt for hende. Eller har jeg andre meget nære venner, som jeg ved aldrig ville falde mig i ryggen. Det er jeg glad for smiley

• #20   11. mar 2008 jeg har da mange venner, nogle mer end andre..
    men nogle gange opdager, man en ven, som lige pludselig vil gør alt for en, selvom man ikke havde regnet med det.. det fandme lykken ;P

• #21   12. mar 2008 Sorry allesammen. jeg har ikke kunne svare - hver gang jeg logger ind går der to sek. så ryger jeg af nettet... derfor den korte besked.... jeg skriver så snart min net ikke er fuckt up mere. :o)

Ingen undskyld.

• #22   12. mar 2008 ikk ingen, men IGEN. hehe

Kommentér på:
Har du venner??

Annonce