{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Banditter med habitter! {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/samfund/reagerer-paa-opsigtsvaekkende-tv-2-dokumentar-jeg-er-dybt-rystet

Vi har nok alle nu hørt om dokumentaren 'Den sorte Svane', hvor første afsnit bliver vist i aften.

»Chokeret.« »Vred.« »Rystet.« lyder det fra flere politikkere. (Justitsminister og Erhvervsminister hives i samråd).

Hvilket kan undre. For går de med skyklapper derinde på Borgen?

Er de virkelig så naive i deres at tro; i forhold til den almene befolkning, så kommer det HELT bag på dem, at mennesker i høje stillinger eller virksomheder samarbejder med disse kriminelle?

Men der er ingen stopklods for nogle mennesker, uanset hvor meget de tjener, eller hvor 'agtværdige' de er eller ser ud til at være, til at mere vil have mere.

Hvordan ser I på det?

Er det godt at denne dokumentar er blevet til?













Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banditter med habitter!
  • #2   28. maj Politikere er vildt dygtige til at "lade som om".
    De har en mening om alt, hvad der er oppe i medierne. Og de fremstår som om, de har forstand på det, som de udtaler sig om.

    De færdes blandt og bliver kontaktet af mange dele af det danske samfund. Og selvfølgelig har de kendskab til denne underverden og dens mange aktører.
    Det er jeg slet ikke i tvivl om.

    For nogle år siden blev en kendt socialdemokrat flere gange set i selskab med en kendt rocker.
    Det gav ham (politikeren) nogle gevaldige knubs, men alligevel nægtede han, at han vidste, at rockeren var et dårligt bekendtskab.

    Jeg er overbevist om, at politikerne kender denne side af samfundet.


  • #4   29. maj https://da.wikipedia.org/wiki/Henrik_Sass_Larsen

    Jeg husker ikke hvem af de kendte med veste på det var.


Kommentér på:
Banditter med habitter!

Annonce