{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Larm på borgen {{forumTopicSubject}}

Siden 4 November har demonstranter demonstreret imod den nye epidemilov, med trommer, grydelåg og pander.

Stor glæde herfra, at man kan demonstrerer uden at brænde den halve by af og kaste med sten

Politikere føler sig stressede over larmen, dronningen pruheste er også stressede - så de skal nok snart i heste terapi hos en psykiater.

Politikerne har brokkes sig til politiet over larmen som de mener er psykisk terror - men det er ikke lige terrorloven den slags kan dækkes under - ha ha.

Så forsæt det gode arbejde med at stresse banditter i habitter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Larm på borgen
  • #1   20. nov 2020 Polysl jeg kan kun li lam hvis det er lavet rigtigt og det er kun sket en gang i mit liv smiley

  • #3   21. nov 2020 Claus G det giver jeg dig ret i fredelige demonstrationer har også min opbakning om da det er vores demokratiske ret + den er Grundlovssikret smiley

  • #4   22. nov 2020 Flot opbakning til demonstrationen af landmænd og fiskere og et vink med en vognstang til regeringen og ikke mindst Mette’s skandaløse håndtering af mink sagen smiley

    Jeg tror hun overlever på posten da ingen gider overtage den betændte Corona byld smiley


  • #5   23. nov 2020 Jeg synes ikke, det er OK hun overlever, det er skandaløst at man afliver dyr, der ikke er smittede og har de nogle beviser på, at minkavlerne er blevet smittet med en eneste mink, måske en sovekommentar, men jeg har med vilje skruet ned for lyden, når det har handlet om mink, synes jeg er begravet i døde mink smiley

  • #6   23. nov 2020 Selv motorveje er begravet i mink, skinker som falder ud af lastbil. oveni har aktivister smidt døde smågrise flere steder i København som protest mod de forhold de lever under. Så snart vil partier kæmpe for at få dem smittet så de også kan få hele grise produktionen nedlagt.

    Vi har jo også fugleinfluenza, men her høre man ikke et pip fra borgen - har de alle fået lungebetændelse? Her ryger man ikke ud med bål og brand og forlanger alle fugle farme nedlagt og alle fugle aflivet, her laver man heller ikke en zone hvor alle fugle indenfor den zone skal aflives.

    Hva fanden sker der???? Jeg som ellers troede at Mette F... var handlekraftig og laver endnu et grundlovs brud.

    Der skulle ikke mere end 12 smittede mennesker til at få udryddet et erhverv til milliarder, så jeg gruer for hvad der vil ske hvis 25 var smittede - så havde de nok sendt både hjemmeværn, politi, og militær ind mod befolkningen, fordi de udendørs ikke går rundt med mundbind.


  • #7   23. nov 2020 Ja jeg talte med en god ven i formiddags og han kunne fortælle mig at alle mink på Sjælland var aflivet og det undre mig at jeg kun har hørt om minkaflivning i Jylland - dog syntes jeg at OGSÅ denne historie er sat meget højt op.

  • #8   23. nov 2020 Der er 12 minkfarme på Sjælland - eller der var. Så det er nok Jylland som er ramt mest, eller rettere sagt, kommuner som så mister milliarder i kroner - de skal jo hentes et eller andet sted. Så måske man ser flere som den her skæbne at en hjerneskadet sad i flere dage i kørestol med brækkede ankler, uden at nogle af de møg svin som plejede hende opdagede det, benene var blå og gule og røde og hævede.

  • #9   23. nov 2020 Polysl læste godt om det med den uge pige og det er ikke ok smiley

  • #10   23. nov 2020 Leon

    Den omsorgssvigt, burde politi anmeldes, det er det værste svineri jeg nogensinde har læst om.


  • #11   23. nov 2020 Leon

    En ting spekulere jeg på, hvordan en ung kan brække begge ankler, 1 brud på det ene ben og 3 på det andet - bare ved at falde??? på græs?????


  • #12   23. nov 2020 Polysl nu husker jeg jo at den unge pige var hjerneskadet så det kan være årsagen til at det ikke er noget der lægges mærke til og husker da min kære mormor havde blindtarmsbetændelse det kunne personalet heller ikke se og det var først da hun fik taget sin temperatur og lægevagten kom at min mormor blev indlagt babu babu og bliv haste opereret og på den måde overlevet og ja det er nu ikke alt der kan ses bare kig på mig der er ingen hjemme smiley

  • #13   23. nov 2020 Du klarer dig sku da fint Leon så helt tom er tænkeboksen nok ikke smiley

  • #14   23. nov 2020 Cody N jeg er blevet scannet så jo der var intet at se smiley

Kommentér på:
Larm på borgen

Annonce