{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
230 visninger | Oprettet:

Er verden gået af lave ? {{forumTopicSubject}}

Lige nu står den halve verden i kø for at fordømme og stille krav til Israel, men hvorfor i alverden er der ingen der fordømmer og stiller krav til Hamas og deres allierede Iran og Qatar m.fl. ?

Som om det ikke var nok vil flere vestlige lande belønne Hamas ved at anerkende Palæstina som stat helt uden at stille modkrav som ex. frie demokratiske valg, overholdelse af menneskerettigheder, samt alle de minimumskrav der stilles til en statsdannelse og som alle godt ved aldrig kommer til at ske i hverken Gaza el. Vestbredden.

Jøder forfølges overalt i verden i en grad der minder om Tyskland i slut 30’erne.

Sig mig har verden fået en kollektiv hjerneblødning eller hvad mener i andre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er verden gået af lave ?
  • #1   26. maj Ja den er helt gal, vi ser terrorister der snart bliver medlem af FN.

• #2   26. maj Brok S

Gid det var så vel for der er allerede adskillige terror lande med i FN familien som ex. Iran, Afghanistan, Pakistan og N.Korea m.fl…

https://unric.org/da/fns-193-medlemmer/

• #3   26. maj Jeg tror at problematikken er lidt mere komplicerede end du ligger op til Cody
    Det internationale samfund har givet Israel en ståsted de ikke havde.

Men Israel vil mere, nu vil de også Palæstina.

Om det er rimeligt ved jeg ikke fordi Israel skal muligt eje hele vores verden pga. Hitler
    Som sagt, man kan bare ikke stille det op som du gør, ej hellere ikke som jeg gør, jeg mener ikke at det er rigtigt på den måde.

Hamas er forfærdeligt, men jeg har boet sammen med ortodokse Jøder.
    Jeg fortrækker Hamas, de er mere menneskeligt.

Dette kan vi vel nok ikke enes om, men jeg har prøvet det

• #4   27. maj Jeg tror at mange, og nu også flere regeringer er stødet pga. Israels ageren og det blev lysende klar efter Israels angreb på en sted de selv har udpeget som skjule sted grundet bombardementer.

45 Palæstinenser mest børn og kvinder er død.
    Det internationale samfund reagerede kraftigt, men eneste reaktion fra Israels side var at de fik ram på to Hamas folk.

Ikke et ord om de døde og så kan jeg godt forstå at folk bliver mere og mere bitter om den ensidige krig

Kommentér på:
Er verden gået af lave ?

Annonce