{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Verden er gået i inkontinens - den kan ikke holde på vandet. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om hvordan folkefærd igennem 1000-vis af år har ku styre vandet ved at føre det igennem kanaler og ved at lave dæmninger og ligeså Romerne der byggede akvædukter og alle de ting ku gøre at de forskellige folkefærd ku leve livet og så er der dem der ku afvande landstykker og eksempelvis Holland jo nærmest ligger under havets overflade og syntes at huske hvordan Højersluse jo holder et stykke af Sønderjylland tørt også kaldt for marsken.
Når men når jeg så høre om hvordan rigtigt mange lande kæmper imod tørke, altså vandmangel, tænker jeg på de forskellige kontinenter ikke laver kanaler i beton der ku bruges til at lede vand hen der til hvor det mangler.
Men det vil jo nok være for meget forlangt af en verden hvor vi kan sende rumsonde til Mars og ligeså imod Solen, der tales om kunstig intelligens (og måske den sku bruges) grundet menneskets mangel på intelligens for vær gang det regner kan det vand ikke smides hurtigt nok ud i verdenshavene og jeg må bare sige Vorherre bevare os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verden er gået i inkontinens - den kan ikke holde på vandet.
Kommentér på:
Verden er gået i inkontinens - den kan ikke holde på vandet.

Annonce