{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
271 visninger | Oprettet:

Valgplakater! {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valgplakater-fik-kort-levetid-i-koebenhavn-foer-gerningsmaend-rev-dem-ned/10238647

Hvis der er noget som kan samle politikkerne i enighed og få dem op i det 'røde felt', så er det når deres valgplakater bliver fjernet, samme dag de er opsat.

Det er politisk hærværk og stafbart iflg. loven.

Okay, det var nok ikke helt tilfældigt, hvilke der blev fjernet, og man kan sikkert nok få en tanke om hvem der står bag.

Overholder politikkerne så selv loven når de opsætter valgplakater?

https://www.tv2kosmopol.dk/gentofte/cirkus-raser-over-valgplakater-politikerne-skal-ogsaa-overholde-reglerne

Valgplakater må ikke ophænges før klokken 12 på datoen som er bestemt.
Men det er ikke længe siden at en kendt politikker, som blev minister, men som også sad i kommunalbestyrelse, bad DEM om tilladelse til at ophænge plakater kl. 7 om morgen i stedet. Hvilket hun fik.
Men det har en kommunalbestyrelse slet ingen ret til at ændre på. Hvilket hun udmærket vidste.

Det er heller ikke længe siden at der var tale om at valgplakater ikke skulle bruges mere. Et eller andet med miljøet, som iøvrigt var en dårlig undskyldning.

Der er valgplakater overalt her nu, fordi politikkere vil nydes og ses, af deres underdanige befolkning!

Hvordan ser I på valgplakater?








Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valgplakater!
  • #1   19. maj Ren og skær resursespild !

  • #2   19. maj Det generer mig ikke, men enig med ÅR,, i disse tider med internet og FB er det en ressource spildt, hvor alt for meget kommer til at svine til i naturen.
    Og de bøder for ikke at fjerne dem helt skulle sættes op gevaldigt


  • #3   20. maj Okay, jeg må ærligt indrømme at jeg naturligvis ikke ser det som ressourcespild, for det er godt for trykkerierne. Og, jeg savner meget at være trykker! smiley



  • #4   20. maj Cris
    Okay, jeg må ærligt indrømme at jeg naturligvis ikke ser det som ressourcespild, for det er godt for trykkerierne. Og, jeg savner meget at være trykker!


    Den vinkel havde jeg ikke tænkt på, men med vores digitalisering er landets trykkerier kommet i modvindt og flere søger alternative veje for at overleve.
    Hvad jeg har imod valgplakater er de bliver næste alle lavet af plast, og en del ender som mikroplast i naturen.


  • #6   21. maj Polle
    Hvad betyder frosset.

    Jeg har set det før, og uden at være helt sikker er et medlem her blevet frosset en eller to gange.

    At Cris skulle være frosset må være en fejl mener jeg.


  • #7   22. maj Det store problem her er, at man ikke engang kan få et klart svar, om hvad det skyldes.
    Hvor ser man, at det skyldes ( der er klaget over dig)
    Der mangler moderatorer der er ansvarlige.


  • #9   22. maj Ja Polle,

Kommentér på:
Valgplakater!

Annonce