{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Valg i min bare..... {{forumTopicSubject}}

Jeg starter med et langstrakt gaaaaaaab!

Nu skal vi til det igen, vi skal se en flok lusepustere love guld og grønne skove, for efter valget at få et akut anfald af demens.

Taburet klæbere vil næsten love dig gratis blowjobs for et kryds på stemmesedlen og levebrødspolitikerne vil danse Fandango på gader og stræder de næste 3 uger.

Dansk folkeparti deler flæskesvær ud, som sædvanlig.
Halle Thorning deler roser ud, som sædvanlig, og Johanne Smith Nielsen har besat Nørrebrogades lygtepæle med sit smukke ansigt, med rubinrøde læber og øjne så smukke som krystalblå skovsøer, men det er som om der er noget der mangler, måske er det som min souschef på fritidshjemmet engang fortalte mig, at en kvinde tager sig bedst ud med en pik i munden, men det har de nok ikke tænkt over hos enhedslisten.

Alternativets valgplakater er grønne, smart eller ej, de kan ses på afstand, og man er ikke i tvivl om det er dem, om end de alle sammen ligner hulken, kan være det er symbolik, at de ender med at hulke.

I stedet for at hænge i lygtepælene, burde de alle hænge i gode danske træer, med et solidt randersreb om halsen, politikere giver mig kvalme og jeg er led og ked af den flok banditter der sidder i folketinget, og den håndfuld nye politikere der kommer ind, er med garanti ikke bedre.

Vi lider om ikke i stilhed de næste 3 uger, så lider vi, og hvem der end vinder, så vil den ene halvdel af landets befolkning være dybt utilfredse.

Jeg ønsker Jer ikke et godt valg, for jeg er pisse ligeglad, øv øv øv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg i min bare.....
Kommentér på:
Valg i min bare.....

Annonce