{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Den ene rekord efter den anden. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sad og læste om hvordan Syd Amerika er ved at slå den ene varmerekord efter den anden og ja mon ikke verden snart vågner op og jeg tror på at ved at plante træer, vil vi ku entre den cyklus og en rigtig mand kender det jo fra hvordan en cyklus hos en kvinde entre sig ved kæl + det løse.
Og nu bliver vi altså nød til at komme med nogle gode nyheder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den ene rekord efter den anden.
  • #1   12. nov 2023 Tja <Leon

    11.000 + Palæstinenser kommer ikke til at danse rund om Juletræet smiley


  • #2   12. nov 2023 Korrekt JoJo, men terrorismen koster endnu flere uskyldige liv og husk lige på at ansvaret for de høje dødstal også ligger hos de feje dyr fra Hamas der bruger civile som skjolde..

    Udviklingen går den rigtige vej, men terrorangreb kostede alligevel 18.448 mennesker livet sidste år.
    https://www.dr.dk/nyheder/udland/10900-terrorangreb-i-2017-antallet-falder-tredje-aar-i-traek

    Jeg har desværre ikke nyere tal.


  • #3   12. nov 2023 Jojo har du så tal på hvor mange afrikanske børn der igennem det sidste år, grundet sult og tørst som de er døde af, ej heller får chancen for at ku danse rundt om et juletræ og jeg tør ikke en gang sætte et tal op.

  • #4   13. nov 2023 Leon
    Jojo har du så tal på hvor mange afrikanske børn der igennem det sidste år, grundet sult og tørst som de er døde af, ej heller får chancen for at ku danse rundt om et juletræ og jeg tør ikke en gang sætte et tal op.



    Godt pointe Leon.
    På en eller andet måde kan vi godt tåle døde grundet sult, vi er hærdet og ser det ikke som vores problem.

    Vi har en selektivt hukommelse, og forarges af forholdsvis små ting, vi reagerer voldsomt på manipulerende nyheder og provokationer og melder pas på de store tragedier.

    På en bestemt måde er død igennem krig lidt mere humant endt død igennem sult.

    Men en ting er sikker, vi kan ikke gøre noget ved de døde i en krig, men vi kan godt gøre noget ved dem som døder af sult.

    På en eller andet måde gør vi INTET, vi melder pas, det er ikke vores problem og de er nok terrorrister allesammen smiley



  • #5   14. nov 2023 Jojo et vært barns død er et for meget og det tror jeg vi er helt enig om og vi to kan ikke lave om på det der sker i Palæstina, ej heller kan vi to lave om på det der sker i Afrika og har været sket de sidste 60.år og det trods alverdens økonomiske penge strøm og jo Afrika er blevet klogere, men en del af dem ødelægger jo stadigt Afrika, Afrika burde tænke langsigtet - fred - børnepolitik - energipolitik - landbrugspolitik - sundhedspolitik - fødevarepolitik og igen først og fremmest fredspolitik.

  • #6   14. nov 2023 Jojo internettet og live tv gør at vi ser og høre om krig og sult og det gøre at vi bliver nød til at kigge på noget andet, da nyheder jo efterhånden kun er dårlige nyheder, vi bliver hærdet.

Kommentér på:
Den ene rekord efter den anden.

Annonce