{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
238 visninger | Oprettet:

Atomkraft ja tak. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om hvordan vores energipriser går op og ned og eksempelvis grundet for lidt vind, eller for lidt sol, eller for den sagsskyld begge dele, tænker jeg i at med den udvikling der er inden for atomkraft, må det være fremtiden og ja jeg har læst en del om udviklingen omkring atomkraften og sådan atomkraftværk kan jo efterhånden være i en container og altså køres der hen hvor der lige sku være brug for ekstra energi + atomkraftværker jo ikke fylder meget i forhold til de enorme solcelleanlæg ude omkring i verden (solceller på hustagene vil være en vinder - havvindmøller ligeså) men solcelle og vindmølleaffald ved man så lidt om og ja bort set fra glasfiberen fra vindmøllerne jo spredes for alle vinde + jeg husker en god gammel ven der var med til at lave glasfibervindmøller jo stod i de dampe og det gjore at politiet en dag stoppede ham fordi de troede at han var fuld og påvirket.
Så ja ATOMKRAFT JA TAK.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atomkraft ja tak.
  • #1   6. okt 2023 NEJ TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Affaldet bliver gemt i jorden, som kommende generationer kommer til at tage stilling til - det er ikke fair.


  • #2   6. okt 2023 Å.R. hvordan syntes du det går med vindmøllens glasfiberaffald og uden jeg kender til solceller og hvordan solcellens affald forgår.
    Og det ku være sjovt at se hvor stort et område der sku belægges med solceller, for at dække et atomkraftværks energi og vi ku tage den samme tale omkring vindmøller og ja jeg tror simpelthen at solceller og vindmøller bruges forkert, dog syntes jeg godt om havvindmøllepakker og Å.R. fortæl mig hvordan vi kommer af med den mikro glasfiber og for den sagsskyld plastikken general.


  • #3   6. okt 2023 Indtil nu har man jo fundet ud af at kunne genbruge 90% af vindmøllevingerne, de sidste 10 er der dog ikke endnu fundet en løsning på.
    Atomaffaldet findes der endnu ingen løsninger på overhovedet, det vil man bare deponere i undergrunden, og så længe der slet ingen mulige løsninger er fundet på dette affald, siger jeg NEJ TAK til atomkraft.
    At du så har en anden mening, må være din sag.


  • #4   6. okt 2023 Å.R. der er fundet så meget godt og nyt inden for atomkraft at vi vil sidde med åben mund hvis vi høre om det og du må da havde hørt bare en lille smule omkring atomkraftværk fremskridtet smiley

Kommentér på:
Atomkraft ja tak.

Annonce