{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

Kom vi nærmere en fred? {{forumTopicSubject}}

Jeg tror ikke vi kommer nærmere en fredelig løsning, så længe
der stadig kun snakkes om mere og mere krigsmateriel.

Der er jo nok ingen der er i tvivl om, at jeg går ind for fred selv om det er ilde set i mange kredse.

Jeg ser ikke USA og Nato som uvildige mæglere, så hvis ingen andre kan trække i Rusland og Ukraine til et fredsbord så fortsætter USA, Nato og EU med, at fodre den ene part med våben, hvilket nok er noget andet end, hvad verden har brug for.

Men nu bor vi jo det rigtige sted og følger pengenes magt mere end fred.

Hvor mange skal dø før der kommer nogle der har menneskelig som første valg frem for afprøvning af nye våben.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom vi nærmere en fred?
  • #2   25. jun 2023 Ja den er god med jer to Putinister - jeres fredsløsning rammer udelukkende Ukraine og hvem gavner det udover terroristen.
    Ikke en eneste gang har i luftet tanken om en fredsløsning der indebærer russisk tilbagetrækning, hvorfor mon det ?
    Heldigvis for verden er det kun de ganske få Putinister der vil belønne terroristen og hans massemord på uskyldige naboer !


  • #3   26. jun 2023 Cody, hvis nu du læste hvad jeg skrev og ikke hvad du tror jeg mener så ville du nok opdage, at du ikke fatter en dyt af, hvad jeg forstår ved fred.

    Men du beviser gang på gang, at du overhovedet ikke har opdaget, at der skal to til en tango.



  • #4   26. jun 2023 Brok jeg læste hvad du skrev og endnu engang giver du kun Ukraine, USA og Nato skylden.
    Du ønsker tydeligvis ikke fred når du udelukkende forsvarer overfaldsmanden og forlanger at offeret holder op med at forsvare sig.
    Dit ulogiske freds ævl giver ingen mening mere og det er sikkert gået op for de fleste at du hader usa og elsker terroristen fra Rusland.

    Ja der skal to til Tango, men hvis den ene kun er ude på at træde dig over tæerne bliver der sku ikke danset mere !


  • #5   26. jun 2023 Cody, nu kan du nok ikke finde mere om og på, hvadj jeg mener og trorså fred med det.

    Men en ting er sikkert, og det er, at jeg ser USA som et meget stort problem, og desværre ser jeg EU på vej af samme sti.

    Ret jer efter dem der kalder sig verdens eneste stormagt og det må ikke være til debat.

    Men at jeg hader USA er godt nok en billig påstand.


  • #6   26. jun 2023 Brok jeg er ikke i tvivl om at du oprigtigt ønsker fred, hvilket vi alle gør, så hurtigt som muligt.

    Men hvad er prisen for fred?

    At Ukraine skal lægge sig flat ned, afgive en stor del af deres land, eller helt blive overtaget, og igen leve under Rusland tunge åg, med en diktator ved roret?

    Det vil ikke give nogen form for fred, tværtimod, og hvilket land vil blive det næste på listen som Putin ønsker at overtage ved sine 'specielle operationer'?

    Han har jo tidligere omtalt at Polen også burde 'afnazitifiseres'!

    Da Putin tog Krim i 2014, blev der ikke reageret fra nogen sider, sikkert fordi man ikke turde sætte det skrøbelige forhold til Rusland på spil. Man lod det ske.

    Putin starter så denne krig, mod et suverænt selvstændigt land, hvor han intet har at gøre. Muligvis i den tro, at ingen igen, tør reagere og forsøge at hjælpe Ukraine.

    Men hér fejlede han fuldstændigt. Hans ego og storhedsdrømme om at være en kæmpe Supermagt igen som Sovjetunionen var, kan ikke genskabes, for folk ønsker frihed. Den frihed der ikke var under Sovjetunionen, men som heller ikke er under Putin's styre.

    Ingen kan mægle med en diktator som Putin, for han vil ikke lytte til nogen. Hans eftermælge som en stor og stærk leder, en genvunden supermagt er vigtigere for ham, end alle de mennesker som mister livet på bekostning af hans vilje.

    Menneskeliv betydet intet for ham, han er helt kold over for det. Det har været han 'hverdag', siden han som ung blev KGB agent.

    Man overtager heller ikke en spiontjeneste som FSB, bliver chef, uden man har ryddet nogle folk af vejen.

    Putin er problemet, ingen andre!











  • #7   26. jun 2023 #1 Alis

    Det ser ud til, at mange ligesom jeg er eftertænksomme idag. Dansk presse har travlt med at udlægge gårsdagens hændelser som et nederlag for Putin. Det synes jeg ikke, eneste nederlag for Putin er, at han har været nødt til at vælge en leder som wagnergruppens leder. Han er ikke andet end en dræbermaskine.jvf. Alis

    Tænk, at du kan mene at det eneste nederlag for Putin er valget af en bande lejermordere, som mod betaling, turnerer rundt i verden til højstbydende, og er ganske ligeglade med hvem de bliver sat til at slå ihjel. ?!?

    Den ene 'dræbermaskine' vælger en anden 'dræbermaskine', det er vel logik!

    Nej, Putin's nederlag startede med at føre krig mod et selvstændigt land, sønderbombe byer, slå tusindevis af civile ihjel.






  • #8   26. jun 2023 #6
    Nu tror jeg ikke på, at Rusland kun er Putin, men hvis det er så er vi sku godt nok nogle skvat, hvis ikke vi kan fjerne ham.

    Jeg har da set, andre er blevet fjernet, hvis vi ville, Saddam Hussain, Gaddafi med flere,
    men problemet er, at det er ikke alle andre der vil fjerne Putin,
    hvilket tydeligt ses når toppen af verdens ledere mødes.

    Vi kan ikke engang enes i Nato om hvilken politik der skal føres, dog kan alle enes om mere våben til krigen. Men ingen vil have snavsede hænder.


Kommentér på:
Kom vi nærmere en fred?

Annonce