{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårligt nyt og døm selv.
  • #2   21. maj 2023 Jojo ja men systemet burde da havde styr på hvor der vil ligge giftgrunde og tænker på hvor der har ligget tankstationer - hvor der har ligget fabrik der har arbejdet med imprægnering af alverdens ting smiley

  • #4   21. maj 2023 Jojo ja listen bliver lang dog tror jeg at folk er blevet mere beviste om hvor de smider giftaffald smiley

  • #6   21. maj 2023 Jojo de bore rigger kan den almindelige dansker jo ikke gøre det store ved og den metan du skriver om syntes jeg ikke vi høre om og ja tung metallerne fra bil og kemiske efterladenskaber omkring vores togskinner og der tænker du vel på de sveller som også er kommet rundt omkring i folks haver og efter sprøjtninger af diverse planter og ja der vil komme mere.

  • #7   21. maj 2023 Ups jojo den transport til Tyrkiet er jo ikke lovlig smiley

  • #8   21. maj 2023 Der vil komme mange sager af lignende art fremover, f.eks har mange børnehaver, skoler og lign. asbest tage som har ligget på i mere end 50 år - de smuldrer stille og roligt, og asbesten hvirvler rundt i luften.
    Mit eget asbest tag skiftede jeg for 23 år siden, og mit var allerede ringe efter kun 25 år på bagen.
    I vores område er der stadig mange asbest tage, som burde være udskiftet for længe siden.


  • #9   21. maj 2023 Å.R. ja og jeg er enig men det koster for alle beboerne som for systemet og husker ikke lige hvad en anden gift hedder men den var der en del af da en del af Høng Kommuneskole sku rives ned og tror at mange tror at det de ikke ser eller ved noget om gør godt - altså de panikker ikke smiley

  • #11   22. maj 2023 Jojo ÅH du glemmer en gift og det sku være verdens grimmeste gift HCB og som var i loftet på Høng Kommuneskole og ja det er jo bare at komme i gang og jorden vil selv ku ryde op og det uden menneskets hjælp.

Kommentér på:
Dårligt nyt og døm selv.

Annonce