{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Dårligt nyt og døm selv.
  • #1   21. maj Rigtigt dårligt nyt Leon.
    Men vær helt roligt, der kommer masser af lignede dårlige nyheder.
    smiley

• #2   21. maj Jojo ja men systemet burde da havde styr på hvor der vil ligge giftgrunde og tænker på hvor der har ligget tankstationer - hvor der har ligget fabrik der har arbejdet med imprægnering af alverdens ting smiley

• #3   21. maj Leon
    Myndigheder kan kun vide om forurening når det bliver rapporteret ind, og jeg tænker bare på alle landmænd som har brugt asbest tagsten som underlag for deres kære stier.

Og de tusindvis af gamle diesel tanker som er blevet dækket til med jord.

Og så noget vi ikke hører ret meget om, men som er en tikkende bombe, de millioner tons af gumme fra dæk, og de endnu mere giftige vindues viskere som ligger langs med alle vejer in Danmark og udlandet.

For ikke at tale om landbrugs gift. smiley

• #4   21. maj Jojo ja listen bliver lang dog tror jeg at folk er blevet mere beviste om hvor de smider giftaffald smiley

• #5   21. maj Leon
    Jojo ja listen bliver lang dog tror jeg at folk er blevet mere beviste om hvor de smider giftaffald

Jeg er langt fra overbevist Leon.
    Listen med lækkende metan bomber i farvand rund omkring er oppe over tusind bore rigger efterladelses

Og de lækker hvert eneste time året rundt enorme mængde metan i atmosfæren som gør at vores træer er døende omkring.

Områder omkring vores motorveje er enorme lossepladser for tung metaler fra diesel og benzin, og alle tog strækninger er kemiske lossepladser som lækker gift ind i vores drikkevand.

Og vi er godt nok flinke med at sortere affald, men en stor del af vores affald eksporteres til f.eks. Tyrkiet smiley

• #6   21. maj Jojo de bore rigger kan den almindelige dansker jo ikke gøre det store ved og den metan du skriver om syntes jeg ikke vi høre om og ja tung metallerne fra bil og kemiske efterladenskaber omkring vores togskinner og der tænker du vel på de sveller som også er kommet rundt omkring i folks haver og efter sprøjtninger af diverse planter og ja der vil komme mere.

• #7   21. maj Ups jojo den transport til Tyrkiet er jo ikke lovlig smiley

• #8   21. maj Der vil komme mange sager af lignende art fremover, f.eks har mange børnehaver, skoler og lign. asbest tage som har ligget på i mere end 50 år - de smuldrer stille og roligt, og asbesten hvirvler rundt i luften.
    Mit eget asbest tag skiftede jeg for 23 år siden, og mit var allerede ringe efter kun 25 år på bagen.
    I vores område er der stadig mange asbest tage, som burde være udskiftet for længe siden.

• #9   21. maj Å.R. ja og jeg er enig men det koster for alle beboerne som for systemet og husker ikke lige hvad en anden gift hedder men den var der en del af da en del af Høng Kommuneskole sku rives ned og tror at mange tror at det de ikke ser eller ved noget om gør godt - altså de panikker ikke smiley

• #10   21. maj Asbest er i bund og grunden nok vores mindste problem dersom der er tale om et naturligt produkt.

Problemet er bare at det ikke kan bortskaffes, og det er de samme med Bly, Linoleum, Pfas, E stoffer i vores mad, Farve stoffer i vores tøj, samt med Arsenik, Benzen, Cadmium og Mercury.

Muligt kan vi ikke lide melodien, men vi har kreeret den perfekte kemiske bombe, og det påvirker vores liv for mange generationer fremad smiley

• #11   22. maj Jojo ÅH du glemmer en gift og det sku være verdens grimmeste gift HCB og som var i loftet på Høng Kommuneskole og ja det er jo bare at komme i gang og jorden vil selv ku ryde op og det uden menneskets hjælp.

Kommentér på:
Dårligt nyt og døm selv.

Annonce