Født i det forkerte århundrede. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg var på vej til ro så læste jeg lige om hvordan Lizette Risgaard sku havde følt yngre mænd ned af ryggen og taget dem på røven og de turde ikke sige noget fordi hun er magtfuld.
Og jeg bliver altså nød til at udtrykke min egen mening ganske som jeg plejer og at stryge en person ned af ryggen ser jeg som en form for tilkendegivelse for det der eventuelt lige er blevet snakket om og at det den anden sagde var skide godt formuleret.
Jeg tænker også på hvordan Lizette Risgaard nu skal pules af de forskellige medier og ja selvføleligt skal der ikke være forskelsbehandling damer eller herre og nu kommer der vel en MEETOO for unge mænd og jeg kan kun glæde mig over at være født dengang mænd var mænd og kvinder var noget man ku elske for sådan noget er jo forbudt nu til dags.
mar 2023
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 31 Svar: 315
Sikkert OT men efter at have læst din mening, kommer jeg til at tænke på en udsendelse vi engang havde, den hed "Hvad børn mener....." - her blev børn op til 10 år spurgt til forskellige temaer.
Så kom temaet "hvad er en rigtig mand"? en lille pige svarede; "Det er min morfar, for han forærede engang min mormor 100 røde roser, og det gør kun en rigtig mand".
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 148 Svar: 2.280
Forskellen på denne sag og sagen med JS er forhistorien hvor JS har en stribe sager om hans upassende adfærd.
Det begynder snart at ligne en kamp om bundgrænsen for grænseoverskridende adfærd og jeg må indrømme at jeg er sku flov på mit køns vegne over denne nye sag og havde det været mig ville jeg sandsynligvis have givet Lizette et diskret klem på balderne og takket for dansen - også hvis hun var min formand
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Født i det forkerte århundrede.