{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

Infantino. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg læser om hvordan FIFA præsident ikke vil lade Zelensky tale ved WM finalens afslutning - tænker jeg sikken en klovn og det harmoner jo ikke med et WM i Qatar ej heller med den udelukkelse af Rusland og forstået på den måde hvorfor udelukke Rusland fra WM - holde WM i Qatar.
Og Gianni Infantino må da have en eller anden form for holdning og ikke kun have en holdning hvis der tænkes i penge - penge - penge - penge.
Og er det grunden til at Zelensky ikke må tale inden WM finalen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Infantino.
  • #2   16. dec 2022 Jojo jeg behøves ikke link fra debattør jeg tror på hvad der skrives og jeg syntes dette WM er blevet politifiseret og syntes at jeg har set og hørt om mange politiske ting ved dette WM - så jeg syntes det vil være fint at Zelensky ku sige noget smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #3   16. dec 2022 Jeg vil gerne tro Ukraines leder ikke har andet, at lave end tale ved et VM, hvor de ikke engang er med. men mon ikke et forsvar af hans befolkning er vigtigere end lidt komiske Ali ved VM.
    Tænk hvis Qatar inviterede Putin til, at holde tale ved VM, det ville være ligeså idiotisk.


  • #4   16. dec 2022 Brok S Åh du husker komiske Ali fra Irak krigen og det er jeg glad for og med tanken om hvordan du nu tog Putin ind i talen vil det ikke overraske mig hvis han kom og talte ved WM og jeg har jo sagt at alt kan ske ved WM i Qatar så hvorfor ik og jeg er faktisk meget glad for din kommenter om at der er vigtigere for Zelensky at forsvare sit land smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #6   16. dec 2022 Mon vi ikke skal være lidt mere glade for, at verden snart har ødelagt sig selv.

    Prøv nu at se på EU, hvor korruption nu er kommet frem.

    Sydamerika er også på slingre kurs, Mellemøsten, og mange lande i Afrika har også meget skrøbelig regimer.



  • #7   17. dec 2022 Brok S lad mig glæde dig med at der er lys på den anden side - så ro på smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #9   17. dec 2022 Ja hvem kan man stole på, PET, FE, CIA, FBI, og alle de andre, der arbejder i egen interesse og ikke lige i verdens overlevelse.

    Men jeg er ved at gøre klar til en meget lang ferie.

    Har kvalme af alle løgne som seneste SVM regerings svigt af de svageste i Danmark.


  • #10   17. dec 2022 Annella der har da ikke været andet end politiske budskaber - men selvfølelig ser du det på en anden kanal og jeg har så galt hørt om et landshold der kommer hjem til et helvede.

  • #12   17. dec 2022 Jojo det skal du så forklare den store Iranske leder efter hvad jeg har hørt skal de Iranske fodboldspiller stå skoleret + det løse


  • #14   18. dec 2022 Jojo vi er helt enig men jeg syntes jeg hørte at sagt på en meget pæn måde sku stå skoleret når de kom hjem og hvis ikke det må kaldes for at blande politik ind i WM er min mund lukket smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #16   18. dec 2022 Alt hvad der kommer som ( jeg tror ) er helt sikkert rigtig. Og der findes rigtig mange ledere der er ledere end andre, men alligevel er de ledere over hele verden.

    Orban er da en stor leder og det samme er vores alles ven Erdogan den store leder for NATO nation Tyrkiet,

    Jo jo vores politiske ståsted lukker nemt vore øje og ører.


Kommentér på:
Infantino.

Annonce