{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
210 visninger | Oprettet:

Det er helt galt hvad der sker i fodboldverden! {{forumTopicSubject}}


Jeg har altid været kæmpe sportsfan, dyrket meget selv, og bare elsker at se en god fodboldskamp.

Haft mine favorithold, danske som udenlandske.

Men der sker så meget usympatisk grådighed som er gået helt over gevind, at det er helt og adeles uacceptabelt.

Helt vanvittige beløb for spillere.
Hvilket gør billetter alt for dyre.

Frasen: sport og politik hører ikke sammen, som jeg håbede og troede på engang, er for længst død.

De rige Arabere har fået alt for meget at skulle ha' sagt. smiley

Jesper Møller (DBU) er en idiot. Fyr ham!

Gianni Infantino, (FIFA) kan der ikke siges dårligt nok om. Fyr ham!

Hvordan ser I på det?















Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er helt galt hvad der sker i fodboldverden!
  • #1   6. okt 2023 Ja ingen spiller er så mange penge vær og syntes efterhånden at spillerne er blevet ringere smiley

  • #2   6. okt 2023 Cris
    Du har ramt det rigtigt med at nævne Infantino
    Er det muligt skal han fyres, han er roden til en del ondt.

    Udover det ser jeg jeg stadigvæk fodbold, og gerne de gode hold som knokler, og det er sidste som har betydning for mig.

    Jeg gider ikke Ronaldo som ligger og venter på en bold i en time for så at score, eller Messi eller Haaland, men dem som spiller fodbold når de er på banen, og her nævner jeg Braitwait, den slags elsker jeg.

    Esbjerg er for tiden ikke en godt hold og ligger i anden division, men de knokler og det kan jeg godt li og se. smiley


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #3   7. okt 2023 Uanset hvad grunden er så ser jeg ingen grund til, at vi spiller tennis mod de Russiske millionærer men fodbold mod unge drenge fy for en moral.

  • #4   7. okt 2023 Hvor mange penge får Messi om året?

    En ny liste fra Forbes viser, at Lionel Messi tjener mest af alle verdens atleter. Lionel Messi har ifølge Forbes' oplysninger modtaget 531 millioner kroner i løn, præmiepenge og bonusser, mens de resterende 389 millioner kroner består af penge fra sponsorater, reklamer og branding

    Overstående har jeg googlet mig frem til og tænker hvor kommer alle de penge fra og hvordan filan kan det lade sig gøre at der er så store beløb i fodbold?


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #5   7. okt 2023 Det er når man går i seng med Araberne der sidder på næsten alt olie.
    Så hvis prisen er rigtig er alle til den højst bydende, tidligere købte de unge piger og markedet var umættelig.


  • #6   7. okt 2023 De dyreste fodbold spillere i verden er
    Neymar - ca 1700 million eller 222 M €
    Mbappe
    Cotinho.

    Skulle han komme til salg bliver Haaland pt. dyreste spiller med op til 1800 million in transfer penge


  • #7   8. okt 2023 Det er sygt med alle de penge….

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #8   8. okt 2023 Ja det er flot, at de russiske tennis spillere gerne må tjene kassen, de har da overlevet godt.

  • #9   9. okt 2023 Skriv til Putin hvis du er utilfreds smiley
    Kan ik lige se problemet er så stort som du gør det til smiley


Kommentér på:
Det er helt galt hvad der sker i fodboldverden!

Annonce