{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

Det er sku helt væk med de supersygehuse. {{forumTopicSubject}}

Ja hvis jeg sku sige det på en pæn måde spiller det politiske sundhedsklaver ikke særlig godt og det er jo ikke sundhedsministerens skyld da de supersygehuse planer var før hendes ministertid.
Og ja syntes den nye grå del ser fantastisk ud - men der er så mange fejl og mangler på de supersygehuse at det kun kan gå helt galt og se i linket.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/intensivafdeling-ramt-af-skimmelsvamp/9694998


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er sku helt væk med de supersygehuse.
  • #1   27. mar 2023

    profilbillede
  • #2   27. mar 2023 Mine tanker omkring det danske sundhedsvæsen er, at det er gået bag om dansen. Det danske sundhedsvæsen har været blandt verdens bedste, tænk !!! verdens bedste, hvordan kan det blive kørt i sænk og ikke værd at skrive hjem om, jeg forstår det ikke, noget har jeg måske tabt ??

    Hvordan kan det være, det private virker tilsyneladende. Der findes et hav af sundhedsforsikringer, vi kan tegne, vi danske borgere betaler oceaner af skattekroner til det offentlige sundhedsvæsen, som ikke kan leve op til deres forpligtigelser, der er borgere der dør i ventetiden, uacceptable ventetider osv..

    Kan det virkelig stadig være puklen fra Corona, der er problemet ?? - om jeg forstår det, men hvis det er det, som er puklen, så er det danske sundhedsvæsen jo ikke ret meget værd, men koster stadig utroligt, værst er vores falske tryghed.

    Hvem har undergravet vores sundhedsvæsen ??


  • #3   27. mar 2023 Ja, Leon, nu er mit indlæg nok ikke lige det tråden, som sådan handler om, men det der med skimmelsvamp, det må vel være til at udrede smiley - Rodalon er godt mod skimmelsvamp.

  • #4   27. mar 2023 Jetset det er ikke den Corona skyld det har været på vej længe smiley

  • #5   27. mar 2023 Å.R. det er bare så rigtigt smiley

  • #7   27. mar 2023 Jojo jeg kan godt forstå din tale og i gammel dage satte man folk til at bo i de nyopførte huse og de flyttet så fra sted til sted tror det var for at søger for at fugtighed blev væk da dem der boede der jo opvarmet de huse og som jeg husker ud af historien jeg fik i min spæde ungdom smiley

  • #8   27. mar 2023 Jeg tænker også på at dem der laver de supersygehuse burde lære af deres fejl og læste om hvordan de skrælleskakter og vasketøjsskakter ikke var lavet ordenligt så ting satte sig fast på vejen ned - det burde jo kun ske på det første supersygehus byggeri ikke på de andre.

  • #9   27. mar 2023 Jojo så har du vel også læst om hvordan der blev glemt at lukke for vandet på et supersygehus og hvor al beklædning af væge - loft og gulve er ved at blive udskiftet og det er helt gak gak smiley

  • #11   27. mar 2023 Jojo ja og griner smiley

  • #12   27. mar 2023 Det er stort set alt nybyggeri der indeholder byggesjusk i større eller mindre grad.
    Stramme tidsplaner og alt for mange ukvalificerede underentreprenører er blot nogle af forklaringerne og lægger man dertil et ringe tilsyn fra bygherres side (skatteyderne) skal det jo gå galt 🤨

    https://fagbladet3f.dk/artikel/sygehuse-er-37-aar-forsinket

    Arkitekter og byggesagkyndige har i årevis påpeget at nutidens materialevalg og byggestil er langt under den kvalitetsmæssige standard som Danmark var kendt for indtil typehus byggeriet holdt sit indtog i 60’erne og det understreges af at næsten alle bevaringsværdige huse stammer fra før 60’erne.
    Nutidens byggeri er alt andet end langtidsholdbare.


  • #13   27. mar 2023 Cody N enig stramme tidsplaner + det løse gør en masse - men jeg vil nu ikke give Corona skylden - den lærte folk jo at arbejde sammen med smiley

Kommentér på:
Det er sku helt væk med de supersygehuse.

Annonce