{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
124 visninger | Oprettet:

Kan mødrene komme igennem til Putin. {{forumTopicSubject}}

Ja læste lige om hvordan Putin igen sætter et teater op så den Russiske befolkning kan se hvor human han er og sikken tosse og soldatermødrene er vrede.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/familier-raser-mod-putin-er-du-en-mand-eller-hvad/9525078

Kommentarer på:  Kan mødrene komme igennem til Putin.
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 143 Svar: 1.823
    #2   24. nov Leon

Russisk stats teater og skuespil er en del af deres kultur og jeg tror den Russiske befolkning hellere se Putins skuespil end de barske virkeligheder af en krig hvor angiveligt over 100,000 Russiske soldater har tabt livet.

Russere er dyre elskere og hvis noget skulle påvirke dem er det en billede som her, den er sakset fra CNN hvor der var en stort artikel om de stille døde i den Russiske krig, husdyr i hundredtusind vis.

Her en levende og en død schæfer angivelig uden ejer ifølge artiklen

Uups, fejl, artiklen er fra Wapo

https://www.washingtonpost.com/opinions/2022/11/24/ukraine-war-casualties-abandoned-pets/

profilbillede
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 79 Svar: 1.584
    #3   24. nov Jo jo prøv Linse Kessler, hun tager gerne til både Ukraine og Rusland, det giver plads på underholdnings siden på TV 3

Lige nu er krigen jo kun til underholdning her på siden.

• #4   24. nov Ja Brok S - så er det jo godt du har TV3 hvis du er utilfreds med underholdningen her 🤔

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 134 Emner: 749 Svar: 4.108
    #5   i går kl. 05:38 jojo

...... hvor angiveligt over 100,000 Russiske soldater har tabt livet.

Ifølge skøn fra det amerikanske militær lider begge sider i krigen mellem Rusland og Ukraine under store tab. "Langt over 100.000 dræbte og sårede russiske soldater," sagde den amerikanske hærs general Mark Milley 10.11. Det samme gælder "formentlig på den ukrainske side". Tallene er de mest nøjagtige, USA har udgivet til dato. Tallene kunne dog ikke verificeres uafhængigt.

• #6   i går kl. 06:01 Ja Putin elsker hunde smiley

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#7   i går kl. 09:50 Kitty

Putin elsker hunde

Det gør han sikkert, men det stopper ham ikke til at myrde dem samtidigt smiley

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 134 Emner: 749 Svar: 4.108
    #8   i dag kl. 06:37 Putin modtager og byder på kaffe til mere end et dusin udvalgte kvinder på hans bopæl i Novo-Ogaryovo, Moskva-regionen.

Ifølge "Guardian", sagde han bl.a. at han ikke fortryder starten på sin "særlige militæroperation" i Ukraine og deler deres lidelser. "Jeg vil, at i skal vide, at vi deler denne smerte med jer, og at vi selvfølgelig vil gøre alt, hvad vi kan for at sikre, at i ikke føler jer glemte. Vi gør alt. vi kan til, at i føler en skulder ved jeres side.”

Ifølge officielle oplysninger modtog Putin i alt 17 kvinder fra forskellige russiske regioner og fra områder i det af Moskva annekteret østlige Ukraine.

Skal man tro Focus.de blev nogle af mødrene afsløret som regeringsvenlige embedskvinder.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#9   2 timer siden Annella

Skal man tro Focus.de blev nogle af mødrene afsløret som regeringsvenlige embedskvinder.

Jeg læste en artikel om den Russiske mentalitet og interesse for politik, og der er ifølge artiklen ringe interesse for hvad politikere fortager sig.

Men jeg tror ikke at Putin kan overbevise den Russiske befolkning om at alt er vel, det bevidner de tomme hylder i butikker vel.

Men hvis det er rigtigt med Putin venlige parti kammerater som deltager i skuespillet, så overrasker mig det ikke og der er vel ikke ret mange som forventer en ærligt selv isene sat præsident med et stort udvalg af novichok præparater.

Hvis man sætter pris på livet bukker og klapper man pænt når Putin er på scenen selvom der er en død soldat i familien smiley

• Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

#10   1 time siden Jeg forstår bedre og bedre hvorfor uvidende mennesker myrder løs

• #11   16 minutter siden Jeg håber da ikke at mødrene til deres afdøde soldaterbørn/mænd hopper på Putins løgnehistorier.

• Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

#12   12 minutter siden Leon, hvis det er statister så ved de jo nok at det er teater.

Kommentér på:
Kan mødrene komme igennem til Putin.

x