{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Kan mødrene komme igennem til Putin. {{forumTopicSubject}}

Ja læste lige om hvordan Putin igen sætter et teater op så den Russiske befolkning kan se hvor human han er og sikken tosse og soldatermødrene er vrede.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/familier-raser-mod-putin-er-du-en-mand-eller-hvad/9525078


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan mødrene komme igennem til Putin.
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #3   24. nov 2022 Jo jo prøv Linse Kessler, hun tager gerne til både Ukraine og Rusland, det giver plads på underholdnings siden på TV 3

    Lige nu er krigen jo kun til underholdning her på siden.


  • #4   24. nov 2022 Ja Brok S - så er det jo godt du har TV3 hvis du er utilfreds med underholdningen her 🤔

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #10   26. nov 2022 Jeg forstår bedre og bedre hvorfor uvidende mennesker myrder løs

  • #11   26. nov 2022 Jeg håber da ikke at mødrene til deres afdøde soldaterbørn/mænd hopper på Putins løgnehistorier.

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #12   26. nov 2022 Leon, hvis det er statister så ved de jo nok at det er teater.

  • #16   27. nov 2022 Brok S de Russiske møder er blevet statister i Putins teater desværre og nu tales der om at Putin vil ofre 100.000 ekstra soldater og mon ikke der kommer flere end dem og hvad mon de Russiske mødre vil sige til det.

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #18   27. nov 2022 Chris, nu tror jeg, at alle er klar over, at der er krig og dermed nok det sted,
    hvor løgn og udstilling af hele og halve sandheder på forsiden.


  • #19   27. nov 2022 Men Putin har altid været verdensmester i bedrag, og løgn.

    Det var han også før han startede krigen.


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #20   27. nov 2022 Chris, magten er fuld af løgn og svindel.
    Det er ikke forbeholdt Rusland


  • #21   27. nov 2022 Sandt Brok, det er ikke forbeholdt kun at være Rusland der er fuld af løgn og svindel.

    Men det er Rusland som det handler om her og nu.

    Putin har løjet overfor alt og alle da han startede krigen. Han havde en underliggende agenda, hvor det at bruge 'befrielse for nazister' i 2 regioner var et påskud.

    Han lyver overfor sin egen befolkning. Han sender kynisk en stor del af sin egen befolkning i døden.

    Menneskerettigheder er 'en by i Rusland'.

    Ytringninger mod styret, frihed, lighed for loven, religionsfrihed, demonstrationer, ..
    er en 'by i Rusland'.

    Så udtrykket om at noget negativt er 'en by i Rusland', er vist meget gældende nu.





  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #22   27. nov 2022 Chris, det er nok ikke en hemmelighed, at jeg ikke stoler på nogen af de
    krigsgale.
    Så jeg er ikke tilhænger af andet end fred, om krigen skyldes Putin eller gamle drømme
    er for mig underordnet, for når ingen af dem vil forsøge fred, så er de begge idioter.

    Det eneste der opnås lige nu er flere og flere døde,



  • #23   27. nov 2022 Jamen Brok, hvem er ikke tilhænger af fred!

    Jeg synes ligesom alle andre at det er frygteligt fustrende at denne krig fortsætter.

    Jeg er heller ikke bange for at sige at jeg får tårer i øjene når jeg ser/læser om hvad der sker.

    Ukraines befolkning er udsat for forfærdelige ting.

    Ruslands befolkning lider også stort nu når sandheden begynder at komme frem, da de kan se frem til at miste mere end 2-300.000 af deres familiemedlemmer.

    Men ingen andre end Putin, kan stoppe alt det forfærdelige som sker.

    Det er sikkert også muligt at der er hemmelige forhandlinger, som vi ikke har kendskab til.

    Der har jo været en form for forhandlinger mellem Ukraine og Rusland omkring udveksling af fanger.

    Men med en tyranisk despot, som er så ligeglad med menneskeliv, er der ikke rigtig noget at stille op.

    Som sagt, Putin ønsker at udvide/tilbagetage noget af det tabte imperie, der ikke længere tilhører Rusland.













  • #25   27. nov 2022 #24 Annella.

    Her til morgen læste jeg, at selv USA har bekræftet Putin's påstand om de ukrainske nazister.
    jvf. Annella.

    Jamen det vidste man da allerede før krigens start, at der var et problem med nazister, som der også er i mange andre lande.

    Men Putin brugte det som en undskyldning, grundet Ruslands involvering i II verdenskrig, så undskyldningen for 'den specielle operation', ville blive set som noget andet end den virkelige grund, og dermed accepteret.

    Men det var ikke andet end løgn og bedrag.

    Igen. Putin ønsker en 'sovjetunion', samlet igen.


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #28   27. nov 2022 Ja ingen kan overbevise mig om det gode ved krigen, selv om Putin måske skulle have ret i, at vi bør tilbage til Sovjet tiden.



  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #30   27. nov 2022 Jeg venter på, at nogen vil have en ny Berlinmur.

    Generalsekretæren for Nato mener jo, at bomber vinder krige,

    Jeg tænker på hvor meget krudt kugler vi har brugt for, at vinde Afghanistans
    frihed til Taliban?

    Ja ja hvordan mener vi selv vores taktik går.

    Hvilket land har vi fået overbevist om, at vi har ret og vi skal bestemme. ????????


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #32   27. nov 2022 Jo jo ja nu er du jo nærmest klar til tv2, hvor du helt klart kunne bruges som
    ekspert på krig og pauseklovn. Du dur ganske enkelt ikke til, spillet som dødens engel.

    Selv om det er hvad du ønsker for en meget stor folkemængde.

    Og du skriver meget om frivilligt arbejde, var det med samme fortegn, hvor Idi Amin skulle hjælpes med våben.


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.104
    #34   27. nov 2022 Jo jo Tak, så husk det.

    Du kan jo bare se TV uden billede.


Kommentér på:
Kan mødrene komme igennem til Putin.

Annonce