{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvis det har sin rigtighed er det grimt meget grimt.
  • #1   13. nov Ja, læste godt artiklen. Det var temmelig overraskende.

• #2   13. nov Cris7 ja ik og især hvis det er rigtigt og hvorfor kommer det først frem nu og jeg håber at det er en fejl.

• #3   13. nov Jeg tror desværre ikke at det er en fejl, Leon. Suk!

Der er desværre altid bagsider, når det kommer til stykket, som ofte bliver skjult, eller fordi man ikke har været opmærksom på 'eet hele'.

• #4   13. nov Cris7 ja ligesom plastik.

• #5   13. nov Oh ja, plastik Leon.

2-3 siden læste jeg omkring blåhvalen, som jeg var meget fasineret af i skolen. Dens enorme størrelse.

Den spiser jo kun plankton i kæmpe mængder, åbner bare lige gabet. Men man har påvist at hver eneste blåhval, hver eneste dag, sluger 44 kg. plastik, når den åbner gabet for føde.
    Det er jo skræmmende.

Havet er jo blevet en kæmpe losseplads, hvor alt muligt bliver dumpet.

Men rummet er jo også blevet brugt som en losseplads, hvor alt muligt svæver rundt måske for til sidst at falde ned på jorden, som en stor sort klump/masse.

• #6   13. nov Cris7 ja det er utroligt og tænk på hvor gammel moder jord er og hvordan vi er ved at ødelægge den og hvalen dør jo langsomt af den plastik og ja som du skriver er vi også godt i gang med rumskrot.

• #7   13. nov Det er egentlig ikke overraskende med tanke på at havvindmøllernes vingespids ved moderat vind roterer med en hastighed på 325 km/t hvilket utvivlsomt må slide på glasfiberen der havner i havet.

Når undersøgelsen er færdig kan det være en bombe under klimakampen idet man ikke har et brugbart erstatningsmateriale og det vil måske betyde at atomkraft modstandere tvinges til at acceptere atomkraftværker hvis klimaet skal reddes 😏

• #8   13. nov Cody N enig dog ved jeg at Kina bygger vindmøller i bambus.

• #9   17. nov Ja med tanken om at der findes en energibørs + der onsdag var rekord inden for dansk vindmølle energi og at danskerne ikke får glæde af den ved eksempelvis en bedre pris på strøm - nej hvis går den til udlandet - så ja endnu en grund til at få atomkraft i Danmark.

• #10   18. nov Hej Leon

Jeg vidste sku ikke at kineserne bygger vindmøller i bambus 😲

• #11   18. nov Cody N det kan og gør de - dog ved jeg ikke hvor mange de laver i bambus men de kan lave dem og kineserne er så absolut ikke dumme.

Kommentér på:
Hvis det har sin rigtighed er det grimt meget grimt.

x