{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Hvad hvis det var dig? {{forumTopicSubject}}

Så en video på Youtube som på sin måde var et spytklat til den måde at politiet og retssystem arbejder i USA.

Handlingen er følgende....

En far til en datter bliver voldtaget og slået ihjel i en park, faderen havde stor tiltro til systemet og afventede hvad der sker. Man fanger kort tid efter den formodede gerningsmand som tilstod forbrydelsen og var ude på Bail for 5 gang pga. hans kriminalitet. Sagen kommer aldrig til en retssag men en høring hvor dommeren afviser alle beviser samt tilståelsen.

Hvad gør faderen? han køre til en anden stat og køber et våben og tager tilbage og skyder den formodede gerningsmand. Han går derefter ind på en politistation og melder sig selv og tilstår drabet på den formodede gerningsmand.

Det er så op til forsvareren...hvad han vil gøre men anklagede vil ikke have noget forsvar men bare sin dom for for mordet.

Forsvareren finder selv at selve retssystemet burde anklages i den sag da det har svigtet i det her tilfælde og indkalder dommeren som afviste sagen mod den formodede morder.

Det overraskende i filmen er at det lykkedes at frifinde faderen for mordet pga. selve retssystemet på en måde var ansvarlig for hans handlinger.

Spændende film....se dem...og smid en kommentar.

https://www.youtube.com/watch?v=TplvHdB7arg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad hvis det var dig?
  • #1   27. nov 2019 Polysl jeg må se den i morgen da den er lang men jeg vil havde gjort det samme smiley

  • #2   29. nov 2019 Jeg vil også se den senere.

    Ang. her i Danmark, så har jeg tidligere skrevet at som tingene foregår her, hvor der er beviser for voldtægt, røveri, overfald m.m., hvor der intet sker i sagerne, så kan det kun føre til selvtægt.



  • #4   29. nov 2019 Jeg havde ikke gjort det samme, for så er der 2 ofre - næ - jeg ville være mere udspekuleret for at slippe for mordet.

    Læste for længe siden at mindst 10 medicin drab forbliver uafklaret - fordi visse mediciner er svære at spore i kroppen - uden man specifik går efter tesen om giftdrab. Eftersom han var sort og amerikaner med et kæmpe strafferegister - så vil man nok ikke bruge ret meget tid på ham.


Kommentér på:
Hvad hvis det var dig?

Annonce