{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

Den Russiske gas gør at det at handle med Rusland. {{forumTopicSubject}}

Ja efter Putin og hans enegang med hans legen med Gas tænker jeg på hvilken problem han har givet til den der efterfølger ham for en dag er han jo væk som Russisk præsident for hvad skal der til før den vestlige verden vil tro på en Russisk politiker og personligt vil jeg aldrig lægge min energi i den Russiske energisektor og lad nu bare Kina og Indien bruge løs af den Russiske gas og tænker at de er i lommen på Putin og lige nu nyder de godt af at der er krig.
Og ja den vestlige verden finder som altid løsningerne og jeg siger bare ATOMKRAFT som jeg har forstået er atomkraft blevet meget meget renere og der behøves ikke tænkes i CO2.
Og der findes jo så mange måder at få ting til at køre på og vores ingeniør har så rigelige ideer som kan afprøves.


Kommentarer på:  Den Russiske gas gør at det at handle med Rusland.
  • #1   21. jun 2022 Leon

    Nu er problemet restproduktet med Atomkraftværk, vi du gerne have nogle tønder af det i din baghave? Så behøver du ikke havelamper - du behøver ikke lys i boligen for du vil være en levende lommelygte.

    For mig er atomkraft en møgbeskidt måde at få energi på, Hvis vi har et i Danmark, og det går galt så er Danmark færdig som land. Når det går rigtig galt så udsendes der en EMP som brænder al elektronik fra som er tændt. Det kan være biler som jo i dag styret via en konsol, kraftværker, alt. Kreditkort kan ikke bruges, et samfund som er slået tilbage til 1800 tallet. Der bliver efterspørgsel på hestevogne, hvor det vil tage flere dage at komme fra A til B. Det bliver sgu trangt på vestkysten.

    Så NEJ tak til en bombe i Danmark som kan gå af på et tidspunkt.


  • #3   21. jun 2022 jojo

    Vi er ikke afhængig af gassen fra Putin, man kan læse de har lukket for gassen til Danmark fordi Ørsted ikke gider betale i rubler. Så Putin skal bare forsætte med at skyde sig selv i foden, på et tidspunkt så er foden væk.


  • #4   21. jun 2022 Polysl jeg hørte engang om det dersens EMP men så skal du bare have en gammel rørradio den kan holde til det dersens EMP og jeg tager gerne en tur i en hestevogn.

  • #5   21. jun 2022 Leon

    Du kan ikke modtage noget med en rør radio, da den ikke er digital, alt er omstillet til Digital - jeg var ked af at skulle sig farvel til mit B&O tv og så få en bambus pind som man kalder Samsung. Er det blevet bedre? næ - hver gang jeg tænder for bambus pinden så siger den intet signal, Jeg skal så skifte kanal så er der signal. Mystisk skrammel.


  • #7   22. jun 2022 Annella der findes jo brodne kar alle steder.

  • #8   22. jun 2022 Polysl jeg kan da tage mange stadioner på rør og andre radioer og ingen af dem er DAB-radioer.

  • #10   22. jun 2022 Alis C vi bliver nød til at se fremad og efterhånden tror jeg på Atomkraft og den bliver kun bedre og renere.

  • #11   22. jun 2022 Alis

    Jeg har ikke læst at man hælder Atomaffald ud i i Afrika, Men du må da gerne linke til at det er sket.


  • #12   22. jun 2022 Leon

    Du har stadig ikke fattet at atom affald er flere tusinde år om at forfalde - det kunne blive en miljø katastrofe hvis de tønder lækker - jeg gider ikke rende rundt som en lysende cykellygte fordi folk vil atomkraft. Har du plads på din lille have til nogle tønder? Måske der opstår en helt ny art af blomster som snapper dig i fingrene.

    Jeg er total modstander af Atomkraft - jeg vil ikke det lort

    Mange danskere er imod atomkraftværk, som bevægelser i 60'erne og 70erne.

    https://www.youtube.com/watch?v=lglljPEUDF8

    Man nævner godt nok ikke Atomkraft - det var kampen mod et styre som anså dengang var for dominerende. Jeg elsker den sang, som på en måde burde være historisk. Den handler om at være fri -


  • #13   22. jun 2022 Polysl verden er nød til at indse at Atomkraft må være vejen frem og som jeg skriver er det mere rent i dag og syntes at huske at de bruger en anden form for brandestof altså et med et andet nr. end det der blev brugt i gamle dage.

  • #16   22. jun 2022 Alis

    Det vil jeg da gerne havde uddybet om at skabe energi.


  • #20   22. jun 2022 Igen hvorfor har alle hustage ikke solceller på taget.

Kommentér på:
Den Russiske gas gør at det at handle med Rusland.

Annonce