{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  tænke over en tale.
  • #3   19. jun 2022 Leon

    Det mest vigtige i ens liv er at være en original - en ener. Det er jeg faktisk blevet kaldt, skal jeg være krænket? NEJ - jeg ser det som en hæder. Det der tæller i ens liv er at se de positive sider, og ikke de negative sider. Der er også nogen der ser mig som en idiot - men igen jeg er som jeg er, og det kan ikke laves om - så det er ikke mit problem, men deres problem.

    Vi har en i familien som opføre sig "unormalt", dog ikke voldlig - jamen så lad ham dog det.

    Er normal = Rationel?

    For mere end 20 år siden gik der en mand rundt i gågaden som hed Blyant Louis, han rullede en blyant mellem sine fingre - til tider tabte han den, og spidsen knækkede, så stoppede han op og kiggede efter et sted, hvor den kunne spidset. Han var faktisk normal at snakke med - men havde det Tich med sin blyant.

    På den anden side når man bliver ældre får man jo også en slags Tich, en orden hvor ting skal være et bestemt sted. Det har noget med tryghed at gøre. Så for andre at se idiotisk, er faktisk tryghed.


  • #4   19. jun 2022 Annella det er meget være du sku møde mig så vil du opdage det eneste eksemplar på jorden der har ingen IQ har smiley

  • #5   19. jun 2022 Jojo taaaaaak fisker du også og som du ser fisker jeg ret lokalt smiley

  • #6   19. jun 2022 Polysl netop man skal ikke tage fejl af dem der kaldes for "tosserne" de kan være ret meget mere normale end "de normale" og det er ligesom dem der kaldes for farlige og tænk på alle dem der går på gaden i dagligdagen folk kan ikke se det på dem - men der er mange som vil kunne betegnes som farlig.

  • #7   19. jun 2022 Leon

    Jeg elsker at fiske, om man fanger noget er så ikke vigtig, men mit sted hvor jeg aldrig har set et menneske er som et mentalt asyl, lyng som jeg elsker.


  • #8   19. jun 2022 Polysl bruger du så også en spand + en pølse smiley

  • #9   19. jun 2022 Leon

    Jeg bruger regnorme fra baghaven.

    For mange år siden var der et lukketilbud i en fiskeudstyr butik, Hvor jeg købte en kulfiber stang, og et Shimano hjul, + en masse som forfang, blylodder, og de der flydere som er en god ting, hvis man fisker i Lillebælt som kan tage livet af alt som sidder på en krog. Dengang tog jeg en kutter som de kaldte Katrine K. som afgik fra Nyborg.

    Her er en historie fra Katrine K, vi kom ud i uvejr, og kantinen serverede pølser, men folk brækkede sig på stribe, men jeg skulle have min hotter i kabyssen. List morsomt at tænke tilbage på at det ikke rørte mig selvom man ikke kan undgå lugten af bræk. Min bror måtte også overgive sig. Godt at der var nok spande.

    Jeg kan huske at vi tog fra København med en færge til Bornholm med skoleklassen, vejret blev stormfulgt, og vi gyngede rundt, her var jeg tæt på at blive søsyg, så sagde en besætning medlem at det er bedst at opholde sig så langt nede i skibet - så jeg endte i maskinrummet - hvor der var en som sagde her må du ikke være, men med lidt snak om søsyge, så fik jeg lov til at være der. Hyggelig fyr som gik rundt med en stor beskidt klud og tørrede ting af.


  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #10   20. jun 2022 Det er sgu for kedeligt at være som alle andre. "Vær dig selv, alle andre er allerede taget" - som Oscar Wilde sagde.



  • #11   20. jun 2022 Leon, fisker du i rørte vande?

Kommentér på:
tænke over en tale.

Annonce