{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En der er værd at tænke over
  • #1   6. jul 2011 jeg er sku da også fattig.

  • #2   6. jul 2011 så opret en ansøgning der og håb på nogen vil hjælpe dig...

    har selv tilbudt min hjælp der hvis det er muligt...


  • #3   6. jul 2011 Problemet er bare, at man ikke har en ærlig chance for at vide, hvormange penge der når frem.

    Som regn er det da kun 1kr ud af 10kr der når frem hvor det hjælper, når man donerer penge til de hjælpe-organisationer.



  • #4   6. jul 2011 Jeg vil hellere "tabe" en 50er på gaden og satse på at det er en mindre velhavende person der finder den. Sansynligheden er størrere ....

  • #5   6. jul 2011 X3M - Har du tjekket linket???

  • #6   6. jul 2011 Natascha W - Ja. Har du ????

  • #7   6. jul 2011 X3M det tror jeg IKKE du har for dette har INTET med penge og gøre det har noget med at gi en håndrækning fx børnepasning udlejning af sommerhus eller en plads i haven hos en der har overskud til andre mennesker det har INTET med penge at gøre

  • #8   6. jul 2011 Sakset fra hjemmesiden :"Der må ikke udveksles penge mellem parterne, men udelukkende naturalier i form af tøj, cykler, lån af sommerhus etc."

  • #9   6. jul 2011 At folk kan tilbyde at låne deres sommerhus ud er en smuk tanke, men det er stadig en organisation som står og "tigger" om penge ved alle valgsteder, hver gang der er folketingsvalg. Organiserede landsindsamlinger er vel ikke nødvendigt hvis det er non-profit.

  • #10   6. jul 2011 Nej det er dette her nemlig ikke for det er kun i den periode og kun på facebook, men akja hvis man ikke tager chancer så skal
    Man heller ikke brokke sig tingenes udfald


  • #11   6. jul 2011 Jeg agter skam heller ikke at brokke mig over noget udfald.

    Men som sagt, så findes der ikke noget som er "non-profit".
    Lad nu være med kun at kigge på deres "reklame", på facebook, men se også deres hjemmeside. Her tager foreningen jo gerne imod penge.




  • #12   7. jul 2011 sjovt at alle tænker penge i dette emne... men som ildermor siger.. har det intet med penge at gøre som sådan.. du kan hvis du har mulighed for det invitere en egentlig mor + børn i zoo f.eks eller bio eller hva ved jeg... en hyggelig dag sammen med andre...

    har f.eks tilbudt min hjælp til en famillie om at invitere dem i zoo sammen med min famillie og derved møde nye mennesker og få en hyggelig dag...


  • #13   7. jul 2011 og i den invitation er der ingen børn som får 1 bukket 5øre men tilgengæl slipper forældrene til barn/børnende for en udgift til indgangen og derfor en medudgift i deres endnu mere belastet økonomi...

    kender det godt selv da har nemlig også selv været på kontant hjæl da jeg var ung... gal det var ikke sjovt...


  • #14   7. jul 2011 Jamen det er da en smuk tanke ... Men på samme tid også et pisse godt reklame-stunt.

  • #15   7. jul 2011 tja... jeg ved bare hvordan det kan være at sidde at høre på hvor alle har været henne i sommerferien og hvor der så er en som bare har været hjemme pga mønten.. derfor syntes jeg det er en vildt fed ide og håber der er mange der vil gøre brug af det..

Kommentér på:
En der er værd at tænke over

Annonce