{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Putin får fingeren {{forumTopicSubject}}

Man vil opstille en boreplatform i Nordsøen som kan pumpe gas op, på den måde kan de give Putins prutgas fingeren. Det vurderes at den kan levere 2 - 4 milliarder kubikmeter. Så kan Putin gasse sig selv i Kreml. Ha ha til den skaldede idiot.

Putin er i forvejen presset, da han bruger noget gammel krigs materiel fra efterkrigstiden.

Man kan spørge: Kan han ikke få det fra Kina som jo er deres allieret.? Nej - kineserne har meldt ud de ikke skal nyde noget at blande sig - endsige sende våben til Putin. Så hvad har han tilbage af våben? jo Rusland står for 45% af verdens atomvåben.

Mon det bliver brugt? Jeg tror desværre at han overvejer. Han ved jo at en krig hurtig kan vindes med atomvåben, som vi så under 2 Verdenskrig. Dog er mange af dem små men smed han en i København så var hele Byen væk. Ingen at begrave - alle er ristet og smuldret.

Rusland har gået ud at det kan få konsekvenser hvis EU stadig forsætter at støtte Ukraine med våben. Når man kommer med sådan en udmelding er der kun atomvåben tilbage - Rusland har kun skrammel af kampvogne tilbage og mangler Ammo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Putin får fingeren
  • #1   3. jun 2022 Polysl jeg er sikker på at Putin godt er klarover at ingen vinder ved en atomkrig.

  • #2   3. jun 2022 Tror på at Putin har en meget kortsigtet plan.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #3   3. jun 2022 Nu har Putin haft magten i Rusland meget længe, så den med, at udstille ham som
    nærmest dum, Det er en fejl, for når jeg ser hvordan vesten har klaret krige rundt om i verden, så er de nok ikke klogere.


  • #4   3. jun 2022 Brok S hvis alle leder i verden var kvikke vil der ingen krig være i verden smiley

  • #5   3. jun 2022 Brok

    Jeg skriver ikke at han der dum - Men hvordan gør man for at Putin redder sin ære i behold? Forhandling? den del er allerede afsluttet. Putin har bare forregnet sig med Ukrainere som er som en slags bjergfolk, og dem kan man ikke besejre, hvis man kigger på Afghanistan - her havde Rusland flere våben end Taleban - og russerne blev smidt ud.

    Den særlige kampteknik de brugte kunne ikke besejre dem, samme teknik bruger Ukraine.

    I Afghanistan blev Taleban støttet af USA så de kunne sparke russerne ud. Så når man har så stærke lande som levere våben så har Putin ingen chance.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #6   3. jun 2022 Putin er så, ja hvad? Når jeg læser din kritik af Putin så er det vel en ros, at han holder krigen igang når hele verden er imod ham.
    Jeg mangler megen viden om, hvorfor vesten ikke har vundet over tåben.


  • #7   3. jun 2022 Brok

    Nu kan vesten jo ikke blande sig og gå ind med tropper, det ville udløse en 3 verdenskrig, jeg vil nødig have en atombombe lige ned i knolden. Det de gør er at sørge for at Ukrainere får de nyeste våben.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #8   4. jun 2022 Poly, du har stærke påstande, men du aner ikke hvad der ville ske, hvis vesten ville fjerne Putin fra magten.



  • #9   4. jun 2022 Brok

    Vesten vil ikke blande sig i at fjerne Putin - det tror jeg at russere er bedre til.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #10   4. jun 2022 Poly, tror du Ruserne vil fjerne Putin, for det tror jeg ikke.

    Og jeg kender 3 der bor og arbejder i Danmark, de er meget nationale, og stor tilhænger af Putin.

    Men jeg forstår slet ikke, hvorfor vesten ikke vil hjælpe for vi blander os da i alle krige i hele verden, og lige nu har vi godkendt, at være en del af EU forsvar.



  • #11   4. jun 2022 Brok

    Kender du til konsekvensen hvis et EU - eller Nato land går ind i Ukraine?


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #12   4. jun 2022 Poly, nej men du gør ved gud heller ikke.

    Og uanset hvad så er Rusland en stormagt og hvis nu Putin siger ikke mere våben til Ukraine, hvad så, er det så slut med os alle.?


  • #13   4. jun 2022 Brok

    Jeg kan sige så meget at vi ikke behøver en Cykellygte.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #14   4. jun 2022 Poly, kan du huske professor Tribini, han er måske i din familie,

  • #15   6. jun 2022 Brok

    Du må selv vurdere hvad du tænker, men fakta er, at går vesten ind i Ukraine med tropper så har vi 3 verdenskrig. Det ved selv en fra 3 klasse. Der er så en masse frivillige som tager kampen op fra vesten. Men det er en slags lejesoldater - det er et valg de tager, og kan ikke siges at nogen har sendt tropper til Ukraine.


Kommentér på:
Putin får fingeren

Annonce