{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Grøn energi {{forumTopicSubject}}

Mette Frederiksen siger, at regeringen 'kraftigt vil anbefale' at Danmark holder fast i beslutningen om at stoppe udvindingen i Nordsøen. Men:

Indtil mængden af biogas er stor nok til at dække ind, 'så er det bedre at hente naturgas op fra Nordsøen, end det er at hente den fra Putin og Rusland', siger Mette Frederiksen.

Regeringen vil desuden fremlægge en grøn skattereform, ligesom det også nu bliver bekræftet, at regeringen vil firedoble produktionen af sol- og vindenergi. Det skal ske ved at tidoble strømmen fra solceller og fordobler strømmen fra vindmøller.

Folk gider sgu ikke at blive brandbeskattet når elmåleren løber baglæns. Vi skal være grønne, men når regningen kommer så er det dyrere at være grøn end Putins prutgas. Man straffer folk for at gøre som regeringen vil, og det har de gjort i flere år.

Nu starter de igen på et nyt korstog at være grøn, og en ny skattereform som trækker tænder i folks tegnebog.

De 400.000 som får hjælp er dem med gasfyr, resten få bare en finger. Deres udgifter til varme og el, er eksploderet, de får fingeren. Nogle oplever en fordobling af varme og el udgifter. <Men det rager regeringen - pengene skal jo rulle ind og de fattige må betale for den grønne. Føj for satan....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grøn energi
  • #1   19. apr 2022 Ja det er samfundets skyld. hvem ellers , Mette
    https://www.youtube.com/watch?v=27SgkFDBjaY


  • #2   19. apr 2022 Gider ikke at klikke på det youtube pis.

  • #3   19. apr 2022 Ja der er meget du ikke gider, men du gider godt fortælle hvad andre ikke gider,
    go moral ,


  • #5   19. apr 2022 jojo

    Jeg kan ikke lide den løgnagtige møgsæk, HUn slår Munchausen med flere længder.

    gider ikke linke det kan læses på EB - hvis man gider. I flere tilfælde er det jo væk - men man kan jo søge på min tekst.


  • #8   20. apr 2022 Der er da intet uhumsk med en møgsæk, i landbruget er den velkommen. Og de syntes ikke de er ækle.

    Grøn energi er også baseret på møgsække, og andet der er ulækkert for folk.


  • #9   20. apr 2022 #8
    En ting er sikkert, du gider ikke en normal debat, men du har altid en masse guldkorn, som ikke passer, for hvad er en møgsæk ved landbruget? Skriv det dog hos Polle hvor du ikke får kritik for dit ikke debat, men flotte udtryk som ungdoms bander bruger.


  • #11   20. apr 2022 #10
    jo jo, nej jeg tror ikke der findes nogen moderator, for så var alle disse øgenavne og
    nedgørelse af andre nok blevet stoppet for længst.
    Så kan kun give dig ret og jeg ser faktisk kun Polysl bruge det sprog som intet har med debat at gøre.


  • #13   20. apr 2022 #12
    jo jo desværre kan jeg ikke se noget fornuft i alle disse tåbelige indspark
    som kun er selvhævdelse og intet andet.
    Jeg tror da vi alle kan svine andre til både pænt og mindre pænt, men hvorfor skal vi belemres med det. Så kan EB debat og meget på Facebook være det samme.
    Her hvor vi ikke er så mange burde vi kunne holde en nogenlunde ordentlig tone.



Kommentér på:
Grøn energi

Annonce