{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

jeg vil havde stemt NEJ i dag. {{forumTopicSubject}}

Ja hvis jeg kunne komme ud vil jeg havde stemt NEJ i dag da jeg tænker i om der ikke ku komme en konflikt om hvem der sku stå først EU eller NATO + hvad vil det næste blive.
Desværre er jeg kun på vej op af en bølgedal i mit liv men op kommer jeg - men der er ikke plads til syge mennesker i et Demokrati - de koster og mange valgsteder er sparret væk - så at kalde Danmark for et Demokratisk land er som at snakke om Kejserens nye klæder.
Der var en der sage - ja men du ku jo brevstemme også fortalte jeg om hvordan det at brevstemme forgår også ku personen godt følge mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg vil havde stemt NEJ i dag.
  • #1   1. jun 2022 Jeg har altid kunne lide det at slikke dronningen i nakken, men nu har man jo selvklæbende frimærker. Møg. Jeg tror at det er nemmere at gå ned og stemme, end at skulle finde en rød postkasse eller et posthus.

• #3   1. jun 2022 Annella

Det kunne man før, engang i fortiden - den er vist i dag afskaffet. Men hvis man har familie så kan man jo aftale en kørsel. Min søster køre fra Langeland til Odense for at hjælpe vores mor til at stemme. Jeg har Øster skole som ligger 500 meter væk. Så jeg har stemt NEJ

• #4   1. jun 2022 Leon inden vi nedlægger demokratiet så

For vælgere med dårligt helbred
    Hvis du af helbredsmæssige årsager ikke er i stand til at benytte offentlige transportmidler til det sted, hvor du skal stemme, kan du blive kørt med taxa. Hvis du ønsker at benytte dig af den mulighed, skal du kontakte Borgerservice

• #6   1. jun 2022 Svage kan bare brevstemme - så hvad er problemet?

• #7   1. jun 2022 Poly, nu har du lige. Skrevet om frimærker, så hvad mener du.?
    Vi har svaret Leon om det problem han skrev om..

• #8   2. jun 2022 Nu skal i høre her normalt når der tales om at brevstemme skal man møde op på det lokale borgerservicekontor og vise sit valgkort hvor efter man får udleveret en stemmeseddel og vist hen til en stemmeboks og ja jeg arbejder på at komme ud i livet igen har jeg desværre ikke ku stemme ej heller ved de sidste par valg - men en af mine piger viste mig en seddel og hvor man sku søge om at ku brevstemme og det er første gang jeg har set og hørt om sådan tiltag for det er jo ikke sådan i Danmark at folketinget - borgerservice eller anden serviceorgan fortæller om hvad du kan eller hvad du kan har ret til - for jo mere de ikke fortæller jo mere sparres der og Annella Danmark er ikke hvad det var en gang - dog findes der ældre herre som stadigt har respekt og åbner døre for de ældre - jeg er en af dem smiley

• #9   2. jun 2022 Leon

Det giver ingen mening at møde op på borgerservice, for at få en stemmeseddel, så kan man lige så godt møde op på valgstedet.

• #10   2. jun 2022 Polysl ja netop desværre har de folkevalgte politiker ikke fundet ud af det endnu smiley

• #11   2. jun 2022 Leon og Poly, stop nu det pjat, hvis man vil stemme så findes der hjælp, hvis man opsøger den. Og det er ikke politikerne der svigter i den retning.

• #12   2. jun 2022 Brok S lige i denne her sag mener jeg at systemet svigter - men den kommer om lidt og som du selv var inde på i andet indlæg er det politikerne der lovgiver smiley

Kommentér på:
jeg vil havde stemt NEJ i dag.

Annonce