{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
169 visninger | Oprettet:

Jens Hansen havde en bondegård. {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste danske husker jo sangen - Jens Hansen havde en bondegård og ja det har Jens Hansen jo stadigt væk.
Og jeg undre mig over at der er så meget politisk splid her i disse corona tider - for hvorfor lave slagsmål hen over rød og blå blok når vi i min verden har brug for at stå samlet og der kan da ikke være mange der vinder på at vi ikke løfter i flok - vi kunne jo prøve at skulle løfte en stor sten kun ved muskelkraft - så vil man kunne se pointen og ellers så kig på det indsatte billede - det er Jens Hansens køretøj smiley

Kommentarer på:  Jens Hansen havde en bondegård.
  • #1   14. nov Det går jeg også og tumler med for tiden. Der er så meget på spil - vores helbred, vores eksportmarked, gæld der skal betales tilbage o.s.v. I stedet for at finde ud af at gøre en fælles indsats så kævler man så det lyder stygt.

Regeringen begik en fejl, som de også har indrømmet, men er det ikke menneskeligt at fejle? Beslutningen var god nok, det var kun arbejdsgangen er var forkert, selv Venstre var enig i beslutningen, og alligevel er det dem, der råber højst om sanktioner til S.
    Faktum er at de begik også selv en fejl. Som medlem af folketinget har Venstre også pligt til at kende loven og gøre opmærksom på det, hvis regeringen kommer med et lovforslag, der ikke er i overensstemmelse med loven.

Og så vil jeg sige som een, jeg så på Facebook - de mennesker der er så bekymrede nu for hvordan mink dør, de var ikke nær så aktive angående hvordan de levede.

Men altså helt enig - det ville være skønt om politikere følte større ansvar for samfundet i stedet for deres karriere, og samarbejdede også når modsatte fløj har regeringsmagten.

• #2   16. nov Leon, det hedder livets pulserende virkelighed.

Det er en stor kende naivt, hvis du ikke efterhånden har indset, at så længe folk og fæ er forskellige, så vil der være diskussioner og uvenskaber på kryds og tværs. Det du spekulerer over, har aldrig nogensinde kunne lade sig gøre, med mindre du ønsker nordkoreansk diktatur. Men så ryger din frihed til at tænke selvstændigt. Så lad være med at filosofere mere over det, det får du bare en dårlig diller af.

• #3   16. nov Claus G jaaa men vi burde stå sammen i denne tid og nej tak til Diktatur smiley

• #4   16. nov Ja, så burde vi jo i så fald afskedige Mette Frederiksen, og stå sammen om det. Men folk tør skrive det, men ikke handle på det. Så diktaturet fortsætter.

• #5   16. nov Claus G jeg har det sådan at i disse tider er der ikke tid til at holde kaffestuemøde og jeg har jo holdninger til begge blokke og ligesom jeg syntes at Inger Støjberg og Pernille V har god holdninger til grænsekontrol og barnebrude - ligeså godt syntes jeg regeringer arbejder og jeg kan jo sige at det er ligesom med et kæmpebrand - der er ikke tid til kaffepause - nej lad os få slukket branden - så kan der holdes kaffestuemøde bag efter - hvis du forstår smiley

Kommentér på:
Jens Hansen havde en bondegård.

x