{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Jens Hansen havde en bondegård. {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste danske husker jo sangen - Jens Hansen havde en bondegård og ja det har Jens Hansen jo stadigt væk.
Og jeg undre mig over at der er så meget politisk splid her i disse corona tider - for hvorfor lave slagsmål hen over rød og blå blok når vi i min verden har brug for at stå samlet og der kan da ikke være mange der vinder på at vi ikke løfter i flok - vi kunne jo prøve at skulle løfte en stor sten kun ved muskelkraft - så vil man kunne se pointen og ellers så kig på det indsatte billede - det er Jens Hansens køretøj smiley


Kommentarer på:  Jens Hansen havde en bondegård.
  • #3   16. nov 2020 Claus G jaaa men vi burde stå sammen i denne tid og nej tak til Diktatur smiley

  • #5   16. nov 2020 Claus G jeg har det sådan at i disse tider er der ikke tid til at holde kaffestuemøde og jeg har jo holdninger til begge blokke og ligesom jeg syntes at Inger Støjberg og Pernille V har god holdninger til grænsekontrol og barnebrude - ligeså godt syntes jeg regeringer arbejder og jeg kan jo sige at det er ligesom med et kæmpebrand - der er ikke tid til kaffepause - nej lad os få slukket branden - så kan der holdes kaffestuemøde bag efter - hvis du forstår smiley

Kommentér på:
Jens Hansen havde en bondegård.

Annonce