{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Nato landene
  • #1   14. maj Det kan jeg jo ikke svare på - men det ku jo være at Erdogan ved mere end den almindelige dansker.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 127 Emner: 579 Svar: 3.120
    #2   15. maj "Skandinaviske lande er som et gæstehus for terrororganisationer," begrundede Erdoğan også sin holdning. Tyrkiet har længe anklaget de nordiske lande, især Sverige, hvor mange tyrkiske immigranter bor, for at huse ekstremistiske kurdiske grupper samt tilhængere af den amerikansk-baserede prædikant Fethullah Gülen.

Videre siger Erdoğan, at han ikke ønsker, at begåde samme "fejl", som da Grækenland blev medlem af NATO. Tyrkiet har et vanskeligt forhold til nabolandet. Selv fælles medlemskab af NATO har ikke gjort meget for at ændre på det.

Om Erdoğan har ret, kan jeg ikke udtale mig det mindste om, for jeg aner det simpelthen ikke, mon ikke han mere vil hævne sig, Sverige og Finland var imod Tyrkiets optagelse i EU. I dag er Tyrkiet imod Sveriges og Finlands optagelse i NATO.

• #3   15. maj Selvfølgelig er der terrorceller i Europa, de er jo blevet importeret som en del af flytningepolitikken og indvandring.

Men Ergodan tænker nok mere på dem som er direkte imod ham, som Anella også nævner.

Der var jo også beviser på, ved sidste tyrkiske valg, at tyrkere her i Danmark meldte deres venner/naboer hvis de ikke havde stemt på Ergodan. De kom på 'den sorte liste', og mange kunne ikke indrejse i Tyrkiet pga. det.

Ergodan er selv en tyran.

Kommentér på:
Nato landene

x