{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Hvordan kan der forhandles fred - Mariupol. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker på hvordan Ukraine og Rusland kan sætte sig ved et forhandlingsbord og tale for fred samtidigt med at Putins lakajer forsøger at slå de Ukrainske helte ihjel og ja Mariupul er jo centrum for et Russisk folkemord og jeg håber at Mariupol bliver Putins akillessene.
Man kan jo ikke slå ihjel samtidigt med at man forsøger at slagte en befolkning - det vil lyde ret hult i mine øren.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan der forhandles fred - Mariupol.
  • #2   18. apr 2022 Spørg Alis - hun har en kælder viden ingen militær generaler kan svarer på.

• #4   18. apr 2022 jojo

Nu kan jeg ikke blive fornærmet med mit lange liv i debat på nettet, ikke engang at en har en subjektiv mening om at jeg har en kloakviden, Jeg har i mit liv sat et aftryk i samfundet med min IT viden. Jeg har været katte far for en masse killinger fra et Internat.

Jeg er ikke politisk korrekt, elsker at være provo - som også har givet mange "tæsk" på nettet - men sådan er jeg. Det er mig. Jeg er mange gang blevet sat i karantæne på polle siden. Men det rager mig.

Det som tæller er at stå fast på det man har sagt/skrevet. og som Edith Piaf synger...... - Non, Je ne regrette rien

Essensen i livet er at stå ved alt.

• #5   18. apr 2022 Jojo dog Jesus er på alles side og du husker nok Jesus sagde lad de små børn komme til mig - dog husker jeg flere præster som når børn ved juletid kommer til den Kristen kirke og de så har julenisser med som de vil hænge på juletræet i kirken næsten bliver smidt ud - jeg ku også tage da Jesus vasker den spedalske som jo nærmest bliver rask på et døgn jo Jesus og hans kærlighed til os mennesker gav ham jo en del smerter især efter at Judas fik sine 30 sølvpenge og Jesus vælger ikke side og selv Putin må bøje sig for Jesus og hans mod.

Kommentér på:
Hvordan kan der forhandles fred - Mariupol.

Annonce